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Was ist LeadsRx?

LeadsRx ist eine Marketing-Attributionsplattform, die von B2B- und B2C-Unternehmen sowie von Marketingagenturen verwendet wird. Durch das System verstehen Marketingfachleute, wie die einzelnen Werbekanäle in Bezug auf die Steigerung des Umsatzes und die Kundengewinnung abschneiden. Teams, die LeadsRx nutzen, maximieren den ROAS (Return on Ad Spend), indem sie die Verschwendung von Werbeausgaben reduzieren, die Conversion-Raten verbessern und die Customer Journeys nachvollziehen können. LeadsRx funktioniert auf vielen verschiedenen Marketingkanälen, darunter Digital, Radio und TV.

Wer verwendet LeadsRx?

Die Funktionen von LeadsRx sind vor allem für Cross-Channel-Werbetreibende vorteilhaft, sie bieten jedoch auch Einsteigern nützliche Einblicke. Die Preisgestaltung berücksichtigt Marketingbudgets aller Größen.

LeadsRx Software - 1
LeadsRx Software - 2
LeadsRx Software - 3

Du bist nicht sicher, ob LeadsRx das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

LeadsRx

LeadsRx

4,4 (145)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
23
4,2 (145)
4,3 (145)
4,5 (145)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
599,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
111
33
4,7 (48)
4,9 (48)
4,9 (48)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu LeadsRx

Dreamdata
Am besten bewertete Funktionen
Cross Channel Attribution
Multi-Touch-Attribution
ROI-Tracking
OpenText Magellan
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bizible
Am besten bewertete Funktionen
Multi-Touch-Attribution
ROI-Tracking
Zugriffsquellen-Verfolgung
Google Analytics 360
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Datenvisualisierung
Konversion-Tracking
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Listen-Management
ActiveDEMAND
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobil-ootimierte E-Mails
Singular
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking

Bewertungen über LeadsRx

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
34%
3
10%
2
3%
Anthony
Anthony
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LeadsRX is a great attribution tool for both online and offline sales tracking, and complex issues

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

LeadsRX succeeds in providing tons of integrations to the top ad platforms, a flexible API and various methods of tracking pixel fires. It helped us solve some really complex issues for fortune 500 customers.

Nachteile:

It was buggy at times, and setup was not always clear. While support was always responsive, there were times when our needs were outside the scope of the support reps. Overall, we did work out our issues and successfully deploy.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent tool for tracking customer journey.

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: we looked for different software, which can give an in-depth insight into the Customer Journey. so that we can spend marketing cost properly. after so many interviews we landed up with LeadsRx.
Till now overall experience is good with LeadsRx.

Vorteile:

Data is reliable. Clear cut information about customer journey. Easy to use without any difficult setup process. Customer support is super helpful and fast responsive.

Nachteile:

A bit confusing GUI at the start. Can lost track some times. but otherwise nothing negative to say about this product!

Caroline
Account Executive in USA
Rundfunkmedien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

LeadsRX Lacks Live Reads & Transcription

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall experience was fine. Customer service was great but the software was not strong.

Vorteile:

Ease of populating campaign report. Customer/client support was always quick to respond, had excellent customer/client service

Nachteile:

I often experienced issues with getting client's onboarded. Campaign reports were stagnant and weren't able to change the analytics to meet daily/weekly/monthly report needs. LeadsRX also failed to improve software to include live reads and on-air transcriptions.

Dawn
Dawn
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great For Analyzing Your Traffic

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I'm definitely able to understand my traffic and lead better with the LeadsRx software. I've been able to see traffic that Google Analytics would only show as "other." That's been extremely helpful. With this software, I can taylor my customer experience because I can see who they are, where they're coming from, and how often they return.

Vorteile:

I like that I can see where my traffic is coming from in a very simplistic and straightforward way. The interface is clean and simple to understand. I can see which leads are new and, out of those leads, how many sales were actually generated. It's also a great tool for understanding which of your landing pages are performing best and which ones you may need to tweak a bit. The fact that you can see your buyer reports and conversions by customer is a feature that has been extremely helpful. This tool helps you to spot return customers so that you can customize their visits more effectively.

Nachteile:

I wish that the health check was a bit easier to understand. The score is a bit confusing. It would also be a cool feature to have suggestions on how to improve your overall site health.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tech, and a great team

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The team was awesome working through integration difficulties. The data collected, and ease of use were fantastic.

Vorteile:

The dashboard, the tracking, the ability to adjust attribution models, see returns, and plan for the future. Auto detecting sources is a fantastic feature, and the ease of adding and breaking out specific touchpoints was good.

Nachteile:

With one client in particular we could never make the Salesforce integration work properly. (7% of this is due to the clients SF setup, and not LeadsRX. Only one utm at a time could be used for auto detecting touchpoints.