LeadsRx Attribution Software

LeadsRx Attribution Software

von LeadsRx

Wer verwendet LeadsRx Attribution Software?

Die Funktionen von LeadsRx sind vor allem für Cross-Channel-Werbetreibende vorteilhaft, sie bieten jedoch auch Einsteigern nützliche Einblicke. Die Preisgestaltung berücksichtigt Marketingbudgets aller Größen.

Was ist LeadsRx Attribution Software?

LeadsRx ist ein Marketing-Attribution-Tool, das Vermarktern zeigt, welche Programme zu Konversionen führen. Das System verwendet ein spezielles Universal Pixel, das den gesamten Kundenverkehr über digitale Anzeigen, Empfehlung über soziale Medien, organische Suche, Funkspots und mehr erfasst. Vermarkter, die LeadsRx nutzen, verstehen die Kombination aus Marketingprogrammen, die den Umsatz steigern, Werbeausgaben eliminieren, die Konvertierungsrate und den Ertrag der investierten Werbegelder (Return On Advertising Spend, ROAS) verbessern können.

LeadsRx Attribution Software – Details

LeadsRx

http://www.LeadsRx.com

Gegründet 2015

LeadsRx Attribution Software – Kostenübersicht

LeadsRx Attribution Software bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von LeadsRx Attribution Software ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

500,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

LeadsRx Attribution Software Funktionen

Customer Journey Mapping Tools
Aktionsmanagement
Daten-Import / -Export
Kollaboration
Kundenprofile
Prädiktive Analytik
Umfragen & Feedback
Verhaltensbezogene Analysen
Vorlagen
Zuordnungsmodellierung
Customer Journey Mapping
Kanalübergreifende Zuordnung
Konversion-Tracking
Multi-Touch-Attribution
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Segmentierung der Audienz
Zuordnungsmodellierung

LeadsRx Attribution Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 58 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Anthony A.
Chief Operating Officer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2020

"LeadsRX is a great attribution tool for both online and offline sales tracking, and complex issues"

Vorteile: LeadsRX succeeds in providing tons of integrations to the top ad platforms, a flexible API and various methods of tracking pixel fires. It helped us solve some really complex issues for fortune 500 customers.

Nachteile: It was buggy at times, and setup was not always clear. While support was always responsive, there were times when our needs were outside the scope of the support reps. Overall, we did work out our issues and successfully deploy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2020
Matthew G.
Vice President of Technology
Rundfunkmedien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.7.2019

"LeadsRx connects the dots between TV and online advertising"

Kommentare: For direct response or direct to consumer advertising, you expect a response when you run an ad on TV. Years ago we could rely on calls to a toll-free number. Today it's all online. Orders and activity go directly to the website. Without attribution, we can only guess which station or ad platform is working. With LeadsRx, we are able to accurately see and adjust what's working and what's not working, shifting more to what is working and cutting out what is not working.

Vorteile: The team at LeadsRx is top-notch and support is key. The integration tools and API access allows us to fully integrate with our own platform. We send data and retrieve attributed results. These results can be fine-tuned and adjusted by various attribution models. The simplicity of the front-end and sophistication of the back-end make the product great. The LeadsRx pixel captures consumer activity with millions of TV Spots allowing us to measure the effectiveness of our TV Campaigns.

Nachteile: The lack of online documentation, although this is made up with training and direct help. The inability to deliver a client facing report directly as an export or download from the platform (although I hear this may be in the works). Screenshots are available and integration with out own reporting via API or exports is possible, but a few standard reports would be helpful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.7.2019
David S.
Marketing Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2020

"Helping Us Uncover The True Value of Campaigns"

Vorteile: One of the things we like most about the platform is the fact it can be customised to meet the way that your business works to deliver the data that is most important for you.

Nachteile: The onboarding process is very difficult. Due to the complexity behind the scenes it takes a while to understand how it all plugs together. It would also be great if campaign costs could be analysed daily rather than monthly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2020
Logan M.
An
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2018

"Too many emails "

Vorteile: It’s promptness. It sends a lot of emails to you.

Nachteile: It’s annoying. Too many emails really clogs up my inbox

Antwort des Softwareanbieters

von LeadsRx an 9.11.2018

We're so sorry that we sent too many emails to you! Many of our customers enjoy the weekly summary that is emailed to them as a quick way to review attribution results. You may not be aware that you can "turn off" this feature if you would rather not receive the weekly email. We've gone ahead and done this for your account, so you shouldn't continue to get emails in the future. Thanks for giving LeadsRx a free try!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2018
Dawn M.
Owner
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.10.2018

"Great For Analyzing Your Traffic"

Kommentare: I'm definitely able to understand my traffic and lead better with the LeadsRx software. I've been able to see traffic that Google Analytics would only show as "other." That's been extremely helpful. With this software, I can taylor my customer experience because I can see who they are, where they're coming from, and how often they return.

Vorteile: I like that I can see where my traffic is coming from in a very simplistic and straightforward way. The interface is clean and simple to understand. I can see which leads are new and, out of those leads, how many sales were actually generated. It's also a great tool for understanding which of your landing pages are performing best and which ones you may need to tweak a bit. The fact that you can see your buyer reports and conversions by customer is a feature that has been extremely helpful. This tool helps you to spot return customers so that you can customize their visits more effectively.

Nachteile: I wish that the health check was a bit easier to understand. The score is a bit confusing. It would also be a cool feature to have suggestions on how to improve your overall site health.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.10.2018