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Was ist Resolver?

Die Untersuchungs- und Fall-Management-Software von Resolver ermöglicht es dir, Vorfalls- und Untersuchungszusammenfassungen, Interviews, Beweise, relevante Dokumente, Links und mehr an einem zentralen Ort zu sammeln. Verwalte die Arbeitslasten von Ermittlerteams effizient mit einer klaren Übersicht darüber, welchen Fällen sie zugewiesen sind, wie viele Fälle noch offen sind und wie lange sie aktiv waren. Mit diesen Daten kann dein Team Einblicke gewinnen, die es benötigt, um den Bedarf an künftigen Untersuchungen zu mindern und dein Unternehmen vor Risiken zu schützen.

Wer verwendet Resolver?

Resolver Software wird von den besten Unternehmenssicherheitsseams der Welt verwendet, um mit Riskiken verbundene Vorfälle, Sicherheitsoperationen, Untersuchungen zu verwalten.

Resolver Software - 1
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Resolver

Resolver

4,4 (46)
10.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
9
4,3 (46)
4,5 (46)
4,7 (46)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
50.000,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
279
Keine Integrationen gefunden
4,0 (88)
4,2 (88)
4,3 (88)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Resolver

Cority
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenmanagement
OSHA-Protokollierung
LogicManager
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Dokumentenmanagement
Risikobewertung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Daten
Schadensabwicklung
VelocityEHS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenspeicher
Qualitätskontrolle
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Integrierter Autorensystem-Kurs
Zertifizierung und Lizenzierung
Onspring
Am besten bewertete Funktionen
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Risikobewertung
Sichere Datenspeicherung
LogicGate Risk Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Risiko-Scoring
Risikobewertung
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung

Bewertungen über Resolver

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
46%
3
9%
Phillip
Phillip
Regional Security Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Resolver is another valuable tool in the belt

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We are better able to harness our data and present it to our leadership teams to implement security measures, education and training.

Vorteile:

Customizability of the interface, reporting, data collection, and workflow management.

Nachteile:

Features take a little longer to implement than expected but they do eventually make their way into production.

Tony
Enterprise Risk Manager in USA
Bankwesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great GRC solution for our credit union

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Great experience, they have been really helpful and the tech support team are always willing to help and respond quickly.

Vorteile:

Library-based solution with integrations between Risk and Audit. I enjoy that I can customize reports and processes to meet our organization's needs.

Nachteile:

User setup can be confusing when onboarding new employees into the software. There are so many custom items a user can have access to it can be difficult to identify the correct options.

Sherry
Physical Security Coordinator in USA
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Core daily use

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The program is not what we expected and it's not providing the information we need. It's slow, when we do our weekly meeting we run different queries to look at reports and we always have to sit and wait for it to g to the requested area.

Vorteile:

We are not happy with the software. We are not able to run the type of reports that we need. There is very limited or if any training. A one time email about a program is difficult to sit down and try to figure out. I am sure there are options that we are not using but it's too time consuming to try and figure this out. A 2-3 day training session would be a significant improvement.

Nachteile:

The reporting process about this software. If we query all open or closed calls that are assigned to a specific person you are not able to clear that and search someone else, even if you change things in the search. It continues to constantly bring up the same person. Incident and investigations are very difficult to search for past reports. The system is very slow and not user friendly.

Joan
Strategy and Planning Senior Analyst in USA
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Resolver - ASsoftware Company Like No Other

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: From the initial deployment, I have had the full attention of teh team, and I made many requests, each one was dealt with on a timely basis and with that support, I was able to design our program to be easy to use, and "idiot proof" - lolol

Vorteile:

Support is stellar! No matter what the issue may be, whether its a question, or a configuration request, the turn around time is spot-on.

Nachteile:

There's really nothing I don't like. This is truly an awesome company.

Paul Andrew
Marine Compliance Manager in UK
Maritime Wirtschaft, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Keeps getting better

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Resolver is a resilient, constantly improving platform that makes the day to day management of Incidents and Risk simple and easy.
The fact that it is cloud based means you can log in easily from the office, from home or on the go and it works just as well on mobile as it does on desktop.
Implementation can be a little tricky, especially if you have extensive bespoke requirements, which we do, but Resolver addressed them head on, and after much collaboration and cooperation we have a system that perfectly meets our needs and rarely, if ever lets us down.

Vorteile:

Resolver are constantly innovating and improving which means the platform keeps getting better. We receive several upgrades a year at no extra cost. In addition, their support team are fantastic and usually respond to issues quickly and efficiently.

Nachteile:

Whilst the support team are fantastic, the implementation team were a bit more of a challenge. It took longer than promised to finish implementation and took a second run to iron out some longstanding issues, but to be fair to resolver they did this free of charge and we were fairly early adopters following their switch to the Core platform from Resolver.