Artichoke

von Artichoke

4 / 5 7 Bewertungen
Artichoke

Wer nutzt diese Software?

Small salons, independent stylists and other services / appointment-businesses.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Artichoke
  • https://getartichoke.com/
  • Gegründet 2013

Über Artichoke

Great for salons and independent stylists! The only simple all-in-one business platform for appointment-based businesses with teams of 1 to 10. Easy online scheduling, automated appointment reminders, your own website, payment processing and a whole lot more. Small businesses using Artichoke only spend an average of 30 minutes on administrative tasks each week. It's like hiring a personal assistant (without the added salary or sick leave). Turn havoc into small business bliss with Artichoke.

Artichoke Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Standvermietungs-Management
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine

Die hilfreichsten Reviews für Artichoke

Works well with patience

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.9.2017
Jenn V.
Owner/Massage Therapist
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Keeping track of income, schedule, goals, and referrals.

Vorteile: I love that my clients can book online. It keeps track of my referrals, gift certificates, client history, and goals.

Nachteile: It doesn't run very fast. Has a lot of glitches. Most of the time I have to write down when my client would like to rebook and finish after they've left so they don't have to wait forever. Also so I can move on to my next client. I wish I could set up a clean up time to the end of my services and customize those clean up times. Since I need more for a Stone Massage or body wrap than a quick 30 minute massage. I would also like to be able to pay for two clients on one ticket. My hope is that this software will get better with time.

User friendly for both myself and my clients

Mit Google übersetzen Bewertet am 31.8.2017
Maryjane K.
Massage Therapist
Gesundheit, Wellness & Fitness
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Manages my appointment, my income and my expenses

Vorteile: It's dependable and customer service is excellent. Any time I have had questions they were quick to respond.

Nachteile: If a new client is booking the same time as another client-they believe it just went through because they don't realize if they actually got the appt they would get a confirmation email.

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