Was ist PayHOA?

PayHOA ist eine moderne Software für selbstverwaltete HOAs und Immobilienverwalter*innen. Das intuitive System automatisiert den Betrieb, sodass du dich auf das Wesentliche konzentrieren kannst. Das Unternehmen bietet kostenloses Onboarding, kostenlosen, unbegrenzten US-Support, eine kostenlose 30-Tage-Testversion und keine langfristigen Verträge. Fordere deine kostenlose Testversion an und erfahre, warum Hauseigentümerverbände und Immobilienverwalter*innen im ganzen Land PayHOA für ihre Gemeinden auswählen.

Wer verwendet PayHOA?

Die Lösung dient selbstverwalteten Hauseigentümerverbänden und PMCs, die Gemeinschaften verwalten.

PayHOA – Details

Pay HOA

2008 gegründet

PayHOA – Details

Pay HOA

2008 gegründet

PayHOA – Videos und Bilder

Videos zu PayHOA
PayHOA Software - 1 - Vorschau
PayHOA Software - 2 - Vorschau
PayHOA Software - 3 - Vorschau
PayHOA Software - 4 - Vorschau
PayHOA Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie PayHOA vergleichen

Startpreis

49,00 $/Monat
48,00 $/Monat
300,00 $/Jahr
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

PayHOA – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare

Funktionen von PayHOA

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Eigentümerportal
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzmanagement
  • Hintergrund-Screening
  • Immobilien-Datenbank
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kommerzielle Immobilienverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditüberprüfung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Leadmanagement
  • Leerstandsmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Portfoliomanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Self-Service Portal
  • Steuermanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Versicherungsmanagement
  • Wartungsplanung
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Wohnimmobilien
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Immobilienmanagement Software Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzberichterstattung
  • Hintergrund-Screening
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditüberprüfung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leadmanagement
  • Leerstandsmanagement
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Self-Service Portal
  • Steuermanagement
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Immobilienverwaltungssoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Datei-Verwaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Gebührenerhebung
  • Hauptbuch
  • Immobilien-Datenbank
  • Inspektions-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lieferanten-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliederkommunikation
  • Portfoliomanagement
  • Rechnungsmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Transaktionshistorie
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgung von WEG-Verstößen
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige WEG-Verwaltung Software Liste

Alternativen für PayHOA

Mehr Alternativen zu PayHOA

Erfahrungen mit PayHOA

Alle 134 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
58
4
64
3
8
2
3
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Irene V.
HOA President in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best software for our HOA

5 vor 6 Monaten

Kommentare: I have not had any problems. I wish the staff was available with a phone call like before but I realize that Covid has changed many things in our lives.

Vorteile:

I like the fact that I can check it daily to see which homeowners have paid. The new feature to deposit paper checks is very exciting because I hate to go to the bank. The staff [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] always answers my questions by email and when needed I set up a Zoom meeting.

Nachteile:

I wish we could get some type of online fundraising but this is not critical. I would also like a way to add monthly interest to the invoice without having to create another invoice. Also, if an HOA billboard where we could have a community newsletter displayed for the homeowners would be nice.

Antwort von Pay HOA

vor 6 Monaten

Irene, Thanks for the review -- I'm really glad PayHOA has been a success for your community! I'll talk with our dev team to see if we can add a fundraising component to the platform! Best, Mike

David P.
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Self Managed HOA

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Not all residents participate in the meetings but are nonetheless expecting to be made known the happenings of the HOA. Since we are self-managed, the software has been able to increase the ability for the board to communicate more effectively with the members. Also the members having their own account and portal to pay online is a huge time saver in accounting. It also gets them more involved.

Vorteile:

The best part of the software is the simple UI with the abundance of features need to self manage a small single family HOA with less than 100 units, all in one place. It has and will continue to greatly improve communication and ease accounting tasks. The technical support when I have run into some bugs has been as I expect, outstanding. THe ability to download CSV files is awesome.

Nachteile:

The software has had some bugs with the PDF mailer and identical transactions being deleted. It also needs some accounting reports which are downloadable in formatted version and not just .CSV files; something immediately presentable to a person. The UI in Violations is not quite clear that there is a process; create, submit, and then resolution.

Antwort von Pay HOA

vor 3 Jahren

David, Thanks for the review and the really helpful feedback! We are about to release an updated reporting module that will provide additional accounting reports and PDF versions of each! We appreciate your business! Best, Mike

Randy B.
Treasurer in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A good start for a management solution

3 vor 3 Jahren

Kommentare: I inherited PayHOA from a previous board who did not make sound business decisions. If this system were not in place when I joined the board of directors, I would not adopt it. This solution does not meet the needs of our HOA. However, there would be more pain on my part to transition to something else, so we will continue to use it.

Vorteile:

I like the electronic Invoice feature and the ability for members to pay via card, via debit of account or by offline check. I also like the unified message center that maintains a history of emails to members and tracks if an email has been viewed

Nachteile:

I did not like the difficult task of applying interest on unpaid balances. It was difficult to show the open balance carried forward while adding a late fee on open balance. Printing an account history was a work around, but even this document needed modification as not to imply that the interest charge was the only outstanding balance.

Antwort von Pay HOA

vor 3 Jahren

Hi Randy, I'm very sorry to hear that the platform is not meeting your expectations. I'm happy to jump on a call to better understand the issues you're having and create a solution for you. I'll reach out directly to schedule a meeting. Best, Mike Bollinger

Martin D.
President in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A user friendly, value packed and budget friendly option for HOA management

4 vor 2 Monaten

Kommentare: Very pleased. I began using it as my professional relationship with our paid management company deteriorated. They thought we would fold without their help. Thanks to this software, we got better at everything and saved a lot of money. It actually takes me less time to manage our HOA independently than it did using the management company.

Vorteile:

Ease of use and customer service. The software is pretty intuitive to learn, even for a novice in HOA management. The invoicing, payment, budgeting and reporting tools are powerful and simple to use and customer service is great.

Nachteile:

There are minor frustrations here and there. Homeowners enrolling will sometimes create a new HOA with a similar name to ours instead of searching for and enrolling in our organization, which took me a while to figure out, but the more time I spend with the software, the more I like it.

Samuel G.
Business Development Manager in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Give PAYHOA a shot for community management. You will be hooked. Great Customer Service!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: My overall experience has been Amazing. PAYHOA offers great value, wonderful customer service, and support, and the overall ease of use makes this a no-brainer. I did vast amounts of research for Community Management software and we are very pleased we selected PAYHOA. We plan to use them for a long time to come. Thanks again to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for always being available to help when we have a question!

Vorteile:

The ease of use and the ability to efficiently communicate to residents of an HOA. This software has made managing an HOA so much easier for us. You get great, personalized service and speedy responses to all of your questions. You never feel like you are left alone to figure it out by yourself.[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has made this system much less intimidating by being there every step of the way to help if we have questions. People like her make this software worth it!

Nachteile:

This is seldom a problem, but I have noticed that the system can run slow on certain days. I feel like the violation process could be streamlined as well if there was a mobile version so you could record violations in real-time while out on inspections. It would be great to be able to upload photos instantly.

Antwort von Pay HOA

vor 2 Jahren

Sam, Thank you for the kind words. We appreciate your business and your feedback! Best, Mike Bollinger