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Was ist Teem?

Teem Visitor Management vereinfacht das Einchecken von Besuchern und sorgt mit einem anpassbaren Begrüßungsbildschirm für einen starken ersten Eindruck. Wenn Besucher eintreffen, verwenden sie Teem Visitor Management, um anzugeben, wen sie besuchen, die erforderlichen Formulare (wie NDAs) zu signieren und ihre Gäste-Badges auszudrucken. Es wird auch eine SMS oder E-Mail gesendet, um den Gastgeber über die Ankunft des Gasts zu benachrichtigen. Erfahre, warum Unternehmen wie Hubspot das Teem Visitor Management nutzen.

Wer verwendet Teem?

Jeder, der Besprechungen plant, kann von Teem profitieren. IT- und Facility-Gruppen schätzen auch die einfache Implementierung, das zentrale Management-Dashboard und die detaillierten Arbeitsplatzanalysen.

Teem Software - 1
Teem Software - 2
Teem Software - 3
Teem Software - 4
Teem Software - 5

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Teem

Teem

4,4 (43)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
38
9
4,4 (43)
4,0 (43)
4,3 (43)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
74
6
4,7 (55)
4,3 (55)
4,8 (55)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Teem

OfficeSpace
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
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hybo
Am besten bewertete Funktionen
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Schreibtischreservierung
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Am besten bewertete Funktionen
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Engage
Am besten bewertete Funktionen
Abzeichen-Management
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Self-Check-in/-Check-out
Zapfloor
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Registrierungs-Management
Verfügbarkeitsanzeige
QReserve
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Ressourcen-Planung

Bewertungen über Teem

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
21%
3
5%
2
2%
1
5%
Manny
Manny
. in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very Ideal software for Conference Room Meetings

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall the software works and makes things so simple to do. User's see if the conference room is available or there is a scheduled meeting for today.

Vorteile:

This is the simplest software I have seen on the market that easily shows conference room availability and makes room reservations easy to do. You just create the conference room via outlook link it to Teems and install the application on a tablet or ipad and once your click the application it will show you the room schedule for today and tomorrow.

Nachteile:

Tablets have to be manually or remotely configured if it stops working. Usually because of an update on the application or the tablet.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Robust -- Easy to Use -- Not High Priced

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Went through 3 separate vendors to decide the best software for office-sharing/conference room booking. The sales rep was very friendly and helpful. They also set me up on a demo. From this experience to their transparent pricing structure, we decided to go with Teem.

Vorteile:

The look of the app/web UI. It is very user friendly (from the color scheme to the drop-down, etc.). I also like that there is a full mobile app for IOS/Android. They also support the use of tablets for room signs -- extending to tablets as a lobby check-in device. Their support was very helpful when trying to decide on a conference room booking/office-sharing software.

Nachteile:

To get the most features, you have to purchase the enterprise level (SSO, analytics). I do not see why the pricing should vary depending on if the asset is a conference room or a desk... Very few qualms though.

Antwort von Eptura

vor 3 Jahren

Thank you very much for your kind review and we're glad you chose Teem! Welcome aboard! -Nicholas B. Customer Marketing Manager

Jeff
Systems Engineer in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ok Product, horrible support

2,0 letztes Jahr

Kommentare: I have not been able to contact support in over a week and my account is not longer active for the product we purchased. I can't login to even troubleshoot the product. I will be looking for another solution because Teem flat out made us look bad in front of our superiors. Not calling, emailing or anything for over a week is simply not customer service. I'm flat out angry at this point.

Vorteile:

I like that it runs on an iPad and that is familiar to everyone. I love the printers because they are monochrome and do not require toner or ink.

Nachteile:

I can't really come up with constructive criticism.

Yvette
Sr. Facilities Managers in USA
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Alkami TEEM Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience has been good but needs to continue to improve some of it features

Vorteile:

it is easy to use; we like the room panels look but would like to be able to consolidate into one system at some point in the very near future

Nachteile:

that it doesn't do the visitor module as well as envoy does and that I have to use two different systems because of it

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Eventboard helps us manage conference rooms, a sometimes scarce resource in our largest offices.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Improved visibility, availability and management of conference room usage at the locations where we have implemented EventBoard. Implementation of the zombie meeting identification feature was met with strong praise from our employees.

Vorteile:

The flexibility of the tablet display, integration with our calendar system, and check-in enforcement.

Nachteile:

Ad Hoc meetings scheduled from the iPad don't typically include users and participants. How can we make this easier?