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Was ist RepairDesk?

RepairDesk ist eine cloudbasierte Point-of-Sale-Software, die speziell für kleine und mittlere Mobiltelefon-Reparaturbetriebe entwickelt wurde. Sie hilft ihnen, Reparaturaufträge besser zu verfolgen und den Lagerbestand sowie mehrere Filialen besser zu verwalten. Mit RepairDesk kann ein Mobiltelefongeschäft mehr als 1.000 Stunden pro Jahr einsparen.

Wer verwendet RepairDesk?

Computer- und Mobiltelefon-Reparaturwerkstätten weltweit Handy-Wiederaufbereitungsunternehmen Handy-Reparaturtechniker vor Ort

RepairDesk Software - 1
RepairDesk Software - 2
RepairDesk Software - 3
RepairDesk Software - 4
RepairDesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob RepairDesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RepairDesk

RepairDesk

4,7 (190)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
12
4,5 (190)
4,6 (190)
4,7 (190)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
11
4,7 (27)
4,2 (27)
4,4 (27)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RepairDesk

Orderry
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
Inventarverwaltung
RepairShopr
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Rechnungserstellung
Verfolgung von Interaktionen
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
MyGadgetRepair
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Etikettenmanagement
CRM
Kundenportal
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Kickserv
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Fixably
Am besten bewertete Funktionen
Aufnahmemanagement
Berichterstattung / Analyse
Reparatur-Tickets
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Wix
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Bearbeiten in Echtzeit
Website-Management

Bewertungen über RepairDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
13%
3
6%
1
2%
Oliver
Oliver
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Hardware, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great customer service after poor service from competitor!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Sales and support team were quick and efficient, especially [SENSITIVE CONTENT], who was really good, not pushy and understood that as a small business, my operations came before making this purchase, his knowledge was second to none and I felt that he really wanted to tailor the experience to my needs.

Nachteile:

There's a lot to setup, but worth it!!!!

Sean
Director in UK
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ideal POS for Repair Shops

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: great nothing i can add to this.

Vorteile:

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Nachteile:

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Company to avoid at any cost

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Very bad and frustrating. I had more than 50 meetings with their team repeating the same thing over and over without any result

Vorteile:

Nothing the platform is archaic, the project management is not existing, sales representative promise you thing that the dev team cannot deliver

Nachteile:

We started a project with Repairdesk there is one year ago and the project is still not live...All the features and specifications promised are still not there one year after. Very poor project management by postponing every week the live date of our project, reading my emails during our weekly meeting, lying to us...Company to avoid at any cost

Chris
Owner in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Circuit Tree Review

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Ticket management and the ability for Customers to view and track their tickets in real time.

Nachteile:

Having issues with integration with Mobile Sentrix, I made a mistake, but so far it doesn't appear there's anyway to actually rectify that mistake leaving me unable to utilize the integration with Mobile Sentrix like I wanted.

Shane
Owner in USA
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

RepairDesk is the only way togo

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: 110% I love RepairDesk

Vorteile:

Ease of use, Customer Service, The amount of help you get when setting up, Ticketing, POS functionality

Nachteile:

Deleting some aspects of the inventory such as existing manufacturers is hard todo with out erasing the whole inventory

Antwort von RepairDesk

vor 4 Jahren

Hi Shane, Thanks for the awesome review. We're real happy to have Computer Cave as one of our customers, and we love that you're so happy with RepairDesk as a whole. Using our software can be cumbersome at times, yes, but we're always here to help you out with our active support team and knowledge base articles. Give us a shout any time you need help, and we'll be there to take care of everything. Thanks again for everything. You're awesome!