Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist RepairDesk?

RepairDesk ist eine cloudbasierte Point-of-Sale-Software, die speziell für kleine und mittlere Mobiltelefon-Reparaturbetriebe entwickelt wurde. Sie hilft ihnen, Reparaturaufträge besser zu verfolgen und den Lagerbestand sowie mehrere Filialen besser zu verwalten. Mit RepairDesk kann ein Mobiltelefongeschäft mehr als 1.000 Stunden pro Jahr einsparen.

Wer verwendet RepairDesk?

Computer- und Mobiltelefon-Reparaturwerkstätten weltweit Handy-Wiederaufbereitungsunternehmen Handy-Reparaturtechniker vor Ort

RepairDesk Software - 1
RepairDesk Software - 2
RepairDesk Software - 3
RepairDesk Software - 4
RepairDesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob RepairDesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RepairDesk

RepairDesk

4,7 (189)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
12
4,6 (189)
4,6 (189)
4,7 (189)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
110
58
4,1 (956)
3,9 (956)
4,0 (956)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RepairDesk

Lightspeed Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Inventarverwaltung
Verkaufspunkt POS
Fixably
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Barcode-/Etikettenmanagement
CRM
RepairShopr
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Rechnungserstellung
Verfolgung von Interaktionen
Quickbooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Quickbooks Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
RepairQ
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Zahlungsabwicklung
MyGadgetRepair
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
Inventarverwaltung

Bewertungen über RepairDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
13%
3
6%
1
1%
Oliver
Oliver
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Hardware, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great customer service after poor service from competitor!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Sales and support team were quick and efficient, especially [SENSITIVE CONTENT], who was really good, not pushy and understood that as a small business, my operations came before making this purchase, his knowledge was second to none and I felt that he really wanted to tailor the experience to my needs.

Nachteile:

There's a lot to setup, but worth it!!!!

Sean
Director in UK
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ideal POS for Repair Shops

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: great nothing i can add to this.

Vorteile:

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Nachteile:

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

Kevin
Owner in UK
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great and terrible.

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great bunch of people with great ideas and a great product which could easily be the best on the market, bit having so many issues and getting the “large road map and little time” generic response when asking for simple improvements or necessary bug fixes just made me give up hope.

Vorteile:

Great features. The trade in module is great.

Nachteile:

Some of the great features are Poorly implemented. I put the language barrier down to the frustrating exchanges trying to get simple issues resolved… so I just gave up trying and just deal with the bugs and work arounds now whilst I try to find a better alternative.

Antwort von RepairDesk

vor 2 Jahren

Hi Kevin, Founder here at RepairDesk and we're sorry you had a poor experience. Your satisfaction is invaluable to us and it would be great if you could share more information about the challenges you're facing so I can work with our product team to improve them moving forward

Corey
Owner in Kanada
Computer-Hardware, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Decent POS and repair ticketing software for start-ups

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Software is affordable for new start-ups. Easy to learn. Built-in SMS system is awesome for updating customers on service tickets. Decent inventory tracking

Nachteile:

The interface is a little clunky but usable. No printing support for Apple computers! You have to download a PDF and then open it up in another program to print while customer waits. No support for Apple Air print when using iPad as POS.

Antwort von RepairDesk

vor 2 Jahren

Hi Corey, Founder here at RepairDesk and thank you for taking the time to provide us your feedback. I've checked with our product team and we do offer print support to Apple users that are using an iMAC or iPad. If you're using an iMAC we would recommend you to use Epson Tm-m30 and if you're using an iPad we recommend Star TSP 6500 ii Please visit our recommended hardware page for more information and if you need additional help please reach out to our customer service.

Chris
Owner in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Circuit Tree Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ticket management and the ability for Customers to view and track their tickets in real time.

Nachteile:

Having issues with integration with Mobile Sentrix, I made a mistake, but so far it doesn't appear there's anyway to actually rectify that mistake leaving me unable to utilize the integration with Mobile Sentrix like I wanted.