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Was ist Veloxy?

Mit KI ermöglicht Veloxy Vertriebsteams, sich an Salesforce zu beteiligen, Aktivitäten zu protokollieren und ihre Pipeline unterwegs zu aktualisieren. Vertriebsmanagement sorgt für bessere Prognosen und bessere Einblicke in das, was den Umsatz steigert (Anrufe, E-Mails, Aktivitäten usw.).
Verbinde Salesforce und Outlook/Office365 oder Gmail mit Veloxy und verfolge E-Mails (einzelne oder Massen), Aktivitäten, Leads und Kontakte an einem Ort.
Konzentriere dich auf produktive Verkaufsaktivitäten, während ein KI-basierter virtueller Assistent sich um alles hinter den Kulissen kümmert.

Wer verwendet Veloxy?

Jedes Unternehmen, das Salesforce und Outlook/Office365 verwendet, wird von Veloxy (Mobil, Posteingang und Analyse) enorm profitieren. Eine Lösung für Verkaufsprofis.

Veloxy Software - 1
Veloxy Software - 2
Veloxy Software - 3
Veloxy Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Veloxy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Veloxy

Veloxy

4,8 (216)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
4
4,8 (216)
4,8 (216)
4,9 (216)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
63,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
13
4,3 (10)
3,7 (10)
4,0 (10)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Veloxy

Perspective Funnels
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Lead-Erfassung
Lead-Qualifizierung
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kundendatenbank
Lead-Pflege
Copper
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen
VipeCloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Kontaktmanagement
ForceManager
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
OnePageCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über Veloxy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
13%
3
0%
1
0%
Chris
Chris
Director of Sales, NA- ExxonMobil &Esso in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

So much better than the Salesforce native app it's not even funny

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have been using Veloxy for nearly 3 years starting with the team that I lead as a pilot, and then eventually rolling it out to the entire sales organization at our company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been excellent to work with throughout the entire process, and we would like to think that some of the enhancements of the product have come from the feedback from our field sales team. ;-) The field sales team is able to spend less time recording their sales activities in Salesforce, and more time actually selling.

Vorteile:

There are a couple of key things that I love about Veloxy: 1) Push notifications. This has been a HUGE missing thing for the Salesforce app. Veloxy will send you a notification to call a prospect at the time that you've designated. 2) Autologging of sales activities. I don't understand why anyone would ever make a phone call to a lead/opportunity that you know is in Salesforce without using Veloxy. If you call through the app, it will time stamp the conversation and you can immediately put in any notes. Talk-to-text is supported so it's very quick and easy to get your sales activities recorded for reference. 3) "Businesses Around Me" feature is great for our field sales reps. When they come out of an appointment, they're able to check to see if there are any likely prospects to visit while in the area. It's a great way to supplement other prospecting methods.

Nachteile:

I can't really think of any cons about using this app. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been great about working with us to address any customizations that we may need in order to have the smoothest experience possible.

Dane
Senior Comcast Business Account Exec in USA
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Veloxy to the rescue!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Email templates to reminders its a great tool to optimize your sales.

Vorteile:

I love the GEO tracker for my leads. It helps me as a field sales guy to see the opportunities around me.

Nachteile:

Not much to dislike about this product. Its very easy to use and it saves you time. It also logs all your interaction and calls for easy record keeping.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Grundschul- & Sekundarbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Veloxy has great potential, but lacks the technical support needed for customers

1,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

The ability to create mass email campaigns for customers.

Nachteile:

Veloxy stopped sending my emails. Then when I contacted “Veloxy Support” he just sent several emails back and forth but never fixed anything. Veloxy has great potential, but they NEED a REAL Support Team that actually helps their customers.

Steve
Steve
Enterprise Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Veloxy gives me more selling time and helps me focus on selling.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I can focus better on communicating with propsects and there for make more sales.

Vorteile:

Veloxy saves me 45 or more minutes every day, as I don't have to manually log each activity. For example, logging emails sent. Also, with email tracking, I see in real-time when a prospect opens my email, so I can prioritize with whom I need to follow up. The templates I create for email are helpful because I don’t need to craft new language for common engagement emails - big time saver. Color-coded reminders pop up on my phone and keep me informed of what I should be doing, like focusing on specific tasks leading to sales. When I am out in the field, Veloxy maps out where other accounts and prospects are so I can take advantage of selling more.

Nachteile:

I needed to refresh the install of Veloxy when we upgraded to Office 365. No downsides. There were a few missing features several months ago, but were added so I don't have any substanative "cons."

Dawn
Dawn
Field Sales Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Veloxy for Leaders

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Veloxy opens up the entire business for each rep for people leaders. With out pulling multiple reports with 1 click in veloxy engage, you can see everything you need to see. In addition, I love the notifications of activities as well as the ability to track and measure emails and contacts with a simple click.

Nachteile:

Nothing, the designers have really listened and updated the software as needed int he time I have used the software.