Event Ready

Event Ready

von Event Ready

Wer verwendet Event Ready?

Verbände, die jährlichen Konferenzen veranstalten. Unternehmen, die jährliche Anwenderkonferenzen sowie große und kleine Events im Laufe des Jahres veranstalten. Wir entwickeln auch kundenspezifische Anwendungen. Wirklich alles aus einer Hand.

Was ist Event Ready?

Wir sind spezialisiert auf Software für alle Firmen- und Vereinsveranstaltungen, die Tools benötigen, um ihre Geschäftsregeln zu adressieren, nicht unsere. Diese umfassende Software ist einfach zu bedienen und verfügt über Tools wie Call-for-Paper, interaktiver Grundriss, Ausstelleranmeldung, Akkreditierung, mobile Anwendungen, Mitgliedschaft und CRM-Integration, E-Mail-Tools und 24/7-Berichterstattung. Zu unseren Vor-Ort-Lösungen gehören Self-Check-in- & Registrierungskioske, Session-Scanning und Lead Retrieval.

Event Ready – Details

Event Ready

http://www.eventready.com

Gegründet 1992

Event Ready – Kostenübersicht

Event Ready bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Event Ready Funktionen

Check-In-Software
Berichterstattung / Analyse
Daten-Import / -Export
Datensynchronisation
Drucken von Abzeichen
Gästelisten-Management
Gästelisten-Suche
Kartenverkauf
Lead-Erfassung
Multi-Eventmanagement
QR-Code
Segmentierung der Teilnehmer
Abzeichen-Management
Aussteller- / Lieferanten-Management
Block-Management der Räumlichkeiten
Budgetierung
Freiwilligen-Management
Gamification
Hochzeiten / Feiern
Kartenverkauf
Konferenzen/Tagungen
Promotion in sozialen Medien
Sponsoren-Management
Umfragen & Feedback
Abzeichen-Management
Benutzerdefinierte Formulare
Eventregistrierung
Gruppenanmeldung
Kalenderverwaltung
Klassenregistrierung
Kontaktmanagement
Marketing-Management
Online-Anmeldung
Registrierung vor Ort
Rückerstattungsabwicklung
Self-Check-in
Teilnehmer-Tracking
Umfragen & Feedback
Zahlungsabwicklung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abzeichen-Management
Angebot in sozialen Medien
Catering-Management
Entwurf-Management
Kartenverkauf
Kundenmanagement
Lautsprecher-Management
Registrierungs-Management
Räumlichkeiten / Zimmer einstellen
Sponsoren-Management
Teilnehmer-Management
Umfragen & Feedback

Event Ready – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
3,9/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Keonna W.
Event Designer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.11.2017

"Great event investment"

Kommentare: It saves so much time!!!!!

Vorteile: I used the service with a business conference I was holding, my contact name was Andrea I loved her she catered to all my needs and helped take the stress off me. Super easy to set up registration and name tags for attendees and the customer service team needs raises.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.11.2017
Amy W.
Event Planner
Pharmazeutika, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018

"Event Ready, Great Potential"

Kommentare: I have been using Event Ready for about 6 months and I have been happy with it. I have had a few issues but the team is fast to fix anything that may arise. They could still improve on many things, especially creating guides for easier use.

Vorteile: I like this software because it is very easy to customize and there is no limit to the amount of registrations with my plan. My dedicated customer service agent is friendly and easy to work with. She is very helpful to me when I have a question and will work with me to get the right look and feel for each event registration website.

Nachteile: While my customer service agent is great, I don't like always having to contact her for questions on how to do something. I really wish they would put together a user's guide or have an online tutorial to get quick answers to some of the frequently asked questions.
Also, some of the reports are not all encompassing so you have to run multiple reports and cut and paste the info into one spreadsheet which takes time. I also wish that could be paired with my business travel partner's software for easier/ less expensive travel arrangements.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018
Verifizierter Rezensent
DIrector of Ops
Think-Tanks, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018

"We really wanted it to work!"

Vorteile: This system is very easy to use once you learn it. It's easy to make a change in the system and it immediately is updated. It keeps track of all of your records and has a unique login feature so someone can sign up for the event and sign in later to add on additional items to their cart. It has an exhibitor portal that exhibitors can sign up and add on products as well. Customer service is good and they will try to remedy the solution, however, development/IT support takes so long sometimes you don't hear back for a long time period. It is affordable which was a huge plus and we were able too make it work for the time we used it.

Nachteile: We had a lot of problems with the system. Something would be working fine and suddenly it stopped working. Getting IT to correct the problem would take weeks and it effects us a company when our registration system isn't functioning properly. Customer service were helpful and prompt and other times you are waiting weeks to get IT to fix it. I do wish when you had a question to customer service that they didn't wait to respond until their was an answer. We really needed status updates so we knew what the timeline was and a response to acknowledge the problem existed would have been nice. The system is not as robust as a lot of other registration systems out there so there are quite a few features we didn't have.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018
Jami W.
Admin assistant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017

"We love the company. They work great with our needs. they are quick to respond to our requests. "

Vorteile: We love that it works with our needs. Our conference is unique with the software needs. We have many parts of the conference that have special rules. They work to make it fit our needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017
Annika H.
president
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.5.2017

"First time user. "

Kommentare: minute up to date data at my fingertips!

Vorteile: Once you learn the system, it appears very easy to use. Top notch customer support. Good value for the money.

Nachteile: LEARNING CURVE IS A BIT STEEP. A stronger online "HELP" feature or a downloadable manual with clear instructions would be great! Nice to develop functionality for international market, incl. tax collections, reporting as well as the hotel module for international market.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.5.2017