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Was ist TicketSpice?

Verschwende kein Geld. TicketSpice ist anders, da du 100 % der Ticketgebühren behältst und nur 99 Cent pro Ticket bezahlst. Dieser Anbieter hat selbst erlebt, wie es sich anfühlt, zu viel zu bezahlen und nicht wertgeschätzt zu werden. In den letzten 10 Jahren hat das Unternehmen über 30.000 Kunden geholfen. Übernimm die Kontrolle über dein Ticketing ... mit Ticketoptionen, Preisen, Zahlungsgebühren, Branding, Finanzierung und mehr. Nutze die kostenlose Ticket-Scan-App, um Tickets zu scannen. Mehr leisten, mehr profitieren.

Wer verwendet TicketSpice?

Versierte Veranstalter, die sich einen Ticketpartner wünschen, der auf ihrer Seite ist.

TicketSpice Software - 1
TicketSpice Software - 2
TicketSpice Software - 3
TicketSpice Software - 4
TicketSpice Software - 5

Du bist nicht sicher, ob TicketSpice das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TicketSpice

TicketSpice

4,9 (91)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
Keine Integrationen gefunden
4,7 (91)
4,9 (91)
4,9 (91)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
1
4,0 (71)
3,7 (71)
4,3 (71)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TicketSpice

Member Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mitgliedschaft-Management
Zahlungsabwicklung
Ticket Tailor
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Ticket-Reservierungen
Zahlungsabwicklung
Versai
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ThunderTix
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Brown Paper Tickets
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenverwaltung
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Eventzilla
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Accelevents
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management

Bewertungen über TicketSpice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
8%
2
1%
Jared
Jared
Customer Success Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fantastic Ticketing Tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: TIcketSpice has saved many nonprofits I've worked with lots of funds by the lower fees they charge compared to other ticketing systems out there.

Vorteile:

TicketSpice is an incredible ticketing app I recommend to nonprofits all the time to use. TicketSpice makes it easy to create ticket registration form pages as well as confirmation emails. Their rates are much cheaper than Eventbrite's and they have some additional features for nonprofits that outweigh Eventbrite.

Nachteile:

Although you can customize your registration forms, there are parts of the form builder that can feel a bit dated. Some of their templates could use a bit of updating.

Kathy
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User Friendly in all areas

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I was apprehensive to delving into this product, as I usually had other staff available. I was pleased at the ease to set up, the availability to chat with TicketSpice team, when I had questions. They don't make you feel like - duh! you should know this. Being responsive in a matter of minutes is key to the success. Thank you.

Vorteile:

* The cost to the organization * The ease in setting up * The ease of use by the end user * The support team is phenomenal. Every time I have had a question or concern, the response is quick, helpful and supportive. This alone is worth it all. * The reports are so helpful and easily shared with my Board members.

Nachteile:

Could use a little more detail when setting up. Some of us are not always intuitive or tech savvy when it comes to products like TicketSpice. To get it all set up and find a 2nd phase (webconnex) is needed. Yes, it should probably be a given on the clients part. Or alert them of this beforehand.

Kelly
Activities Director in USA
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ticket Spice

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Excellent!!! Customer service is so helpful!!!!

Vorteile:

It was easy for the residents of my community to order their tickets online.

Nachteile:

Not much!!! But once Key showed me how to use it, it's a great website.

Mandy
self in USA
Unterhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Not great customer service for customers with transfer issues...

2,0 letztes Jahr

Kommentare: Awful. There is no explanation about how ticket transfers work. And then customer service doesn't even try to help other than tell you to talk to event organizer. But could have at least explained how transfers worked on their site. Or anything other than I can't do anything. Also the "transfer" is misleading and false. It doesn't really transfer. It makes the person you "transfer" to pay for the ticket and then supposedly will refund your money. But nowhere in the screen where you can "transfer" your ticket does it explain that. So its misleading and misrepresented and the customer service never even attempted to explain that to me when I inquired or that if the recipient didn't claim the ticket within the 7day window it would come back to me. The minimum information that they could have told me but refused to. Overall POOR customer service.

Vorteile:

Being able to log into site and see tickets in system.

Nachteile:

The customer service refusing to even try to help me with transfer issues. Just kept saying there was nothing they could do or even explain how things worked.

Kirk
Technology Chairman in USA
Fundraising, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SDCCE TicketSpice Review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I am very pleased and I plan on using TicketSpice for more events in the future.

Vorteile:

The ease of use. Prior to using TicketSpice everything was done by hand. TicketSpice saves us a lot of time with registration.

Nachteile:

I actually have not had any problems. The program is great and the support is outstanding.