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Was ist Summit?

SUMMIT ist eine ITSM-/ITOM-Plattform der Unternehmensklasse, die integrierte, intelligente und innovative Lösungen für das Service-, Asset-, Verfügbarkeits- und Projektmanagement bietet. Die ITIL-2011-zertifizierte Lösung wird von Gartner in IT Operations Analytics im Jahr 2015 auch als „Cool Vendor“ vorgestellt.

SUMMIT ist eine nutzerfreundliche Bereitstellungslösung und wird als SaaS über die Cloud oder als lokaler SaaS bereitgestellt. Sie bietet eine enge Integration der IT-Betriebsfunktionen und sorgt für höhere Effizienz und eine höhere Kapitalrendite für CIOs.

Wer verwendet Summit?

SUMMIT konzentriert sich derzeit auf die Märkte Indien, Australien, USA und Naher Osten. Zu den Kunden von SUMMIT zählen große Unternehmen, Unternehmen des oberen und mittleren Marktsegmentes aller Branchen sowie MSPs.

Summit Software - 1
Summit Software - 2
Summit Software - 3
Summit Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Summit das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Summit

Summit

4,4 (25)
89,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
27
4,5 (25)
4,5 (25)
4,2 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
115
50
4,2 (667)
4,3 (667)
4,3 (667)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Summit

JIRA Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Hardware Asset Management
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ServiceNow IT Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Entscheidungsunterstützung
Self-Service Portal
Wissensbasis-Management
Vivantio
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
ServiceNow
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
ConnectWise ScreenConnect
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement

Bewertungen über Summit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
28%
3
8%
2
4%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Excellent Product

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Very Helpful in managing Day to day activity can manage and track all the tickets raised internally.

Louis
Consultant in Indien
Automotive, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AI Powered ITSM Solution

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Consulting and Implementation > Was great and admiring. The implementation and migration took 3 months overall. This shows their product and team capability.Support > There is a scope to improve on support.

Vorteile:

AI Powered Chatbot with Auto resolving capability is my choice and we have achieved 60%requests are auto resolved with no manual effort and Summitai ITOM helped to achieve 85% of monitoring event tickets are auto resolved. This is a greatest milestone of Summitai.

Nachteile:

We have enough and more of the features that helps day today. Obviously the UX can be improved for all End User facing screens.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SummitAI review Telecommunications

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience with SummitAI was frustrating as not know how to do a long of things, had to do some trial and error on my side. Then trying to get some of the customer support in India to understand what we want it to do was very frustrating.

Vorteile:

It has a lot of options you can choose from, very ideal for an IT company.

Nachteile:

The product needs to be more customizable, to be able to be used in a non-IT business. The majority of support is out of India and the language barrier as far as the meaning of every word is just not there. The implantation team seen to just build what you ask for and not show you how to do things. As administrator it would be nice to be able to create and do things on you own.

Joyce
Director, Service and Support in USA
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Summit AI has all the bells and whistles of the Big Guys without the Big Price

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are able to manage and achieve multiple SLA's across multiple tenants with a single solution. The Customer Satisfaction Survey (CSAT) process within the system works great and provides flexibility to have different questions for different customers.

Vorteile:

When we were doing our search for an effective ITSM tool, we had a list of 75+ requirements and Summit was able to not only meet but demonstrate how each of the requirements was done in the system. The biggest issue we were facing was having multiple tenants in the same instance so that our technicians only needed to have 1 URL. Summit AI was able to meet this requirement and continue to do so 5 years later.

Nachteile:

The one thing that would be beneficial to all customers is a public forum for users at all levels to share information and make product recommendations.

Antwort von SymphonyAI Summit

vor 3 Jahren

Hi Joyce! Thank you so much for the review. It's amazing how we've grown together! There is a new community that is available to our customers to share feedback and ideas. Please join us there: https://community.symphonysummit.com/ We'd love to hear from you and your team.

Rajesh
Dy Systems Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Rajesh Konanki Hexaware Technologies Summit AI Consultant.

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's very good product for ITSM modules and asset life cycle tracking under low budget.

Vorteile:

I am very glad to give this review on Summit AI, last 7 years onwards i am working as a ITSM consultant and supporting Summit AI for multiple clients in Hexaware. I love Summit AI ITSM module. It's very user friendly for all end users, analysts and amins. I love Summit AI Asset management life. It's also user friendly for asset management team.

Nachteile:

Below features we are expecting in Summit AI.1) List configuration. 2) Easy report on Service catalog variables.3) More user friendly on OLA engine.4) Discover suceess rate.