CRMdesk

von ForeSoft

0 Bewertungen
CRMdesk

Wer nutzt diese Software?

From small companies to large enterprises, from specific manufactures to vertical business integration, CRMdesk is scalable enough to grow with your business needs.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis $49/Monat
  • Preisinformationen Starting price is $49 per month, per 5 customer service representatives
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • ForeSoft
  • http://www.crmdesk.com/
  • Gegründet 2001

Über CRMdesk

CRMdesk is a very efficient online help desk software for knowledgebase management and customer support automation over the Internet.
The system is deployed as a cost-effective hosted solution to manage and analyze all of your customer requests from a centralized location.
From small companies to large enterprises, from specific manufactures to vertical business integration, CRMdesk is scalable enough to grow with your business needs.

45633

CRMdesk Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management

Empfohlene Produkte