Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die ihr schriftliches Besucherprotokoll durch eine digitale Lösung ersetzen möchten. Vizito wurde erstellt, um die Besucherregistrierung zu modernisieren, ohne es komplexer zu machen

Durchschnittliche Bewertung

54 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4.4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 29,95 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Modulage
  • http://www.vizito.be/
  • Gegründet 2009

Über Vizito

Vizito ist eine voll ausgestattete Besucherregistrierung-Management-Lösung. Cloud-basierte Lösung zum Registrieren, Verfolgen und Verwalten Deiner Besucher. Es ist 100% brandable (keine Referenzen oder Anzeigen), wir bieten Unterstützung für Rezeptionen ohne Rezeptionisten. Eigenschaften umfassen SMS-Benachrichtigungen und digitale Signatur sowie ein Echtzeit-Dashboard, auf dem Du die neuesten Aktivitäten überwachen kannst. Ein Papier-Gästebuch respektiert die Privatsphäre Deiner Gäste nicht. Mit Vizito werden alle Informationen privat gespeichert und der Traffic wird verschlüsselt.

Vizito Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Vizito

Great Product!

Bewertet am 20.11.2019
Yves S.
CEO
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The product is great, every idea or problem could be solved and we as a client receive exactly what we were looking for. Also the support in the trial was very helpful and within seconds you had someone who gave you answer to every question.

Nachteile: Some prepared desings samples would be great. The label design needs some time to understand, but can also be prepared by the support.

Antwort des Softwareanbieters

von Modulage an 22.11.2019

Thank you for providing this valuable feedback! Glad to see you're enjoying Vizito. We're working on fine tuning the label design process.

Vizito Review

Bewertet am 8.8.2018
Sven F.
IT Analyst
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: So far we've had nothing but positive experiences with Vizito... We did have a small inconvenience, when updating our hosts on the portal, but when it turned out that this was due to a bug in Internet Explorer, we switched to Chrome to see that it worked there.

Vorteile: + ease of use
+ the complete overview
+ lot of functionalities not present in similar packages
+ affordable price
+ timely support from Vizito people (which are very capable to help with any issue, when you need to configure/setup the portal per your wishes)
+ if we have feedback on improving the solution, they will use this feedback.
For example, there was an issue relating to GDPR, and they fixed it on the fly, so now we are running a compliant GDPR solution.
+ bug report : if they can simulate the issue, they fix it asap
+ if we recommend improvements, they won't let you down and do something with the information.

Nachteile: - we didn't have it any earlier
- if we had had it earlier, we wouldn't have lost time trying out other portals/visitor registration software
- could use some improvements on the ease of use, but in our eyes that would not be easy to achieve

It's okay....

Bewertet am 31.10.2019
Verifizierter Rezensent
Vice President
Personalbeschaffung & -besetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Used this software for 1 month before I started getting emails multiple times a day about the price needing to go up for how much traffic we had. We only have a few people utilizing this so it seemed like a big jump in price for that.

Vorteile: We implemented this software in order to make sure our staff was informed when a visitor came into the office to meet with them. It does it's job, but is just okay. Not a lot of bells and whistles to it.

Nachteile: There is no major con to this software other than the price point. I just think it is a bit much for what it does.

Antwort des Softwareanbieters

von Modulage an 2.11.2019

Thank you for your feedback!

Our pricing is based on the number of registrations each month. We feel sorry if this does not correspond 100% with your use case.

Feel free to get in touch as we value your feedback greatly.

We use the software to keep track of our visitors in a social project.

Bewertet am 12.4.2018
Jeroen V.
Hofmeester
Philanthropie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were able to get to know our visitors, nobody came in unnoticed, with issues concerning safety we were able to act quicker and maintain a safe environment. Last but not least we were able to give insight into visitornumbers to fundings.

Vorteile: It's easy to use en does exactly what we need it to do. The software is not designed for our purpose and has features we didn't even use, nevertheless is is simple in it's layout and easy to explain to the volunteers who worked with it.

Nachteile: When the wifi fails it doesn't work. Because there's no message or popup telling you this it sometimes takes an experianced user to find out this problem.

Ticks all the boxes!

Bewertet am 23.10.2018
Verifizierter Rezensent
CTO
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use, easy to set up, great integration with LDAP and Slack and very customisable looks. It's GDPR-friendly and it offers a myriad of functions out of the box that allow future functionality to be turned on as the business needs grow. Very satisfied as it is a fit and forget product! Have not had to do one bit of maintenance since we installed it.

Nachteile: Generally very satisfied. The addition of camera support for taking a picture of the visitors would have been a bonus but it's not key to deciding whether to use this product or not.

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