Wer verwendet Jolt?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Was ist Jolt?

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Jolt – Details

Jolt

https://joltup.com

Gegründet 2012

Jolt – Preisübersicht

Jolt ist verfügbar ab 89,99 $/Monat. Jolt bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Jolt findest du unten.

Startpreis

89,99 $/Monat

Preisinformationen

$89.99/month/location Unlimited users/devices

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Jolt Funktionen

Anwesenheit Software
Berichterstattung / Analyse
FMLA Nachverfolgung
Kalenderverwaltung
Mitarbeitereinsatzplanung
Self-Service Portal
Zeitverfolgung
Überstunden-Berechnung
Aufgabentafel
Berichterstattung / Analyse
Erstellen von Unteraufgaben
Gamification
Gantt-/Zeitstrahlansicht
Management wiederkehrender Aufgaben
Mobiler Zugriff
Tabellenansicht
To-Do-Listenansicht
Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeitverfolgung
Arbeitskostenrechner
Ernährungs- & Zutaten-Etiketten
Ernährungsanalyse
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Produktions-Management
Rechnungsführung
Rezept- / Formelkalkulation
Rezept- / Formelmanagement
Verkaufshistorie
Vertriebsmanagement
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance-Verfolgung
Einhaltung von Umweltvorschriften
FDA-Compliance
HIPAA konform
ISO-Compliance
OSHA-Compliance
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Risikomanagement
Sardanes-Oxley-Compliance
Störfallmanagement
Testen von Steuerelementen
Umfragen & Feedback
Versionskontrolle
Wirtschaftsprüfung-Management
Einzelhandel-Management
Einzelnes Geschäft
Feinkost-/Restaurant-Management
Inventarverwaltung
Kraftstoff-Management
Kraftstoff-POS
Lebensmittelgeschäft-POS
Lotterie-Management
Mehrere Geschäfte
Mitarbeitermanagement
Preisliste
Treueprogramm
Automatisierte Terminplanung
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Online-Stechuhr
Ressourcenmanagement
Schichttausch
Terminplanverteilung
Textnachrichtenversand
Automatische Nachbestellung
Bau-Tracker
Franchise-Intranet
Job-Planung
Online-Shop
Provisionsmanagement
Website-Manager
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Inventarverwaltung
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Techniker-Management
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Wohnimmobilien
Barcode-Scanning
Berichtsvorlagen
Code-Durchführung
Failed Inspection Tracking
Kundendatenbank
Scanfunktion
Subunternehmen-Management
Terminverwaltung
Versandmanagement
Auftragsmanagement
CRM
Produkt-Lebenszyklus-Management
Produkt-Rückruf Management
Produktions-Management
Qualitätskontrolle
Rezept-Management
Rückverfolgbarkeit
Traceback & Traceforward
Einkauf
Ernährungswerteanalyse
Für Gesundheitseinrichtungen
Für Kantinen
Inventarverwaltung
Kalkulation
Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
Menü-Planung
Online-Zahlungen / Funding
Rezept-Management
Schulen
Tray-Nachverfolgung
Verkaufspunkt POS
Auftragnehmer-Management
Bedarfsplanung
Budgetierung/Prognosen
Fähigkeiten-Nachverfolgung
Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
Leistungskennzahlen
Mitarbeitereinsatzplanung
Personalbeschaffungs-Management
Variable Mitarbeiter
Zeit- und Anwesenheitsmanagement
Arbeitsplatz-Nachverfolgung
Berichterstattung / Analyse
Biometrische Erkennung
Krankheitsausfall-Nachverfolgung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Standortverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Stechkarte
Stechkarte
Textnachrichtenversand
Timesheet Management
Urlaubsverwaltung

Jolt – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 243 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Debra V.
Quality Assurance Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2017

"Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more! "

Kommentare: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Vorteile: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Nachteile: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2017
Brittani C.
General Manager
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020

"Fantastic- when it works."

Kommentare: Jolt has greatly improved our food scores since we began using it. It has gotten our team members in the habit of labelling everything because it is easy-to-use and has all pertinent information readily available. The issue is getting technical problems resolved in an appropriate manner; our printer has been unusable for a total of over 2 months out of the 10 months which we have had it.

Vorteile: The label feature for all food products has really helped us to drastically increase our food safety scores by clearly indicating when a particular product must be used by. We no longer have to mentally recall the hundreds of various hold times we have for all of our products and their ingredients, because all of that information is easily stored in the Jolt system and prints out with the touch of a button. The labels are also much higher quality than other sticker systems we have tried in the past, making dish washing much easier because they are removed easily with zero sticky residue.

Nachteile: The software, in our experience, is offline often. We contacted Customer Service multiple times to try to correct the issue but were instructed that we may need to send the entire printer back to be serviced and that we would get it back after the repair was complete in 2-3 months. The printer system is pricey to begin with, so it did not seem like an appropriate solution to be without what we were paying for, for multiple months. We also have issues with the calibration lining up with the stickers perfectly, but have discovered that if you gently pull on each sticker before printing it will line up more accurately.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019

"Great software for scheduling, food & beverage companies"

Kommentare: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Vorteile: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Nachteile: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019
Jessica N.
Operations Manager
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.12.2019

"Jolt has helped me not have to micromanage "

Vorteile: You can make it whatever you want. We have opening, mid day, and closing checklists. We also you use it for inventory and employee meetings as it is able to send out notifications to managers. The customer service we have had is quick and thorough.

Nachteile: Nothing. It is exactly what it says it is.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.12.2019
Verifizierter Rezensent
Graphic Designer
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2018

"easy to use"

Kommentare: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Vorteile: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Nachteile: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2018