Handrail

Handrail

von Handrail

Wer verwendet Handrail?

Designed for businesses that value talking to their customers in order to gain insights about improving user experience and satisfaction of their products or services.

Was ist Handrail?

From customer interviews to usability assessments, Handrail turns research data into meaningful information so you can define, measure and improve user experience and satisfaction.
-See the data through the lens of your Personas so you can make decisions based on your user types.
-Gather feedback, ask follow up questions and record observations while you are having conversations to uncover insights about your product or service.
-Use standard usability metrics and measurements

Handrail – Details

Handrail

http://handrailux.com

Gegründet 2015

Handrail – Kostenübersicht

Handrail bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Handrail Funktionen

Marktforschung Software
Benchmarking
Datenmanagement
E-Mail/Online
Entschädigungsmanagement
Musterproben-Management
Panel-Management
Papierbasiert
Persönlich
Statistische Analyse
Umfrage-Management
iPhone-iPad
Animation
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Entwicklung eines Prototypen
Für Mobil
Für Webseiten
Nutzerforschung
Risikokarten
Tests der Benutzerfreundlichkeit
Unmoderiertes Testing
User Journeys

Handrail – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Verifizierter Rezensent
Director of Research
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.12.2019

"Finally, I can provide findings to my team"

Vorteile: We use Handrail to log our research findings. I love the fact that I can send a link to development teams. This gives them access to our research and allows our team to skip repetitive research projects.

Nachteile: I'd love to be able to link it with Jira.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.12.2019
Verifizierter Rezensent
Senior Product Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018

"I'm getting more value out of customer research thanks to Handrail!"

Kommentare: Saved time, made it easier to focus on doing research rather than organizing it, simplified how the research is shared and presented.

Vorteile: Handrail helps foster collaboration across more people across our team simply and easily. We've never had any issues generating useful customer insights before, the big difference is now is that with Handrail is it's easier to share and much easier to keep the research organized. We don't even have to think about it after collecting it--it's like magic.

Nachteile: Handrail gets everything done that we ask it to do. I don't have any major quibbles with the design or features. I can do without the pie charts, I would prefer bar charts, but maybe that's just me.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018