Wer verwendet SkyBoss?

Klempner, Elektriker, HLK

Was ist SkyBoss?

SkyBoss ist ein cloudbasiertes, mobiles Softwaresystem, das Servicegesellschaften mit detailliertem Echtzeit-Außendienstmanagement, Anruf- und Technikerverfolgung, papierloser Rechnungsstellung, Zahlungsabwicklung, Preisbuchung und Berichterstattung über wichtige Geschäftskennzahlen ausrüstet. SkyBoss wurde entwickelt, um dein Unternehmen zu rationalisieren und dir die Tools zu bieten, die du benötigst, um dein Unternehmen auf ein neues Leistungs- und Umsatzniveau zu bringen. SkyBoss synchronisiert auch mit QuickBooks!

SkyBoss – Details

SkyBoss

http://www.skyboss.com

Gegründet 2012

Videos zu SkyBoss
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SkyBoss – Preisübersicht

SkyBoss bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SkyBoss ist ab 149,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

149,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

SkyBoss – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

SkyBoss Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Für gewerbliche und/oder industrielle Elektroinstallateure
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Elektriker Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Siehe die vollständige Field Service Management Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung

Siehe die vollständige SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung) Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobile App
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement

Siehe die vollständige Sanitär Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige Software für die Disposition von Wartungspersonal Liste

SkyBoss Alternativen

Mehr Alternativen zu SkyBoss

SkyBoss – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,6
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,5

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Stephen H.
President of North Georgia Inliners Inc.
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.6.2018

"SkyBoss is spot on for the industry we are servicing."

Kommentare: Our business foundation is now solid and we can continue to grow our brand.

Vorteile: It's very user friendly for me not being very computer literate. I feel just at home behind the keyboard.

Nachteile: After only using the system for three weeks I can't say anything negative about the software it does Everything and more.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.6.2018
Eric D.
Assistant Manager
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.6.2018

"Skyboss has really made tracking invoices and getting data reports a breeze"

Kommentare: Easier invoicing, sales numbers, inventory tracking, marketing tracking, FREE PRICE BOOK (this is huge, this can be a couple thousand dollars if you try to purchase this through the web), and so many more.

Vorteile: You know what they say: if you don't know your numbers, you don't know your business. We had a lot of trouble keeping track of specific data sets like average price per ticket and sales volumes per technician. Skyboss has made that a breeze as it takes care of all of the reports and data analysis as you finish the jobs. The trick is to make sure the office as well as the technicians input all of the information correctly. The system only works as good as the people using it, just like any other program. Paperless invoicing has really made it easier for our techs, customers, and office staff to track prior jobs, cash, checks, credit card payments, invoices, work history, customers, and so on. Making the switch was a must for our company.

Nachteile: Even though the software is super easy to use and learn, it is a challenge sometimes to get the technicians to properly fill out invoices. Luckily, Skyboss implements a feature "Pend Complete" so that office staff can check every invoice for accuracy before it is emailed to the customer. There were a few minor bugs at first when we started using the program, but the support staff is quick to answer our phone calls and alleviate the problem. They are also pleasant to speak with. the owner- also takes a very active role in training and making sure we understood what we were doing before going live.

Antwort des Softwareanbieters

von SkyBoss an 6.6.2018

Thanks for positive review Almighty Rooter!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.6.2018
Casey B.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 8.3.2017

"Okay overall"

Kommentare: Get what you pay for. Not a full system to run your business. Ease of use is good for scheduling. Lots of error codes in the daily use

Vorteile: Price and ease of use with no contract is what sold me. Customer service is great during Pacific time business hours

Nachteile: Difficult to send an estimate and then delete non purchased items for invoicing.
To put job notes of work done, they need to be entered into the recomendations box.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 8.3.2017
Steve B.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2018

"SkyBoss business software has improved our cash flow and streamlined the process of doing business"

Kommentare: Cash flow has been solved. The system of quotation to collection at completion of the work is excellent. Custom quotations are a breeze, we use it ALL the time. Sending estimates and converting them to jobs is simple and great. From customer service rep scripts and customization all the way to the end of job completion you will find that successful and satisfying communication with the customer is eased for the office people all the way to the service techs. Wonderful. And again, the SkyBoss team is right at your side.

Vorteile: Functionality. Simplicity of use despite underlying power. A team that is committed to continuous improvement of features, who respond to client requests. A team that helps when help is needed. And a reason based hope that this software is going to take their clients into future wonderful best business processes and practices.

Nachteile: They made me go Apple, no android available. Guess that has helped me in some ways though. A few bugs now and then, just like people have.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2018
Michael M.
President
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.1.2018

"In a few words, this company is awesome!"

Vorteile: I own Service Olympians and have been using SkyBoss for a while now. What i like the most is they are always innovative and looking for great things to add to their platform. They are very friendly and always will to help if anything arises. You will not find a better system for the money! I looked at many different systems and most systems that are anywhere near the quality of SkyBoss cost ten times or more. I highly reccomend SkyBoss!

Nachteile: The only thing that i would say is a CON, is the same that i said was a PRO. I wish they had more things on the platform, but again, you i will pay ten times to have that. With that said, they always listen to suggestions and wants and will try and accommodate them if enough people want the same thing and it is actually worthwhile.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.1.2018