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Was ist Highrise?

Schließe dich Zehntausenden von kleinen Unternehmen an, die Follow-ups mit einem einfachen CRM verwalten, das den Menschen seit 10 Jahren hilft, sich auf das zu konzentrieren, was ihnen wirklich wichtig ist. Andere Tools sind zu umständlich oder erfordern zu viele Schritte. Highrise ist genau die passende, durchdachte Möglichkeit, Leads zu verfolgen, Follow-ups zu verwalten und Beziehungen aufzubauen. Starte mit einer kostenlosen, risikofreien 30-Tage-Testversion – verfolge Geschäfte, schließe sie ab und verbringe den Rest des Tages mit Dingen, die nur du tun kannst.

Wer verwendet Highrise?

Für Personen, die sich auf kleine Unternehmen konzentrieren, die ein einfaches und einfach einzurichtendes CRM benötigen, das alle nutzen werden, um Leads zu verfolgen und Follow-ups zu verwalten.

Highrise Software - 1
Highrise Software - 2
Highrise Software - 3
Highrise Software - 4
Highrise Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Highrise das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Highrise

Highrise

4,5 (130)
24,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
68
4,5 (130)
4,5 (130)
4,4 (130)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
205
4,4 (4.055)
4,3 (4.055)
4,4 (4.055)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Highrise

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Online-Buchung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Leadmanagement
Verhaltensanalysen
Workflow-Management

Bewertungen über Highrise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
30%
3
5%
2
4%
Blake
Blake
Ecommerce & Consumer Products Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Metallabbau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great lightweight CRM software

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great! Store hundreds of contacts in a cloud based database and easily zip through them. They can be tagged however you imagine. The problem is that it takes a lot of time at the end of the day/week/month/cycle to go through and categorize them. I wish there were more automated workflows.

Vorteile:

If you're ever skeptical that you need a heavy piece of software like Salesforce or Microsoft's CRM, you're probably right. This is lightweight, zippy, and constantly has new features that are coming out from the team behind Basecamp.

Nachteile:

I wish there was an easier way to remind me of my follow ups. I don't like manually having to set the next follow up date. There's still a lot of human involvement in the software.

Georgiana
Owner in Belize
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Get Highrise now to rise your businesses.

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: My overall experience using Highrise is phenomenal.

Vorteile:

You can use any data from a 3rd party site that can be uploaded using the Highrise which makes my job way easier when it comes to sales. Highrise also saves your contact information which helps to manage your businesses.

Nachteile:

I like everything about this platform. It's great

Maria Lenin
Marketing and business development in Philippinen
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Effective Task Delegation and Management for Remote Workers

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

What I like about Highrise is that all communication, attachment, employees, employee profile and notes are stored in Highrise. You can easily backtrack on employees profile, projects handled, commendation, areas for improvement for future promotion recommendation or to assess a resigned employee and wants to go back. Groups can be formed per project and you can add all emails of the employees within the group. Each group has its own designated high rise and each member will receive emails and important information or actions to be taken that should be addressed by the group to close a case. This is a cloud based application to track all open cases within a project to easily assign the action item to the person or group to accomplish tasks within given timeline.

Nachteile:

The key here is to document everything in High rise and handle all open cases within a given time frame. However, each project or case should have a designated Team Leader to give directions per case and assign tasks within the group step by step and close the case if done. If no Leadership and delegation, still everyone can open the case if he/she is included in the team without knowing what needs to be done or who should be tapped in order for the case to move. Some cases should already been closed but was not tracked well. Some forget to put notes or document daily itinerary, progress and failures. If this happens, this software fails to achieve what the application was built for.

Natasha
COO in USA
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Managing clients simplified

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Highrise allows my team to always be in sync. We can easily view who is speaking with different clients and assign to-dos accordingly.

Nachteile:

We have not had issues using Highrise with our team.

Bismark
Bismark
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The most useful CRM I know. The features available are the most widely used. Powerful & Intuitive

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have been able to keep under control interactions with my customers regarding both sales and customer service. By using tasks, I never missed a follow up, an employee's birthday or anniversary. The software has given me a great sense of control and made it look simple.

Vorteile:

I have been running two companies for the last ten years out of Highrise CRM. PROS: Only useful features included. I use ALL the features in highrise and feel that nothing is lacking. I can do sales, customer service out of the same database for two companies. The tags structure allows me to segment my contacts like no other system I have ever tried. The ability to now send mass emails to segments of or my entire database is extremely useful. The ability to create custom fields and then be able to search by them as well is simply amazing. Task management is very simple in Highrise, perhaps, the most intuitive I have ever seen. Deals and the search capabilities are the icing on the cake, but what truly sets this CRM apart from all its competition is how simple it is to use. You can start using it immediately. No videos to watch or learn. The system is that intuitive. I highly recommend this CRM to anyone running a small to mid size business.

Nachteile:

From my perspective there are only two "cons" regarding Highrise. The first is the absence of a calendar, and second the inability to establish "relationships" between different objects in the database.