Was ist Engage?

Eine Mitarbeiter-Engagement-Lösung, die deine Mitarbeiter Daten (quantitative und qualitative) sammeln lässt, indem es Beteiligungs-Umfragen, Puls-Umfragen & anonymes Feedback verwendet mit garantierten Teilnahmequoten von> 75%. Mit leistungsstarken Analysen kannst du unzählige Probleme identifizieren und deine HR-Initiativen gezielt einsetzen, anstatt das gesamte Unternehmen zu bombardieren. Das spart 10X davon, was du in Hyphen investierst. Unsere Kunden Michelin & Unilever bezeichnen uns als ihre innere Glastür!

Wer verwendet Engage?

Jedes Unternehmen, das die Startphase hinter sich hat, muss hart arbeiten, um eine Kultur der Transparenz und Offenheit zu halten oder zu schaffen.

Wo kann Engage bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Betterworks
  • Ansässig in Redwood City, USA
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Indien, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Betterworks
  • Ansässig in Redwood City, USA
  • 2013 gegründet
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Englisch, Französisch, Spanisch

Engage – Videos und Bilder

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Engage

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25,00 $/Monat
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Engage Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Aktionsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • Feedback-Management
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Pulsbefragungen
  • URL-Anpassung
  • Umfragenerstellung
  • Verzweigungslogik

Alternativen für Engage

Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Umfragelösung für VoE- & VoC-Feedback. Wir bieten erweitertes Reporting, DSGVO-Konformität, Experten-Support und Echtzeit-Ergebnisse.
Tool zum Erstellen von Umfragen, Formularen und Quiz, um deine Kundschaft zu erforschen oder dein Personal zu bewerten. Erfahre mehr über Startquestion
Mit WorkTango können Unternehmen ihrem Personal Gehör verschaffen und auf einfache Weise Feedback zu beliebigen Themen einholen, um praktisch nutzbare Erkenntnisse zu gewinnen. Erfahre mehr über WorkTango
Die weltweit attraktivste Software zur Steigerung der Unternehmensleistung – indem man einfach seinen Kunden zuhört und so deren Erfahrung verbessert. Erfahre mehr über Medallia Experience Cloud
Sie bringen Feedback zurück. Unterhalte und motiviere Kunden mit unterhaltsamen Umfragen von Feedier, gamifiziere sie und mache sie wieder zu Spaß!
Professionelle Online-Umfrage-Tools. Umfragen, Fragebögen, Formulare und Tests für Kundenerfahrung, Marktforschung, Personalabteilung und mehr!
GetFeedback ist eine einfach zu bedienende Suite aus Online-Umfragetools, mit der du bessere Umfragen senden und besseres Feedback sammeln kannst. Erfahre mehr über GetFeedback
Leistungsstarkes Umfragesoftwaretool für Unternehmensberatungen, damit Kundschaft verborgenes Wissen und Ideen aufdecken, Entscheidungen treffen und Maßnahmen vorantreiben können.
WebEngage ist ein B2C-Multichannel-Marketingautomatisierungs-Tool. Es hilft, die Benutzerbindung zu verbessern und Conversions zu steigern, ohne viel Geld auszugeben.
Technologie mit integrierten qualitativen und quantitativen Funktionen. Erfahre mehr über Crowdtech
Wisen, was im Unternehmen los ist, Lösungen vorschlagen, die Mitarbeiterbindung stärken und die Fluktuationskosten reduzieren.

Bewertungen über Engage

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
26%
2
3%
Phillip
Phillip
HR Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Hyphen - Absolutely worth the investment

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Hyphen gives our employees the opportunity to have direct access to leadership. It provides them the ability to ask questions, make suggestions on process improvements and get real time company announcements. Our initial Hyphen survey roll-out was extremely successful and since then our survey participation rates have significantly increased. The data from our survey results is extremely eye opening and allows us to easily identify problem areas, either by position, region or manager. In addition to being, in my opinion, a superior product, Hyphen’s customer support staff is always there to assist and make recommendations.

Vorteile:

Hyphen is extremely easy to use - especially the phone app. It’s intuitive for all users.

Nachteile:

It’s very minor and will probably be resolved in future updates. When attaching a file to a post, pdf files aren’t supported.

Aleta
CHRO in USA
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent Platform

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Loved how helpful customer support was, and how willing the company was to modify for what we were looking for. The team at Hyphen really want to deliver a product that is easy to use and they are willing to talk through any issue to find a resolution that works.

Vorteile:

Hyphen is super easy to use for all of our employees. Text surveys that all can answer in less than 2 minutes from the ease of their phone. Clean display of information for admin is also amazing.

Nachteile:

Takes a bit to learn how to navigate back end, however once you get it, super easy to launch surveys.

Antwort von Hyphen

vor 3 Jahren

Hi Aleta, thanks for the review, we're glad the platform has been a benefit to you all. As for the back end navigation, we tagged that as an item to make more user-friendly for the future. Thanks again, we appreciate it!

Anastasia
Talent Development Lead EU in Deutschland
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

restrictive for the fast-pace growing organization

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: see above

Vorteile:

I like the insights function - this makes eNPS analysis easier for the team leaders

Nachteile:

Some of the things in the tool set up are quite confusing: there are 3 ways of checking participation and users have a lot of questions about that. As we have a lot of changes in the org structure, every time we need to update the database, which is cumbersome and full of errors - I have a feeling that data isn't overwritten. And sometimes our Success Manager disappears without absence notes or doesn't follow up on the tickets, created. This makes it challenging for me to "sell" the tool internally.

Antwort von Hyphen

vor 3 Jahren

Hi Anastasia, thanks for taking some time to share your thoughts with us, this kind of feedback is really helpful for our development and CSM team. We, too, want to help you "sell" this internally and make this an impactful tool for the business. I met with the team this morning to go over your comments and identify issues we can fast-track to get resolved (and resolve for future users as well). Thanks again for your honesty, it's sometimes hard to hear for us, but this is how we get better and better day by day, with good feedback like this. Take care!

Carrie
HR Specialist in USA
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool for geographically separated companies!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We partnered with Hyphen to begin an overhaul on our employee engagement and our initial survey was a great success! We've been able to use the data collected through the Hyphen system to create true actionable items to improve our engagement. Our managers are coming up with new ideas of where survey data could be useful to gauge the pulse of their employees and we plan on distributing regular pulse surveys through the coming year.

Vorteile:

The software is so easy to use by everyone and easily customizable for whatever kind of survey you want to create. I also liked the ability to reach employees via text as well as email. We have many employees who are limited on the content that is allowed through email so having that ability is crucial.

Nachteile:

There is nothing that stands out in my mind that I didn't like.

Antwort von Hyphen

vor 3 Jahren

Hey Carrie, thanks for the review and for the business! Clients like you give me a paying job, so I for one are pretty grateful :) For sure let us know whenever you have any ideas or big goals, we're adding staff to our CSM team and pushing to really roadmap our clients to better data, more insights and measureable change as a result. Its great to hear its working well, let's keep it going! Take care! And happy holidays, too :)

Jacob
Jacob
People Development Associate in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A great system to identify employee trends and attitudes!

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We use Hyphen to conduct our twice annual employee survey. Overall, our experience with Hyphen has been good. The ease of setting up surveys, response from their team, and roll out of the surveys has been fantastic. Gathering and reviewing the data is also very easy but time-consuming. I would recommend this company!

Vorteile:

Hyphen is an easy to use system. I would also like to highlight the tireless efforts of the Hyphen team in answering any questions we have. They go above and beyond to ensure our use of the system is as seamless as possible!

Nachteile:

While the reporting features present the data in an easy to read and accessible manner, it is slightly limited in it's exporting features. It can be hard to download the relevant information you need into excel without having to contact the company with questions. However, they are also implementing ongoing changes to this!

Antwort von Hyphen

vor 3 Jahren

Hey Jacob, thanks for carving out some time to give us a review, appreciate it! Yeah, the exporting can be tough, we brought this up to product to map out and look for areas we can smoothen it out a bit. Your comment there is a good validation that this is still a market need for us to work on. Thanks again and reach out if you have any needs or ideas or initiatives we can support on!