AlayaCare

AlayaCare

von AlayaCare

Wer nutzt diese Software?

Home Care, Home Health, Private Duty (Nursing and Non-Medical), Pediatrics and Medicaid Providers, Home Infusion, Community Programs

Durchschnittliche Bewertung

32 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 4.5/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • AlayaCare
  • http://www.alayacare.com
  • Gegründet 2014

Über AlayaCare

AlayaCare is an end-to-end, outcome-focused home healthcare platform for medium to enterprise-level home care agencies and providers. Features include clinical documentation, back office functionality, remote patient monitoring, client and family portals, and mobile care worker functionality. The solution supports non-medical, therapy, nursing, and personal aide for companies in Canada, United States and worldwide.

AlayaCare Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Medikamenten-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Terminplanung
  • Zeit- / Aufgabe-Berichterstattung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Außendienst Kommunikation
  • Besuch-Verifikation
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Pflegeplan-Management
  • Pfleger-Management
  • Terminplanung
  • Versicherungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für AlayaCare

Amazing software!

Bewertet am 27.11.2018
Angela B.
CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: AlayaCare helped us streamline our scheduling, introduce time and attendance, access medical records in real time and saved us money in both peoplepower and paper costs.

Vorteile: AlayaCare is miles ahead of its competition with user-friendly software that includes learn-as-you-go tutorials. Access to schedules and medical records in real time is a game-changer for home care.

Nachteile: Nothing... this software is by far the best on the market for home care.

Responsive and Rapidly Improving

Bewertet am 14.9.2018
Jennifer S.
Organizational Development Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There are great opportunities to streamline and maximize efficiencies in our workflow; I'm seeing a bright future with developing opportunities to support quality, human resources and risk management through the AlayaCare platform.

Vorteile: We onboarded in a hurry, without dedicated staff while AlayaCare team was in an earlier growth phase. What I like now-today, is that many of the gaps have been identified and are being filled; It's becoming more user friendly for organizations without in-house tech/data support staff; Team is passionate about what they do, and there are specialists to address gaps and provide development on the fly, so to speak.

Nachteile: Because we onboarded fast, when AlayaCare Team was considerably smaller and newer than it is now, it was not easy to connect with the people who could specifically address our challenges; We've had particular difficulty with the accounting function; Generally, because data can be filtered and sorted so specifically, it's hard to know what's missing or wrong, and it can take some time to recognize and then track down discrepancies.

Ac Review

Bewertet am 11.10.2019
Rob C.
Project Manager
Verteidigung & Raumfahrt, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Can get a lot of knowledge outside of the schedulers head into the system

Vorteile: The ability to match clients and caregivers, the regular updates and agile changes by the product team.

Nachteile: Can be a lot of clicks and loss if Efficiency in the system

Concerns

Bewertet am 27.11.2018
Sadie G.
Administration Assistant/ Coordinator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not a bad system, there is great potential if they would ask staff that uses them. I think one day it would be nice if family members could access schedule system only to get a copy for themselves.

Vorteile: That all care and documents can be updated in the file. The access all staff has to use it. The easy tabs at the top.

Nachteile: How glitchy it is. all the updates make other things harder to use or are not needed. When updates happen or it goes down on working hours. To schedule updates in the middle of the night or after 8 pm would be great.

Antwort des Softwareanbieters

von AlayaCare an 29.11.2018

Hi Sadie, Thank you for taking the time to submit a review. We really value your feedback and will pass along your concerns to the team. We would also encourage you to submit your feedback and insights to our Ideas Forum: https://www.alayacare.com/ideas. These items will go directly to our product team. Thank you for your continued partnership and support.

Better Outcomes - happy to share

Bewertet am 11.10.2019
Sacha B.
Director Operations
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: See pro’s!
Lots of support from the team, continues to evolve and respond to changing environment and needs in Australia.

Vorteile: Allows my team to spend more time caring less time on paperwork, ensures communication sharing of clients needs and likes which allows us to make their lives better! Simple work flows, Easy of use, customer support, proactive team always looking to improve and eclipsed product.

Nachteile: Not much - maybe the colour? We are all about PINK so orange kind of clashes

Lies weitere Bewertungen