Workiz

Workiz

von Workiz

Wer verwendet Workiz?

Workiz works great with small to medium-sized on-demand field service businesses, such as Locksmith, Carpet Cleaning, Junk Removal, Handymen and Appliance Repair.

Was ist Workiz?

With Workiz, field service pros can grow their business by ditching antiquated business management methods such as pen and paper, Excel spreadsheets and Google Calendar. Workiz provides an easy-to-use platform which allows you to manage your scheduling, invoicing, payment processing, and much more.

Workiz – Details

Workiz

https://workiz.com

Gegründet 2015

Workiz – Preisübersicht

Workiz ist verfügbar ab 65,00 $/Monat. Workiz bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Workiz finden Sie unten.

Startpreis

65,00 $/Monat

Preisinformationen

STARTER - 2 users, $65/Mo TEAM - 6 users, $169/Mo PRO - 15 users, $299/Mo

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Workiz Funktionen

Elektriker Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Für gewerbliche und/oder industrielle Elektroinstallateure
Kundenmanagement
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Vertragsmanagement
Zeitverfolgung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online Stempeluhr
Routing
Terminplanung
Versenden
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Mobile Zahlungen
Versandmanagement
Zahlungsabwicklung
Zeitverfolgung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
CRM
GPS Nachverfolgung
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Versenden
Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versand
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobile App
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragskostenrechnung
Garantie-Nachverfolgung
Gerätenachverfolgung
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Gerätenachverfolgung
Kundenmanagement
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Terminplanung
Versandmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Call-Center-Management
Job-Management
Job-Nachverfolgung
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Terminplanung
Vertragsmanagement

Workiz – Nutzerbewertungen

5 von 62 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Excellent development team.

Bewertet am 5.9.2018
Oleg C.
Founder & CEO
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We can provide you over the phone more details of our experience from our technicians.

Vorteile: Interface, excellent for appliance repair industry. "Custom fields" option is great. "Product and service" is very good.

Nachteile: Missing user guide. I wish to get more changes in CRM soft for our needs.

I love Workiz.

Bewertet am 24.6.2019
Jocelyn D.
Partner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When I found out that we were going to lose our current software in 60 days, I made a spreadsheet and started researching and trials. It took me almost a month to make the decision. I reviewed about 60 different programs. Obviously, it was not a light decision. This was the only software that I could make fit our business rather than trying to force our business to fit the software.

Vorteile: It's so customizable that it will work for virtually any service business. If I have a question, within minutes, there's an answer - by someone who turns out to be fun and a bright spot in the day. Also, I've asked for several small tweaks and, next thing I know, they're done. Almost every single thing is customizable. There are a lot of things. Many, many things.

Nachteile: There's really nothing I don't care for. Maybe the learning curve - the program itself is easy. The customization to make it fit our business like a glove took some thinking through. But that's the beauty of it - the way it fits.

Great product if you own a cleaning service!

Bewertet am 31.1.2020
April D.
Owner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My over all experience with this software for daily dispatching of jobs and also invoicing has been good.

Vorteile: I like that any of my workers can send an "On My Way" text message to the customer all thru the Mobile App.

Nachteile: The fact that it only shows a "Tech Confirmation" for only one tech per job, even though your able to add additional techs to the job.

Great system

Bewertet am 3.2.2017
Taylor O.
Accounting
10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The SMS messaging and invoicing makes it so much easier to communicate with contractors while they are in the field! This software has saved my company's time and money!!! Highly recommended!

Vorteile: Easy user interface and very well thought of great process flow.

Nachteile: It just kind of fell flat for me, not a lot to get excited about. I've seen some better options out there.

Excellent for Contractors with Dispatch

Bewertet am 3.6.2019
Julien S.
Owner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Price us very competitive against other providers and in general for what we are getting.
Scheduling, invoicing and dispatch are all solved in this platform.

Vorteile: The software is a great communication tool between the office the teams in the field and most important the client.
Scheduling is a very easy and offers a clear view of the daily and weekly plan.

Nachteile: Waiting for them to provide MMS capabilities.