Sweet

Sweet

von Sweet

Wer verwendet Sweet?

Brands, manufacturers and distributors who are using QuickBooks Online or QuickBooks Desktop.

Was ist Sweet?

Sweet is the B2B cloud-based Saas platform transforming wholesale trade.
Sweet allows you to move from time-consuming order entry and inventory processes to efficient, fast-paced processes that are critical to today's modern business. You can automate inventory and order management; view real-time sales and get in-depth business intelligence. By transforming your business operations, Sweet drives growth and increases your bottom line.

Sweet – Details

Sweet

http://www.getsweet.co

Gegründet 2015

Sweet – Preisübersicht

Sweet ist verfügbar ab 49,00 $/Monat. Sweet bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Sweet findest du unten.

Startpreis

49,00 $/Monat

Preisinformationen

2 users included and $10 for each additional user

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Sweet Funktionen

Auftragsverwaltungssoftware
Auftragsabwicklung
Auftragserfassung
Auftragsverfolgung
Inventarverwaltung
Katalogmanagement
Retourenmanagement
Rückstandsverwaltung
Spezielles Auftragsmanagement
Versand-Management
Wiederkehrende Bestellungen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose
Artikelverwaltung
Barcode / RFID
Bestandsoptimierung
Bestandsverfolgung
Check-in / Check-out
Kostennachverfolgung
Lieferanten-Management
Nachbestellungen verwalten
Prognose
SKU-/UPC-Codes
Seriennummern-Nachverfolgung
3PL-Management
Auftragsmanagement
Barcode / RFID
Echtzeit-Synchronisierung
Einkauf
Inventarverwaltung
Mehrere Standorte
Prognose
Qualitätsmanagement
Retourenmanagement
Versand-Management
Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
Angebote / Schätzungen
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
ERP
Instandhaltungsmanagement
Integration in die Buchhaltung
MES
Materialbedarfsplanung MRP
Qualitätsmanagement
Sicherheitsmanagement
Versand-Management

Sweet – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Peter R.
Director Of Operations
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018

"It's been the best experience using Sweet. I couldn't be happier"

Kommentare: It saves me time by automating ordering, customer management and inventory management.

Vorteile: Everything. The wholesale portal makes my life easy. It automates the wholesale ordering process. I can set up individual catalogs for each customer, and I can manage customers and vendors. My customers love using the portal. It cuts down on the back and forth emails and it makes things easier for my customers. My team loves using it too. It helps them to manage inventory and Sweet allows us to build assemblies after each production run, so our inventory stays accurate.

Nachteile: I wish I had started using Sweet from day 1. Had I started using Sweet earlier, my business would be much bigger.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018
Patrick F.
Head of Business Development
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018

"I have had an amazing hands on experience with a great team. "

Kommentare: Great software, hands on-service, very easy to use.

Vorteile: Very easy to set-up, very easy to use, and my favorite part was working with the team. They have gone above and beyond to make sure our needs were met. It is the best customer experience I have had thus far with any SAAS company.

Nachteile: That we didn't use it sooner. We spent a lot of time researching and landed on Sweet because of the hands on guidance which allowed us to get to know the software before committing to purchasing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018
Douglas L.
Customer Service
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2019

"Good for Online Retail Service Management"

Kommentare: We are a national cold-pressed juice company, and Sweet helps us keep track of inventory very well. We can put invoices together with ease, as well well as integrating with shipping/order fulfillment services for our distribution needs. I'd very much recommend this software to small businesses that specialize in food and beverage.

Vorteile: Inventory keeping; account management; invoicing; integration

Nachteile: Sometimes a few snags with products in inventory being able to be turned off and on

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2019
Michele B.
Marketing
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2018

"Sweet has streamlined our ordering proces and saved us countless hours on invoicing and orders."

Vorteile: Ease of use, ties in with QuickBooks immediately for invoicing. Fast customer service response, help in fine -tuning the software with any issues we have had.

Nachteile: We haven't found anything really that we don't like about the software. Any problems we have had have been addressed quickly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2018