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Was ist Xurrent?

Ein globales ITSM Roll-out sollte IT flexibler und effizienter gestalten. 4me möchte genau das ermöglichen. Wie? 4me unterstützt die Zusammenarbeit zwischen der lokalen IT, regionalen Rechenzentren und globalen CoEs. Globale Standarddienste können durch virtuelle Teams unterstützt werden. Die frei werdenden Ressourcen können neue Dienste anbieten und das Unternehmen wettbewerbsfähiger machen. Die KPI und Service-Level-Berichte ermöglichen Einblicke, was wo verbessert werden muss. Gezieltere Investitionen können realisiert und der ROI kann gemessen werden.

Wer verwendet Xurrent?

4me ist speziell für multinationale Organisationen oder Unternehmen mit vielen ausgelagerten Dienstleistungen und Managed Service Providern aufgebaut.

Xurrent Software - 1
Xurrent Software - 2
Xurrent Software - 3
Xurrent Software - 4
Xurrent Software - 5

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Xurrent

Xurrent

4,7 (27)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
119
38
4,6 (27)
4,7 (27)
4,8 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
22
4,0 (18.788)
4,0 (18.788)
4,1 (18.788)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Xurrent

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Real-Time Notifications
Supportticket-Management
Ticket-Management
Cherwell Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Alerts/Escalation
Supportticket-Management
Verfolgen von Support-Tickets
TOPdesk
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
ServiceNow Customer Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Alerts/Escalation
Supportticket-Management
Wissensbasis-Management
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Problemmanagement
JIRA Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Microsoft Outlook
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Suchen / filtern
ServiceNow
Am besten bewertete Funktionen
Service Level Agreement (SLA) Management
Störfallmanagement
Ticket-Management

Bewertungen über Xurrent

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
26%
3
4%
Jamie
Jamie
Chief Technologist in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

4me has elevated the service we provide our customers.

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy-to-use customer experience which has enhanced communication with our team. In-depth reports that are easy to generate and provide clear details to our team and customers. Workflows and automation which has improved our teams efficiency and enhanced customer service.

Nachteile:

We are yet to find anything we dislike about 4me. Anything we have found that we believe would make the tool better have been submitted as enhancement requests and 4me have confirmed they have been added to the enhancement backlog.

Brian
Director Service Center in Niederlande
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

4ME for me

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Very intuitive as a user. Really Supports steering model of Service Centre and drives process optimisation. GDPR compliant.

Vorteile:

Intuitive, Reporting possibilities, Audit trails, SLA management

Nachteile:

Integration possibilities, A.I. development

Edoardo
IT Technician in Italien
Molkerei, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

4me - A

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

It is an application rich in features. Among these, the possibility of managing the various inventory items within the platform is worthy of note, with the possibility of integrating the component of contracts pending on the devices.

Nachteile:

4meis not a user friendly application from a graphic point of view You will not receive notifications if you are tagged while operating on the platform. it is not possible to manage tickets by grouping them into groups. Filters are limited. The automations that can be developed are difficult to implement.

Jannick
Proces/Project Manager in Niederlande
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

4me is a rocket in the ITSM world!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: See the pros above.

Vorteile:

4me is a versatile product that offers numerous possibilities. We transitioned from a local ITSM product where integration capabilities were limited. In contrast, 4me is an incredible product that makes it easy to set up integrations with other (4me) environments for collaboration. We have already established several integrations with external vendors to streamline certain business processes.It is a user-friendly product, and the 4me development team actively listens to customer feedback. Each year, they organize gatherings where customers can contribute to making the product even better. Being a Dutch company, you can see that the staff has great ambitions. We anticipate benefiting from the product for many years to come, and we are extremely pleased with our purchase.

Nachteile:

It is still in active development, especially in the context of the new market we are in, Managed Services Providers (MSPs). Consequently, some functionalities are occasionally missing.

Phil
IT Service Manager in UK
Versicherung, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing ITSM tool :)

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Best decision we made when searching for a replacement ITSM for SNOW. Go for it!

Vorteile:

The automation. Ease of navigation. Cost saving. Ease of amending request templates.

Nachteile:

Customisation of reports - some of these are a bit limited or don't quite let you present data how you want to. Restriction of access to the Automator.