Was ist Nfield?

Nfield ist eine leistungsstarke cloudbasierte Datenerfassungsplattform für professionelle Marktforschungsunternehmen. Sie bietet alles, was du für qualitativ hochwertige, professionelle und sichere Umfragen benötigst. Nfield steht für CAPI und Online-Interviews zur Verfügung. Nfield wird als Service bereitgestellt: Gehostet und verwaltet von NIPO Software. Für dich bedeutet das: Keine Server, keine Lizenzen und keine IT-Kosten. NIPO Software sorgt für den Betrieb der IT-Infrastruktur und stellt sicher, dass die Plattform rund um die Uhr verfügbar ist.

Wer verwendet Nfield?

Die Anwendung konzentriert sich darauf, Forschungsarbeiten erfolgreicher zu machen. Steigerung der Effizienz und Bereitstellung von Tools zur Schaffung neuer Geschäftsmöglichkeiten. 250 führende Marktforschungsunternehmen weltweit nutzen diese Software.

Wo kann Nfield bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil)

Über den Anbieter

  • NIPO
  • Ansässig in Amsterdam, Niederlande
  • 1979 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 21 weitere

Nfield Kosten

Startpreis:

2.000,00 $/Jahr
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Nfield bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nfield ist ab 2.000,00 $/Jahr verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • NIPO
  • Ansässig in Amsterdam, Niederlande
  • 1979 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 21 weitere

Nfield – Videos und Bilder

Nfield Software - 1
Nfield Software - 2
Nfield Software - 3
Nfield Software - 4
Nfield Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Nfield
Nfield Software - 1
Nfield Software - 2
Nfield Software - 3
Nfield Software - 4
Nfield Software - 5

Nfield Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Panel-Management
  • Statistische Analyse
  • URL-Anpassung
  • Umfragenerstellung
  • Verzweigungslogik
  • Zufälligkeitsanordnung

Alternativen für Nfield

The only software company that gets you close enough to your customer to have a full understanding of how they think, feel, and act
Technologie mit integrierten qualitativen und quantitativen Funktionen. Erfahre mehr über Crowdtech
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
MR Buddies Provides Centralized Approach to manage CATI, CAWI, Sales, Pre-Sales, Surveys Programming Link Centrally at one place.
Professionelle Online-Umfrage-Tools. Umfragen, Fragebögen, Formulare und Tests für Kundenerfahrung, Marktforschung, Personalabteilung und mehr!
Umfragelösung für VoE- & VoC-Feedback. Wir bieten erweitertes Reporting, DSGVO-Konformität, Experten-Support und Echtzeit-Ergebnisse.
Cloud-based survey solution that helps firms with market research, data collection, and customer and employee feedback analysis.
Umfrage-Software zur Erstellung, Verteilung und Analyse von Umfragen und Formularen.

Bewertungen über Nfield

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
50%
3
6%
Chakrapani
Chakrapani
Associate Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marktforschung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Survey Platform for all Methodologies

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Perfect platform for CAPI and CAWI studies, Nfield is a good solution for projects with mixed methology. With introduction of interactive / responsive solutions and layouts, there is great acceptance of Nfield along teams.

Vorteile:

Nfield is the only software I have worked so far that covers all methodologies CAPI, Online and CATI. NIPO improved it software along with time. Nfield adopts Azure Cloud based (data collection) systems which have high standards of security in terms of data. Data can be exported in various formats for further analysis. Nfield has responsive templates that are easy to program and very interactive for the respondent. They keep adding more solutions to their kit. NIPO provides trainings along with purchase of product for the new customers. For the existing customers, they provide regular trainings/refreshers through Academies which is unique for Nfield. NIPO has a good team of developers and support system to for new product development.

Nachteile:

Data export into excel from Nfield would help to quickly analyze data. Improvements in Reporting tool required.

Ting
Assistant Information Manager in Singapur
Marktforschung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Software Cares What Customer Needs

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Pros: The software provides a lot of useful functions we can use for easy data collection, and the development team keeps on coming up with new features, which makes the product meets our needs. The help desk is quite helpful as well.

Nachteile:

For those who never use it before, it will take a while to get used to the scripting language.

In Betracht gezogene Alternativen: Confirmit, Forsta und Voxco Online

Zuvor genutzte Software: Qualtrics CoreXM

Jose Martin
Jose Martin
Associate Manager in Japan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marktforschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

KGDC PH Nfield software review

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Given that we work on a Market research agency, Nfield greatly helps the business. Nfield is the main platform we use for data collection as of the moment and I believe our mandate moving forward is to move all projects to this plaform.

Vorteile:

Syntax wise, platform is easy to use/script. Given that platform runs on Android based devices, our company doesn't need that much budget on device allocation compared to others which require Windows based devices.

Nachteile:

Templates tend to be different to each other making user's adjustment difficult. Limited function offerings in line with our business. No control on database.

Kalina
DP manager in Bulgarien
Forschung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It must be NField

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The product is very easy to use. We use it to collect both offline and online data. Even older interviewers that made offline interviews using tablets use it with the ease of programmers. The questions can be visualized according to the wishes of our clients. For over 10 years of experience with Nipo Odin Scripting I have not had a case of unfulfilled wishes of our clients. Created survey is understandable to the user - this is the most important point when you collect data. NField follows the processes in our organization so the integration was very easy - the only thing we had to do is to create credentials for users. And of couse the most useful part for monitoring the field work and tracking the consistency of the collected answers. And you can do it from where you want - PC, laptop, tablet, smartphone... , where you are - at office or at home, and when you want.

Nachteile:

The only thing that can be improved is to create more roles in the system. For example if my role in the company is to monitor the fieldwork, there is no need to have access to the questionnaire.

Mehdi
Senior Research Manager in Marokko
Marktforschung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Mostly collecting survey data offline and online
Recently I am using it to report data in real time in Tableau, before that (and with my limited knowledge), I used it to collect profiling data (panel profiling) and punch it in a google form through exitlink to filter and report in Tableau (Google sheets webconnector)

Vorteile:

It is an evolving software and the the infrastructure is very reliable.

Nachteile:

Now that the foundations are secured, it would be of additional value to have more templates and question designs (especially for mobile studies) is to me the key area to improve. also for API endpoints, it would be of great help if there was a kind of wizard to better support in the integration (it just asks for the required information to establish the connection and takes care of the rest) - eg. being an early adopter/tester of the database reporting feature, I see it as a powerful inspiration... In a longer term, I see that there are many steps to go through: loading the script, loading media files, setting quotas, assigning/loading sample file, downloading data package, generating var/prn/sps and then running the syntax...It would be great if we can smoother the process