Unified Commerce Platform

Was ist Unified Commerce Platform?

enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors.

Wer verwendet Unified Commerce Platform?

Enterprise-level retailers, distributors, and 3PLs looking to overcome omnichannel challenges

Wo kann Unified Commerce Platform bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • enVista
  • Ansässig in Carmel, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • enVista
  • Ansässig in Carmel, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Unified Commerce Platform – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie Unified Commerce Platform vergleichen

Unified Commerce Platform

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
295,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
129,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Unified Commerce Platform Funktionen

  • AS2-Protokoll
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestell-Management
  • Bestückung
  • CRM
  • Content-Management
  • Database Publishing
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Einkauf & Empfang
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Individuelle Anpassung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogerstellung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenkonten
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Merchandising
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Preismanagement
  • Produktkennzeichnung
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Rückstandsverwaltung
  • Suchen / filtern
  • Touch-Screen
  • Treueprogramm
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • für den Einzelhandel

Alternativen für Unified Commerce Platform

B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
ERP-Software für mittelständische Unternehmen: bis zu 50 Anwender, schnell einsatzbereit, einfach erweiterbar, Miet- oder Kaufversion
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Cloud-basierte POS-Software für den Einzelhandel.
Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.
Eingesetzt von Multi-Store-Warenhausketten für Bekleidung, Schuhe, Sport und Geschenke. Laut Hersteller umfangreichstes Inventarmanagement in seiner Klasse. Support rund um die Uhr.
Eine Cloud-basierte Retail-Order-Management-Software-Lösung, die in Geschäften und Online-Vertrieb und Lager integriert.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
Eine Unified-Commerce-Lösung (ERP + POS) für den Einzelhandel und das Gastgewerbe, die auf der Microsoft-Dynamiktechnologie basiert Erfahre mehr über LS Retail
StockAgile makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient optimising its operations and experience.
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.

Bewertungen über Unified Commerce Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
50%
3
17%
Justin
VP of Digital in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

VP of Digital

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The Enspire Commerce Platform replaced three of our point solutions (best of breed) with one single solution. They are our Order Management (integrated to Magento), Point of Sale (4 stores) and PIM. They also manage our EDI with our major wholesale customers. They have a very consultative approach and are supply chain and retail experts. We struggled to find a platform that could manage all three of our channels (ecom, brick and mortar and wholesale). They are a real partner that cares about our business.

Vorteile:

Single platform with multiple solutions. We took a crawl, walk and run approach with their software. We implemented OMS, followed by PIM and then POS overtime. Hence very modular and very easy to use. It is so simple for our users. We are a high end luxury brand and our resources are not IT Savvy. So we like their cloud offering. The solution is extremely affordable.

Nachteile:

If we need to customize the solution for our business they have a standard release cycle which does not always fit our time line.

Josh
Owner in USA
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

I used this software when working in retail

4,5 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software came was very useful during holiday season when we had a lot more customers than we could handle. It drastically cut waiting their time because we were able to check people out very quickly. As a result we had many satisfied customers instead of frustrated and impatient customers.

Nachteile:

It is pretty expensive especially because there are many other products out there that can do the same thing.

Kin Fung
Manager in Kanada
Rundfunk
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy and user friendly POS

3,5 vor 6 Jahren

Vorteile:

User friendly, anyone can use the software with little computer expertise

Nachteile:

More reporting options would have been useful. The stock reports were useful as well as checking the value and quantity on hand was helpful. A feature with expiration dates maybe very helpful especially for business that has a shelf life on their products

Edward
Owner in USA
Bekleidung & Mode
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy for my employees

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Ease of Use. The tech support is excellent. I really like the buttons for easy sale items

Nachteile:

Nothing at this time. Waiting for the update to come in

Janice
Elektrische/elektronische Fertigung
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

J. Pom Review

4,5 vor 8 Jahren

Vorteile:

The ease of use makes ringing up purchases infinitely easier than an outdated registrar system.

Nachteile:

Sometimes the application will freeze on the terminal, but it rights itself with a reboot. A clean operating system will ensure that the software doesn't stay down for long.