Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Way We Do?

Way We Do ist eine cloudbasierte SOP-Software, mit der du ein Business-Operations-Handbuch erstellen, verwalten und aktiv nutzen kannst, indem Richtlinien und Verfahren zum natürlichen Bestandteil des täglichen Arbeitsablaufs werden. Die praktischen Tools sind eine perfekte Verbindung von Business-Process-Management, Wissensmanagement und Compliance. Manager weisen Aufgaben zu, erstellen automatische Erinnerungen und überwachen den Arbeitsablauf, während Teammitglieder von jedem Standort aus Verfahren anwenden und Prozessen folgen, sodass die Arbeit reibungslos verläuft und nichts vergessen wird.

Wer verwendet Way We Do?

Franchise-Unternehmen, Unternehmen mit mehreren Standorten, verteilte Teams und alle Organisationen, in denen SOPs und Compliance von entscheidender Bedeutung für den Erfolg des Unternehmens sind

Way We Do Software - 1
Way We Do Software - 2
Way We Do Software - 3
Way We Do Software - 4
Way We Do Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Way We Do das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Way We Do

Way We Do

4,9 (9)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
8
4,6 (9)
5,0 (9)
4,9 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
162
Keine Integrationen gefunden
4,1 (15)
4,2 (15)
4,6 (15)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Way We Do

Corporater Business Management Platform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Goal Setting/Tracking
KPI-Überwachung
Athennian
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenspeicher
Entity Data Management
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Wooqer
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Trainingsmanagement
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Process Street
Am besten bewertete Funktionen
No-Code
Prozessmodellierung & Design
Workflow-Management
SoftExpert Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Workflow-Management
Onspring
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Risikobewertung
Sichere Datenspeicherung
FileHold
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
Filesharing
LogicManager
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Dokumentenmanagement
Risikobewertung

Bewertungen über Way We Do

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
89%
4
11%
Gregory
Gregory
it support specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

be able to measure performance in real time

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It has facilitated in a very orderly way the tasks that must be carried out by the team, assigning each task by email and monitoring the performance of each employee without the need to stop from my job

Vorteile:

improves the performance of each employee by being able to assume tasks that can be supervised in real time, with checklists knowing what remains to be done and being able to divide the teamworkIt has allowed teamwork to be more organized with clearer information on how to perform the relevant tasks

Nachteile:

Its learning curve is long and at a certain point I got bored and I had many doubts along the way, which I had to learn little by little each tool and its proper functioning

Ummu Habibah
Ummu Habibah
Assistant Manager Business Development in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Manage business operational guidance effectively

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The straightforward interface and structure and the numerous procedure designs are at your disposal. It seems very simple to find owing to the search function and the customizable index. The capacity to delegate responsibilities and allocate work is a priceless asset. Incorporating an instruction manual into our business has never been easier. In a word, accessible.

Nachteile:

The only drawback I can see is that the quarterly per-user charge might build up for various businesses with a moderate to large staff, but it's well worth it! Future upgrades should include records indicating who made what changes and when the changes are made.

Tim
President in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

WayWeDo exceeded my expectations from the start.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Its reliable, easy to use, keeps track of my team members logins, helps me solve problems by making it easy to write SOP's. It's cloud based and I can get to it quickly from anywhere. it's constantly being improved. I use it to manage maintenance on equipment. It's just a well thought out piece of work!

Vorteile:

It's continually being improved. It tracks my team members logins. It's intuitive to use. I can easily add content. I even use it to manage maintenance on equipment. The more I use it, the better my business runs. It's reliable. It has more features than I have time to implement.

Nachteile:

The SOP's available for sale don't fit my particular operation well enough to make me want to purchase them. Nothing wrong with them, just don't fit my business so well.

Antwort von Way We Do

vor 7 Jahren

Hi Tim, Thank you for the fantastic review! The whole Way We Do team works hard to continually improve, and it's great to be recognized for that. It's a shame that the SOPs in the Market Place aren't a good fit for you. We'd love to know more about what you're looking for. Did you know that we offer custom writing services as well? Please let us know if that is something you are interested in.

Maciek
Maciek
CEO, Company Director, Principal Consultant in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best system for policy and process management!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Its easy to use, very easy to set up, brilliant in managing policies and processes, monitor who's signed off on them. I can't fault the system. We have shown this system to many clients who have started also using it.

Nachteile:

The only limitation I see is for a small business that has a medium to large team, the monthly per user fee can add up, but honestly, it's worth it! We also look forward to future updates showing access logs relating who updated what process when.

Cassie
Director in Australien
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

How did we run things before?!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Endless benefits. WayWeDo has streamlined our business administration and enabled better governance.

Vorteile:

The simple dashboard and layout and all the available process templates. Everything is so easy to find with the search function as well as the index (or labels) you can tailor to suit your needs. The ability to allocate tasks or assign process responsibility is invaluable.

Nachteile:

I would like to see the Acceptance function available for checklists. This is such a great function to ensure each team member reviews any updates. Our team uses the checklists a lot!

Antwort von Way We Do

vor 7 Jahren

Hi Cassie, Thank you so much for your positive review and feedback. We will speak with our CTO about adding Acceptance to Activated Checklists!

Tracy
Director in Australien
Non-Profit-Organisation Management, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

It was so easy to integrate WWD into our business

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: As above

Vorteile:

How easy it is to use and how we can easily train our new staff and update our current staff with policies and procedures.

Lyndsey
Admin Assistant in USA
, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Love IT

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The ease of functionality. Absolutely the best way to incorporate an operations manual in our company. Easy to find, easy to access.

Nachteile:

I have not come across to many areas of the program I do not like. The exception being adding new users, sometimes the tokens are not created upon first try.

margaret
President in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software if you need to put together user manuals or operations manuals

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Very easy to use and easy to figure out interface for users and no technical knowledge needed. We often have to put together different types of instructions for products and this makes it easy to use and manage.

Nachteile:

Nothing we we do is a great product for the price and saves time and money when putting together manuals.

Jack
Business Advisor
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
4,0 vor 7 Jahren