Wer verwendet Teckst?

Teckst ist eine vielseitige Plattform, die für eine Vielzahl von Branchen geeignet ist, einschließlich Einzelhandel, E-Commerce, Sport und Veranstaltungen sowie Reisen. Wenn du ein CRM hast, fügt Teckst Textnachrichten als Kommunikationskanal hinzu.

Was ist Teckst?

Teckst ermöglicht es Unternehmen mit 15 oder mehr Agents, persönliche Beziehungen zu ihrer Kundschaft aufzubauen, indem sie Echtzeit-Nachrichtenversand zwischen Personen erleichtert. Deine aktuellen Telefonnummern werden für Textnachrichten freigeschaltet. SMS- und Chat-Nachrichten werden unmittelbar in dein CRM übertragen, wo Agents schnell und effizient auf diese reagieren können. Die Teckst-Plattform lässt sich nahtlos in Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM und mehr integrieren und verfügt über ein Dashboard, das Analysen und Kontrollen schnell zur Verfügung stellt.

Teckst – Details

Teckst

http://teckst.com

Gegründet 2014

Teckst – Preisübersicht

Teckst bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Teckst findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Teckst Funktionen

Kundendienst Software
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Teckst – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 30 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Verifizierter Rezensent
Director of Operations
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018

"Teckst was extremely easy to set up, took almost no time at all to get up and running. "

Vorteile: Ease of use. Integrates with out system. Teckst sends us reports as needed so we can track our performance. Have never had any major issues.

Nachteile: Would like more robust reporting features. And I guess anything could be cheaper but no complaints from our team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2018
Sawyer P.
CX Optimization Senior Associate
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.7.2017

"Great product, easy integration, exceptional customer service"

Kommentare: Great integration. Great SMS and FBM support solutions. Exceptional customer service.

Vorteile: Teckst integrates extremely well into our Zendesk account. What originally drew me to Teckst's SMS solution versus others we looked at is that it really speaks to the hybrid nature of text support as a channel. What makes SMS so convenient for support is that customers can either respond right away like a chat or respond later at their convenience like an email inbox. Teckst speaks to each by offering both the email-like options and a more chat-like widget agents are able to pop out so they can have several conversations at the same time for real efficiency. We used a much less satisfactory solution before finding Teckst, and our agents were thrilled when they were introduced to the Teckst set up. The customer service is exceptional. Our Account Manager is incredibly friendly and responsive. And she is just as much so now as she was when we first started with them all those months ago. She really makes it feel like we're a team trying to best optimize our solution and make sure it's working as well as expected and needed. The technical team of engineers is also on top of investigating any time we have an inquiry. They also gave us early access to their Facebook Messenger solution, which works much like SMS does. It's quickly become one of our favorite channels thanks to their setup. It's been great being able to discover it as they are and to be able to give actionable feedback about the solution. Again, Teckst really makes it feel like you're a team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.7.2017
Amanda B.
Director of Customer Delight
Automotive, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2017

"Working with Teckst over the past two years has been great! Helpful staff, robust platform."

Vorteile: Our business is designed to save time for busy people, so fast service is really important. Our customers love texting and Teckst allowed us to implement this easily. We explored other messaging solutions, but Teckst expressed the most excitement about growing with us and helping us innovate as our business scaled. The account management team was always super responsive and helped us decide the best way to launch SMS with our customers. The fact that it is seamlessly integrated with our Desk.com account allowed us to train our team of agents quickly and the learning curve was minimal. That was key to our success here.

Nachteile: Desk.com doesn't support emoji usage, so for our first ~6 months of Teckst usage we weren't able to send customers emojis. Teckst ended up creating a workaround that allowed emoji usage on Desk, which was great for us. Our customers are big emoji users, so we saw an increase in CSAT once we started incorporating them in our messaging.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2017
Hayden M.
Sr. Manager, Operations (Engagement Team)
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2017

"Teckst has been super responsive to our needs and always keeps us updated on the latest releases."

Vorteile: Their customer service has been really awesome. They are also quick to get us updated on the new features and overall any transitions have been painless. Super easy to work with them!

Nachteile: We've been using them for a while now and it's taken a little longer than expected for them to add additional features that are becoming more common in the SMS world. But I do think they've started to ramp up lately.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2017
Chris C.
Head of Customer Success, Caviar
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2017

"If you need an SMS provider, Teckst isgood"

Kommentare: We provide a faster support channel that positions us where our customers are: on their phone.

Vorteile: The implementation is straightforward with Teckst providing a white-glove service. Integrating Teckst with a CRM (we were on Desk and now on ServiceCloud) allows for an agent to quickly learn how to handle SMS cases since they're already familiar with the case paradigm. The Teckst platform is fast and responsive, meaning that there is little latency between inbound and outbound texts through the CRM. The use of emojis is incredibly impactful which allows us to provide empathetic service at scale.

Nachteile: Nothing major to mention! It would be great to have an admin dashboard so we could self-service, but I hear that is in the works.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2017