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Was ist Twine?

Twine verbindet Menschen, Inhalte und Ideen über ein einfaches und sicheres Portal miteinander. Genieße alle Tools, die du brauchst: Wissensbibliothek, Nachrichten und Blogs, Foren, Gruppen, Personenverzeichnis, Abstimmungen und Umfragen, Dateimanager, Kalender und Workflow-Builder.

Twine ist für die Integration konzipiert: Rufe Daten von Salesforce ab, melde dich über Google Apps, Microsoft oder LinkedIn an und lade leicht von OneDrive, Google und anderen wichtigen Dateidiensten hoch.

Wer verwendet Twine?

Organisationen mit verteilten Mitarbeitern, die nach einem gut entworfenen nutzerfreundlichen Ort suchen, um ihre Inhalte zu strukturieren.

Twine Software - 1
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Twine Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Twine das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Twine

Twine

4,4 (9)
5,50 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
9
4,6 (9)
4,3 (9)
4,7 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.300,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
121
10
4,8 (40)
4,9 (40)
4,9 (40)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Twine

MyHub
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Live-Chat
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Axero
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Hub
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
eXo Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Updates
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über Twine

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
56%
Barry
IT Infrastructure Operations Lead in UK
Luft- & Raumfahrt, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent intranet solution!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I’ve always had the best experience using Twine including the customer support I have received. I wouldn’t hesitate to recommend to anyone on the market for a complete solution.

Vorteile:

The most important things for us was choosing the right product in a hybrid environment. It’s user friendly and navigation is easy and overall is an excellent Intranet for our users.

Nachteile:

Believe it or not - nothing. It ticked all the boxes required for us committing to a purchase!

Hazel
Practice Administrator in UK
Anwaltskanzlei, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Twine have been very patient and willing to listen. They have accommodated us wherever possible.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: See the comments in 'Pros'.

Vorteile:

It's user-friendly, you don't need to be an IT expert to either set things up or to use it on a day-to-day basis. Visually it looks good, clear and simple. The search feature within the Knowledge section is really helpful. We've been advised that global search should be implemented by the end of 2017 which will be even better. Most importantly we have been able to link the software to our document management system so not only can we get our information out there for all our users but also ensure that the information they are accessing is the current version without having to constantly update the intranet. Please note that my star rating for 'Value for Money' should be disregarded - I have no involvement in the finance side so cannot give an accurate rating but this review site forces you to enter a rating.

Nachteile:

The limits on customisation. Although Twine will always listen to requests, if it doesn't fit their plans you can't have it. Inserting images into news items is rarely straightforward - the image is often chopped and as you can only preview the appearance of the text and not the image, you have to upload it, hope for the best, then go back in and change it. As the amount of information on the intranet increases the lack of a site map is a growing issue.

Cynthia
A.P.M. in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool to connect

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Simple interface. Cool features. Not complex in the daily useage

Nachteile:

No real issues or complaints. Updates are made regularly

Siti Saleha
Siti Saleha
Sales And Marketing Specialist in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Twine as internal communication platform

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It has a simple and modern twist with the dashboard design and layout, that can be captivate to the user interest. Simple messenger, file sharing and document sender are the most used feature on this software.

Nachteile:

Some of the feature are not matured and has bugs on it. Previewing an image that are sent to me on the messenger wasn't helpful as the image previewed is too small and not properly ratio-ed.

Alex
Alex
Marketing Assistant in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Twine has enhanced our communication channels and acts as an excellent base for our document library

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I really like the staff directory, it really puts a face to a name and helps newbies to integrate into the company. The new notification system also works a treat. We deliver a number of important messages to staff via the posts function and now that the notification system is automatically able to email staff about the new post, we have seen engagement jump considerably. We have also had great success using forms for company events. The ability to add pages to the navigation side bar has also proven very useful for us.

Nachteile:

Related items in the knowledge area could perhaps use some work, some of our staff have suggested this. Also most recent comments first on new posts would be helpful.