Was ist Suralink?

Verwalte von Kunden erstellte Dokumente auf einfache Weise. Importieren von Listen, Vorlagen, Rollforward, Zuweisen und Verfolgen von Anforderungen, Steigerung der Kundenzufriedenheit und Auftragserfüllung.

Suralink – Details

Suralink

https://www.suralink.com/

Gegründet 2014

Suralink – Kostenübersicht

Suralink bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Suralink ist ab 27,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

27,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Suralink Funktionen

Audit Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Auditplanung
Aufgabenmanagement
Compliance Management
Dashboard
Formularverwaltung
Mobiler Zugriff
Problemmanagement
Risikobewertung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Workflow-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Anlagegegenstand-Management
Bestellungen
CPA-Firmen
Fondsrechnung
Forderungen
Gemeinnützige Organisationen
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Projektbuchhaltung
Regierung
Steuermanagement
Compliance-Verfolgung
Dateitypumwandlung
Dateiwiederherstellung
Dokument-Indexierung
Dokumentaufbau
Dokumentenarchivierung
Dokumentenaufbewahrung
Elektronische Unterschrift
Offline-Zugriff
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Versionskontrolle
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Abrechnung & Rechnungsstellung
Dokumentenmanagement
Fälligkeits-Tracking
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Kundenmanagement
Kundenportal
Steuererklärungen
Steuererklärungs-Formular
Szenarioplanung
Workflow-Management

Suralink – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 384 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Christopher H.
Partner
Buchhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"A massive time saver for CPAs and their clients"

Kommentare: It has provided a higher level of professionalism to our information request process while greatly reducing the administrative burden of tracking information requests.

Vorteile: Extremely user friendly, minimal training needed for staff or clients.

Nachteile: The only issue that we have had to date has been clients using extremely old web browsers, which is hard to label as a Suralink issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020
Michael S.
Partner
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"Best Tool Available for Managing Audit-related Requests"

Kommentare: Mostly covered in the pros, but this has been a vast improvement over what we were doing previously and it's very easy to implement and administer.

Vorteile: This tool is built for auditors to manage our audit requests. It's a great alternative to the traditional spreadsheet and far superior from just a file sharing solution like ShareFile or Dropbox/Box. And it's much better for this specific purpose than Smartsheet. We've received positive feedback from many customers, and they typically say it's better than what the Big 4 or regional firms are offering. We even have several clients who have started using it internally within their internal audit departments. Customer service is very responsive, which is an added benefit.

Nachteile: There's not much to complain about, but we do wish it integrated with our Engagement software. And some alternative dashboard views for partners or managers who oversee lots of engagements would be appreciated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020
Dominick T.
Senior Account Manager
Buchhaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020

"Suralink: Wiss/WEST Growth"

Vorteile: It works. I do not have experience with other software's so not certain how to compare. It would be great if it could integrate with iChannel

Nachteile: I work for WEST Growth, LLC which is a subsidiary of Wiss and Company, LLP. I do not have any other experience with secure portal except for Suralink so I am not sure how useful my opinion is, however, I have several clients who complain about the UI. Basically, it is not very straightforward/learning curve involved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020
Michael Y.
Senior Accountant
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2020

"Best PBC Request/File Share Site I Have Used"

Kommentare: Exceptional. I've used a few different PBC request/file share sites and none of them have come close

Vorteile: Very simple to use, the client view is just like the audit team view so I can walk them through the site, easy to upload, has almost every feature we were looking for, and they are constantly upgrading based on my feedback

Nachteile: No setup to send automatic status updates to clients throughout an engagement. Must remember to send them manually

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2020
Bryce R.
Audit Manager
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"Efficiency and Clarity"

Kommentare: I am all in on this app. My clients are appreciating it too.
Efficiency on our side and theirs is up.

Vorteile: I really like the ability to go in, as an audit manager, and get an idea of the status of the audit is. I can see how responsive the client is. I can see how responsive staff is being. This allows me to focus on my attention on the clients that are being responsive. This is very important during busy season. I am constantly in Suralink during busy season, even if staff is doing the interacting with the client. I am also quickly finding the power of the status reports that are sent out to the client and I am beginning to only send communication to the client through the status report function rather than email from Outlook.

Nachteile: The process of switching from one engagement to another takes one or two steps more than I would like. Maybe having a tool/navigation bar on the side could help.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020