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Was ist Hivebrite?

Hivebrite ist eine All-in-one Mitgliedsmanagement-Plattform, die dir hilft, Markenbindung und Möglichkeiten für deine Mitglieder aufzubauen. Es ist einfach einzurichten und voll gebranded, um sich an Deine Farben anzupassen.

Wer verwendet Hivebrite?

Alumni Gemeinden (von Schulen, Unternehmen, Inkubatoren, Non-Profit ...), aus allen Ländern und in allen Sprachen, von globalen Institutionen mit komplexen Anforderungen bis zu kleineren Einrichtungen mit begrenzten Ressourcen.

Wo kann Hivebrite bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Hivebrite
  • Ansässig in Paris, Frankreich
  • 2012 gegründet

Support für Hivebrite

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien, Cookinseln und 43 weitere

Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch und 16 weitere

Hivebrite Kosten

Startpreis:

799,00 $/Monat
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

Hivebrite bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Hivebrite ist ab 799,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Hivebrite
  • Ansässig in Paris, Frankreich
  • 2012 gegründet

Support für Hivebrite

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien, Cookinseln und 43 weitere

Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch und 16 weitere

Hivebrite – Videos und Bilder

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Videos zu Hivebrite
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Hivebrite Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anwendungsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Diskussionen/Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Chat
  • Elektronische Zahlungen
  • Engagement-Tracking
  • Etikettierung
  • Eventplanung
  • Feedback-Management
  • Fragenkatalog
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Ideenfindung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Medienbibliothek
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiterprofile
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Mobiler Zugriff
  • Moderation
  • Privates Netzwerk
  • Pulsbefragungen
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spender-Management
  • Stellenbörsen
  • Suchen / filtern
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungsmanagement
  • Visuelle Analytik
  • Website-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Hivebrite

CommUnity ist eine Engagement-Software für Mitglieder, um Diskussionen und Multimedia zu integrieren und Verbindungen herzustellen.
Verbände, Kammern und AMCs (Academic Medical Center) nutzen die integrierten Softwarelösungen von MemberClicks für eine einfachere und produktivere Mitgliederverwaltung.
Almabase ist eine führende Absolventen-Engagement-Lösung. Schulen berichten von einem bis zu dreifachen Anstieg der Mitgliederanzahl.
GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme.
YourMembership ist eine erschwingliche All-in-one-Mitgliederverwaltungssoftware, die für kleine und mittlere Verbände und gemeinnützige Organisationen entwickelt wurde.
Ein privates, professionelles soziales Netzwerk zur Unterstützung von Absolventennetzwerken. Binde Absolventen auf einer sich entwickelnden und modularen Plattform ein.
Software für Mitgliedschafts- und Datenbankmanagement, die alle Tools vereint, die du zur effizienten Führung deines Unternehmens benötigst.
All-in-one-Plattform für Mitgliederverwaltung, um Mitglieder zu erwerben, einzubinden und die Anzahl der Mitgliedschaften zu steigern. Moderne Produkte: Kontakte, Nachrichten und Zahlungen
Graduway ist der marktführende Anbieter von Alumni-Netzwerken und Mentoring-Plattformen

Bewertungen über Hivebrite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
44%
3
3%
1
2%
Eylem
Eylem
CommUnity Manager in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

comprehensive and user-friendly platform

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Hivebrite is a comprehensive and user-friendly platform that effortlessly bridges the gap between organizations and their communities. The customizability of the platform stands out, allowing for a tailored experience that aligns perfectly with the specific needs and branding of any organization. The variety of tools available for engagement, from event management to membership directories, fosters a vibrant community atmosphere. Additionally, Hivebrite’s support team is exceptional, providing quick and helpful responses to any queries or issues that arise.

Nachteile:

While the platform is generally user-friendly, some users might find the initial setup and navigation through the plethora of features a bit overwhelming without thorough guidance.

Antwort von Hivebrite

vor 2 Wochen

Hi Eylem, I would like to thank you on behalf of the whole team for this great review! Customer satisfaction means everything to us and we are thrilled to hear that you are happy with our community engagement platform. We are committed to creating the best community engagement platform to meet and exceed your expectations. If ever you have a suggestion, idea, or feedback on how we can further support you, please don’t hesitate to reach out to our Customer Success team directly at hello@hivebrite.com. Thank you again! The Hivebrite Team

Rachael
Rachael
Director of Alumni Relations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Perfect Platform for Alumni Relations (Even a 1-Person Alumni Relations Office)!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am a one-person team for my alumni relations office. The fact that I met with vendors over a three month period and then designed and launched the platform in 8 weeks means that anyone can do it and it's a very user-friendly product. I would highly recommend Hivebrite to universities to use this platform for their alumni, students, faculty, and staff engagement/professional development platform.

Vorteile:

This platform is all-encompassing. It's nice because you can just turn on and off features as you need them. Most companies make you "add-on" additional modules which is expensive and annoying. The only add-ons that isn't included for Hivebrite is Mentoring and Campaigns, but these add-ons are cheap compared to other vendors. It's a very easy platform to use and brand the way you want it.

Nachteile:

Your IT team or a third party vendor has to complete the API's to sync with your alumni database which has been interesting to navigate. It would be nice if Hivebrite did it all in-house for you or worked with your IT team to make it happen. You also can't archive past events or forum discussions. This would be nice so that you can clear out these sections instead of seeing everything you've ever done.

In Betracht gezogene Alternativen: Firsthand, Graduway, Qooper und Almabase

Gründe für den Wechsel zu Hivebrite: 1. Sales rep was not pushy or aggressive which I appreciated. PeopleGrove had a very aggressive sales person that was rude. 2. Cost - it's a good price compared to other vendors 3. All-inclusive - the modules are available to you at any time and you control when you turn them on or off

Jeanine
Sr. Director of Project Management in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for hosting online community discussions; event capabilities are a work in progress

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: The Hivebrite people are amazing! Our implementation team was top-notch. While we are experiencing some issues with our back-end Salesforce integration, and a few shortfalls in event registration management, overall Hivebrite is a much better bang-for-our-buck than our previous platform. It is also continuing to grow and improve which means we're on the forefront of community-building tech.

Vorteile:

The community discussion tools are top notch!

Nachteile:

The event capabilities show promise but need work until they meet the needs of ever-growing and expanding nonprofits.

Antwort von Hivebrite

letzten Monat

Hi Jeanine, I would like to thank you on behalf of the whole team for this great review! Customer satisfaction means everything to us and we are thrilled to hear that you are happy with our community engagement platform. We are committed to creating the best community engagement platform to meet and exceed your expectations. If ever you have a suggestion, idea, or feedback on how we can further support you, please don’t hesitate to reach out to our Customer Success team directly at hello@hivebrite.com. Thank you again! The Hivebrite Team

Gaelle
Programme Manager Entrepreneurship for Development in UK
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Accessibility

3,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Easiness of creating and sharing content

Nachteile:

Accessibility: I can only fit the page to a big screen; pages are way too zoomed in on a laptop screen, and I can't zoom out

Tom
Senior Digital Communications Specialist in Kanada
Biotechnologie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for managing digital communities

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, Hivebrite has been an amazing platform to host our online community. We're looking forward to setting up the mobile app, which is included in our contract!

Vorteile:

- Easy to set up - Interface is completely customizable, also offer great design templates - Content management is seamless - Ability to automate content, host live digital events with Zoom integration - Fantastic CRM for managing users

Nachteile:

- Anything outside of their pre-set templates you are required to figure out on your own. Makes customization a little trickier if you don't have the technical expertise in-house. - Hivebrite offers API integration in the platform, but again, you need to figure it out on your own. More support on their end in setting it up would make things much easier for content managers.

Antwort von Hivebrite

vor 2 Monaten

Hi Tom, I would like to thank you on behalf of the whole team for this great review! Customer satisfaction means everything to us and we are thrilled to hear that you are happy with our community engagement platform. We are committed to creating the best community engagement platform to meet and exceed your expectations. If ever you have a suggestion, idea, or feedback on how we can further support you, please don’t hesitate to reach out to our Customer Success team directly at hello@hivebrite.com. Thank you again! The Hivebrite Team