CALLN

von Telstra

5 / 5 12 Bewertungen
CALLN

Wer nutzt diese Software?

Service companies, Legal, Medical, Real Estate, Car Sales, Call centres, Finance, Insurance, Banking, any small, medium or large enterprise market.

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $17/Monat
  • Preisinformationen per handset, per month
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Telstra
  • https://calln.com/
  • Gegründet 2012

Über CALLN

CallN is a hybrid cloud call recording, call transcription, call sentiment, call analytics and business intelligence solution for telephone systems with VoIP handsets and soft phones. CallN was created to help businesses across a variety of industries improve customer communication and satisfaction, improve staff performance, decrease risk, manage compliance and improve business results.

CALLN Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Call-Center-Management
  • Eingehende Berichterstattung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Outbound-Berichterstattung
  • Prädiktive Wähler
  • Stimmen- & Daten-Integration
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)
  • Anruf pausieren
  • Anrufaufzeichnung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • SIP-Trunking
  • Syndikat-Gruppen
  • Verbesserung der Sprachqualität
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Verschlüsselung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für CALLN

Powerful call analytics data and excellent support.

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.7.2017
Carlo E.
Digital Strategist
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The user interface allows us to easily analyse and extract all inbound, outbound and internal call data. Aside from being able to monitor the quality of communications with our clients, the comprehensive reporting data available enables us to improve our internal efficiencies, by gaining a deeper understanding of how and why our customers choose to communicate with us under different circumstances. With this data in hand, we have been able to make strategic improvements in the way that we handle customer inquiries.

Nachteile: The service requires a VOIP system in order to be utilised, and requires at least some basic IT knowledge to set up. There was only a slight hurdle experienced when setting it up initially, mainly due to our own network infrastructure. Thankfully their support staff were extremely helpful and on the ball, and got us up and running. Once set up all good.

The best Software company to deal with

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.4.2017
Mark D.
IT manager
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This team and product has been a great asset for our company. It had great reporting on top of the fact it does call reporting. Other options with our TIPT solution where a lot more expensive and a lot harder to setup. The Support team are real people working in Australia and we even got support from the developers directly . We have requested some additional functionality which the team are working on which is the only reason i gave them a 3 star but out of the box functionality will be an asset for most companies.

Vorteile: Ease of use and Api functions

Nachteile: waiting on a feature to get the recording direct from our Job Management system

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