Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

Angaben zum Hersteller

  • eLink
  • http://www.elink.bz

Über Risk Central

Comprehensive Risk Screening Solution (Background, Education, etc) on the Salesforce.com platform for companies, not-profits, etc.

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Risk Central Funktionen

  • Anpassbare Teste
  • Automatische Einstufung
  • Beurteilungen der Kompetenzen
  • Bewerber-Management
  • Eignungs-Test
  • Fragenkatalog
  • Kandidatenvergleich
  • Online-Tests
  • Persönlichkeitstest
  • Tests/Bewertungen

Die hilfreichsten Reviews für Risk Central

Ring Central outshines the rest

Bewertet am 15.10.2019
Erik S.
CEO
Freizeit, Reisen & Tourismus, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Best thing we have ever done for business phones to free everyone up from being chained to their desk

Vorteile: I can track calls on my smartphone to see what is happening in the office. I can conference call with ease. The customer service is excellent and the ability to move call order among our 5 phone lines is amazing

Nachteile: There is not much to say about this that is negative. Any problems I have get fixed by a real person at customer support and then they follow up to make sure it stays fixed

Great digital connectivity

Bewertet am 27.11.2018
Ankit S.
Director
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Simple and good integration across all devices like mobile, desk and laptop

Vorteile: Join now button to allowing one touch dial in to conference calls

Nachteile: Restriction on number of user dial in to 1 conference line

I am having a very good experience using Ring Central, very helpful

Bewertet am 1.3.2018
Ana maria C.
Mortgage Specialist
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: access to all clients' voicemails, documents and a lot more

Vorteile: It records calls, and receives documents. Very easy to operate and accessible anytime. Clients can also leave their voicemail

Nachteile: I don't like the theme/environment of Ring Central because it looks very plain. Not matching it's functionality and accessibility.

Ring Central

Bewertet am 25.9.2018
Leah C.
Designer
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that this product is relatively easy to use and is user friendly.

Nachteile: I don’t like that the administrator controls most of the functionality.

We love it !

Bewertet am 15.2.2018
Mark P.
RM
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: We recently swiched over from our old phone system and we have really loved the new change. Works really well.

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