Total Expert

von Total Expert

4.5 / 5 27 Bewertungen
Total Expert

Wer nutzt diese Software?

Hypotheken- und Immobilienprofis, die sich die Kraft des regelkonformen Co-Marketings zunutze machen möchten.

Durchschnittliche Bewertung

27 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Total Expert
  • https://totalexpert.com/
  • Gegründet 2012

Über Total Expert

Die Total Expert Platform ist ein zentraler Knotenpunkt, der es Hypotheken- und Immobilienfachleuten ermöglicht, zusammenzuarbeiten und ihre Geschäfte gegenseitig zu erweitern. Mit nur einem Login können Profis Marketing- und Lead-Generierung über mehrere Kanäle hinweg erstellen, implementieren und verfolgen. Die Plattform umfasst eine zum Patent angemeldete Technologie, die es ermöglicht, Kosten für Marketing und Lead-Generierung nahtlos zu teilen und gleichzeitig die Compliance für alle beteiligten Parteien nachzuverfolgen.

Total Expert Funktionen

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  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Datenbank
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-/Immobilienabstimmung
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Prospekt / Katalog drucken
  • Provisionsmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Website-Management
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Die hilfreichsten Reviews für Total Expert

The best CRM on the Market!

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.10.2018
Sheena C.
Divisional Marketing Director - CRM Trainer
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I love the level of support they offer. It is a huge task to learn a new software solution, but for LO's it is even harder when you're busy with loans. Total Expert has multiple forms of support including the chat function, help videos, guides and help desk. This shows how much they care about YOUR success. After you go live, they do on-site training's, which are awesome. This is something I haven’t seen other companies do. It’s a chance to navigate the platform with the people who are most knowledgeable about it. They want you to ask as many questions as possible and they take time before, throughout and after the training's to answer any questions. Even after implementation, they provide so much support you almost feel like they are a part of YOUR team. You are assigned a Customer Success Manager, which serves as your direct link to Total Expert. You aren’t left out there by yourself calling a 1-800 number or emailing a customer service email when you have issues or questions.

Vorteile: Total Expert is actually very easy to use and the UI is simplified compared to a lot of other CRM's. It is 100% mobile friendly so I've shown all my LO's how to get it on their home screen and manage the system from their phones. They are constantly evolving and building on their technology and function as the times change. This ensures they will never become obsolete, they are timeless. They take time to listen to their clients and welcome as much feedback and enhancements as we have to offer.

Nachteile: Everything I've had issues with in the past have been taken care of or enhanced, so I really don't have any cons at this time.

More than just a great CRM

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.10.2018
Kim L.
Marketing Support Director
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've had an excellent experience with Total Expert and view them as partners in the success of our company. They are always looking for ways to stay ahead of the competition with their technology and features to give our teams the advantage in the markets we serve.

Vorteile: Having been an admin for several CRMs, I find Total Expert the most intuitive and easy for our Loan Officers to learn and adopt into their daily routines. There are so may tools available to help them grow their businesses, so any mortgage pro can find features that are the best fit for them. The support teams and our Customer Success Manager, Mike, are always available and quick to respond.

Nachteile: Currently there isn't a way for us to directly upload marketing assets (flyers) ourselves so we wait a little longer than we prefer to get them live and out to our team, but I understand there is an enhancement coming soon that will fi this. Also looking forward to the enhancements coming that will make building custom emails a little easier for those of us that don't know html code.

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