Was ist membes?

SaaS-Plattform für die Verwaltung australischer Verbände. Binde deine Mitglieder in ein vollständig integriertes System ein und verwalte sie, einschließlich einer Website, Veranstaltungsmanagement, Mitgliederregistrierung, Mitgliedschaftserneuerung und Online-Zahlung, Diskussionsforen, Dateiverzeichnisse, SIG-Portale (Special Interest Group), CPD-Integration/-Verfolgung (kollaborative Produktentwicklung), Kommunikation (E-Mail/SMS), Online-Zahlungen, Rechnungsstellung und vieler weiterer Funktionen. Intuitive, voll funktionsfähige und nutzerfreundliche Oberflächen und Prozesse sorgen für engagierte Mitglieder und ein zufriedenes Verwaltungspersonal.

Wer verwendet membes?

Australische Verbände, die ihre Online-Angebote und -Funktionen für Mitglieder modernisieren und erweitern möchten, ohne den traditionell hohen Preis für eine High-End-Lösung zahlen zu müssen.

Wo kann membes bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • von Asset Media
  • Ansässig in Mount Waverley, Australien
  • 2001 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • von Asset Media
  • Ansässig in Mount Waverley, Australien
  • 2001 gegründet
  • Chat

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Australien

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

membes – Videos und Bilder

Videos zu membes
membes Software - 1 - Vorschau
membes Software - 2 - Vorschau
membes Software - 3 - Vorschau
membes Software - 4 - Vorschau
membes Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie membes vergleichen

Startpreis

Nicht verfügbar
145,00 $/einmalig
125,00 $/Monat
6.000,00 $/Jahr

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja

Funktionen von membes

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Ausschuss-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Finanzmanagement
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Anzeigetafel
  • Kalenderverwaltung
  • Kapitel-Verwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Newsletter-Management
  • Personalisierung
  • Rechnungsmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wahlmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management

Siehe die vollständige Vereinssoftware Liste

Alternativen für membes

Mehr Alternativen zu membes

Erfahrungen mit membes

Alle 8 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
4
4
2
2
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Stephen W.
Director in Australien
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Our association has grown since using Membes, training income plus new member income is up.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love the integrated registration & payment system, our new memberships are up. Events & payment system, we now run all our courses via the system and our training numbers and income is up. The web builder backend is easy and we have saved money by updating the web ourselves.

Nachteile:

Compared to our previous Association software, I really cannot give a Con. Obviously, there is always a period of training and change required from an old system, but overall we had real financial benefits in the first few weeks.

Carly M.
Membership Coordinator in Australien
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good value software that is easy to use.

4 vor 4 Jahren

Kommentare: The software has allowed us to decrease our reliance on external developers by moving more functionality in-house.

Vorteile:

The membership management aspect of the software is highly effective. Custom fields can be easily added to tailor the information you need to collect from members and includes options to make particular fields available only to certain member types. The CMS is also great for managing the website and is very user friendly, with pages and menu items easily added. It's also very easy to lock particular pages to members only, which increases the member value proposition. We've been able to adapt areas of the CMS to great better functionality for members on our website. The events module works well and it will be interesting to see this work even better as it undergoes continued development.

Nachteile:

The software is reasonably new and undergoing development and updates all the time. Sometimes you need to wait until they have greater demand from other users for particular features to be added. Initially the CPD management functions were somewhat limited, but have undergone regular development to push through some much needed improvement in functionality.

Brett R.
Comms Manager in Australien
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Basic solution but cheap

2 vor 3 Jahren

Kommentare: Cheap and you get what your pay for. Next time I will buy a proven product as the downtime has been a major issue.

Vorteile:

It has basic functionality so this makes it easy to use.

Nachteile:

Functionality is poor and support/training was not as good as we were promised. Some features simply do not work.

Antwort von Asset Media

vor 7 Monaten

Hi Brett, we are somewhat confused by your review. Your management organised six hours of onsite training, however you only joined the training for 30 minutes? Since this time we have not received any support emails or tickets in the helpdesk from you highlighting any of the problems or concerns you have mentioned in your review? On reading your review we got in touch with your CEO however he is also unaware of any of the issues you have outlined and is seems unsure why you posted this review? If you are still experiencing any of the issues you have outlined, please be sure to notify your manager or submit them directly through the helpdesk so that we can investigate and resolve. Thank you

Verifizierter Rezensent
Director of MorGo Online in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy, intuitive, exciting and refreshing.

4 vor 4 Jahren

Kommentare: Reduction in costs
Great looking easy to use website
Event registrations which were simple for people follow
Reduction in data errors

Vorteile:

The SAS platform ensures the costs are kept to a minimum. The errors on the site are also managed quickly as there is only one platform. The support during set up and after 'go-live' date is priceless. They really work with you to make sure your system is at its optimum.

Nachteile:

Further features with email notifications will take the product to the next level. Small limitations within the finance module can seem problematic but this can be rectified through full training.

Melinda C.
Secretary in Australien
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Been using membes for our website and database for over 12 months and are very happy with it.

5 vor 6 Jahren

Kommentare: We have improved member retention since transferring to membes, as members can renew online. Event registration is so easy and straight-forward on membes - we used to have a lot of people register via a paper form as the previous system was not easy for them to use.
The office staff love the admin site - and can quickly respond to member enquiries regarding membership, event registration, CPD tracking and can easily send communications to a selected subset of the database. We highly recommend membes as a solution for membership associations.