Password Reset PRO

Password Reset PRO

von SysOp Tools

Wer verwendet Password Reset PRO?

SysOp Tools provides software to every segment and size of corporate entity private & public, non profit, educational and government / military / DOD organizations. We serve customers world wide.

Was ist Password Reset PRO?

100% USA developed & supported enterprise product allows domain users to self service password resets, password changes, account unlocks securely from any web capable device or browser. Secure for outside external deployment. Self Service Password Reset Software for Active Directory, Office 365, Azure & remote users. Compliant with PCI SOX HIPAA (and others). Easy setup, no databases, no change control impact, native with AD, IIS & Windows services. Come experience the best product of this type.

Password Reset PRO – Details

SysOp Tools

http://www.sysoptools.com

Gegründet 2007

Password Reset PRO – Kostenübersicht

Password Reset PRO bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Password Reset PRO ist ab 598,00 $/einmalig verfügbar.

Startpreis

598,00 $/einmalig

Preisinformationen

www.sysoptools.com/pricing/ (for all information)

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Password Reset PRO Funktionen

Identity Management Systeme
Benutzer-Bereitstellung
Compliance Management
Einmalige Anmeldung
Multi-Faktor-Authentifizierung
Passwort-Management
Privileged Account Management
Self-Service-Zugriffsanfrage
Zugriffszertifizierung
Authentifizierung mehrerer Faktoren
Benutzer-Management
Berechtigungsnachweis-Management
Einmalige Anmeldung
Kennwort zurücksetzen
Kennwortsynchronisierung
Passwort-Generator

Password Reset PRO – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Chris P.
Director Systems Infrastructure
Unterhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2017

"Excellent Product we set it up in less than 1 hour, works like a charm, easy to use."

Kommentare: This product has nearly cut out our calls to support to reset passwords by 100%!

Vorteile: This product is simple and easy to implement. I had the opportunity to contract there support and the engineer was saw a real expert going over best practices and implementation methods. He even went over the free tools included and took the time to show how to use to clean up our AD of stale unused accounts. He was pleasant, expertly knowledgeable, well spoken and easily understood. Application support teams should take note this is how all tech supports should opperate.

Nachteile: Cannot say I have any you get what you need easy to use and not a lot of extra fluff you don't need.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2017
Raier D.
System engineer
Staatsverwaltung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.5.2017

"Great Tool, Web Features lacking"

Kommentare: insight into user accounts not being used, Freedom of tedious management of user accounts

Vorteile: the portal is easy to use, the notification pages are easy to customize, The reporting tools are useful and reports provide insight into usage.

Nachteile: its not fully web enabled. I wish this has a web enabled admin site where i can deploy password reset pro and portal from a server core and access all admin features from a web page.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.5.2017
Vicki H.
Data analyst
Versicherung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019

"Great tool"

Kommentare: Overall my experience has been positive and I've had only great experiences.

Vorteile: Simple to use and easy to navigate password reset tool. Always simple sending of new emails to clients with little to no issues. I have to reset password about 10 times a week. This also ensures I don't use the same password twice.

Nachteile: Takes a long time for emails to send out. Other then that I have no other cons about this software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019
Ryan C.
System Administrator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2017

"Consistently Accurate, never fails or errors, easy to edit templates and settings. "

Vorteile: It's reliability. As a Systems Administrator for an industry leading tech company, we leverage over 1200 pieces of software - many of which error, break, and cause manual intervention when nothing in said systems have been edited. Password Reset Pro does exactly what it says it will do for you, never has an issue, and the only times we've ever had to log in is to edit our notification templates.

Nachteile: The only thing we've ever tried to do that we couldn't, is increase the frequency of notifications past a certain threshold. For example, you can only choose to send a notification a 15, 7, 3 days or you can send one every day for 15 days. It would be nice to send one at 15, one at 7, and then one for each of the last 3 days in a row.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.5.2017
Daryl M.
Cloud Delivery Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017

"This tool has greatly reduced the number of help desk requests"

Kommentare: Greatly reduced help desk tickets

Vorteile: This software is straight forward and easy to use. It does what it says and greatly reduces the number of help desk tickets we get related to users being locked out.

Nachteile: It would be nice to have a central console that can monitor multiple domains from a single place to allow for our environment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017