Was ist Suralink?

Verwalte von Kunden erstellte Dokumente auf einfache Weise. Importieren von Listen, Vorlagen, Rollforward, Zuweisen und Verfolgen von Anforderungen, Steigerung der Kundenzufriedenheit und Auftragserfüllung.

Wer verwendet Suralink?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Suralink bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Suralink
  • Ansässig in Salt Lake City, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Suralink
  • Ansässig in Salt Lake City, USA
  • 2014 gegründet
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Englisch

Suralink – Videos und Bilder

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Suralink

20,00 $/Monat
Kostenlose Version
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159,99 $/einmalig
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7,00 $/Monat
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5,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Suralink Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Auditplanung
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Finanzberichterstattung
  • Formularverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Projektbuchhaltung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Suralink

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Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
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Bewertungen über Suralink

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
21%
3
4%
Christopher
Christopher
Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A massive time saver for CPAs and their clients

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has provided a higher level of professionalism to our information request process while greatly reducing the administrative burden of tracking information requests.

Vorteile:

Extremely user friendly, minimal training needed for staff or clients.

Nachteile:

The only issue that we have had to date has been clients using extremely old web browsers, which is hard to label as a Suralink issue.

Mike
Mike
Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Suralink Enhances and Simplifies Audit Evidence Collection Process

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall we've really enjoyed using Suralink and recommend it to all. Support is great too. Easily add licenses as needed.

Vorteile:

Gone are the days of having a DRL or PBC that you manage in an Excel spreadsheet over e-mail or in a Dropbox, Box, or Sharepoint. Suralink does it for you with individual line items for each request, easy drag & drop to upload files, easily download all or just new files, track status, assign owners to requests, make requests private, and more. Can be used for any audit or advisory project where you need evidence from the client. Pay per firm user. Storage is unlimited, client engagements are unlimited.

Nachteile:

Suralink is still developing new functionality. Just released some new APIs that should help. Security only has 2 levels: Staff or Manager.

Antwort von Suralink

vor 2 Jahren

Thanks for such a great review, Mike! We're glad you're finding value from Suralink. We're also happy to discuss new feature requests anytime. If there's ever anything we can do, please don't hesitate to reach out!

Jill
Communications Manager in USA
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tech support unresponsive and unhelpful

3,0 letztes Jahr

Kommentare: User level, three years in, never had a problem until last week. Don't bother reaching out to their tech support people unless you enjoy screaming into the abyss.

Vorteile:

I'm a user. When Suralink works, it works fine. The UI could be a little more user-friendly but that's not fatal.

Nachteile:

When the software starts throwing errors (and they all do, eventually) and you reach out to tech support, you're on your own. I spent TWO HOURS trying to clarify THEIR problem for the folks in the online chat, then I got the standard "We're so sorry. We're working on your problem and we'll notify you VERY SOON about our progress" email and that's the last I've heard. I'm very disappointed in the level of customer care these folks are showing.

Michael
Senior Accountant in USA
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best PBC Request/File Share Site I Have Used

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Exceptional. I've used a few different PBC request/file share sites and none of them have come close

Vorteile:

Very simple to use, the client view is just like the audit team view so I can walk them through the site, easy to upload, has almost every feature we were looking for, and they are constantly upgrading based on my feedback

Nachteile:

No setup to send automatic status updates to clients throughout an engagement. Must remember to send them manually

Bryce
Audit Manager in USA
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Efficiency and Clarity

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am all in on this app. My clients are appreciating it too.
Efficiency on our side and theirs is up.

Vorteile:

I really like the ability to go in, as an audit manager, and get an idea of the status of the audit is. I can see how responsive the client is. I can see how responsive staff is being. This allows me to focus on my attention on the clients that are being responsive. This is very important during busy season. I am constantly in Suralink during busy season, even if staff is doing the interacting with the client. I am also quickly finding the power of the status reports that are sent out to the client and I am beginning to only send communication to the client through the status report function rather than email from Outlook.

Nachteile:

The process of switching from one engagement to another takes one or two steps more than I would like. Maybe having a tool/navigation bar on the side could help.