Wer nutzt diese Software?

Professioneller Immobilienverwalter für kurzfristige Vermietung, die an der Vermietung von Ferienunterkünften, Zeitaktien oder Firmenwohnungen beteiligt sind.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 3.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.1/5
  • Kundenservice 2.7/5
  • Funktionen 3.6/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 0,01 $
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • BookingPal
  • https://www.mybookingpal.com/
  • Gegründet 2013

Über BookingPal

Generiere mehr Buchungen, indem du die führende globale Ferienhaus-Vertriebsplattform BookingPal verwendest

BookingPal Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Eigentümer-Aussagen
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Provisionsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Zahlungsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für BookingPal

Great company to work with

Bewertet am 19.12.2017
Florian d. S.
Head of Distribution & Partnerships
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Distribution to all major sales channels through a commission-based model.

Vorteile: A wide range of products which help serious property managers to increase their distribution, improve revenues and grow their business.

Nachteile: They had a bit of a bumpy ride and had to figure some things out but managed to turn their service around. Glad to see the development they took.

Best Network Partner

Bewertet am 25.9.2018
Verifizierter Rezensent
Digital Marketing & Communications Manager | Auckland Body Corp | Bayleys
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use and very effective customer service team and account managers.
Always keen to help. The connections between channel partners are very effective and can sync in no time.

Nachteile: Based in the US and working hours difference
The time difference between New Zealand Business and the US.
Occasionally time feed issues.

BookingPal is a good solution

Bewertet am 13.3.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Terminal Supervisor
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good control of my holiday letting business.

Vorteile: BookingPal offers a lot of nice figures such as channel distribution, payment integration and etc. The software is easy to work with.

Nachteile: I do not like the price structure with all the Opt-in's. In my opinion, there are too many which may lead to potential customers are looking at other alternatives.

It's OK but super slow bringing up new channels for existing condos

Bewertet am 14.4.2017
Jeff K.
Property Manager
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's OK, but slow on marketing your growing inventory. Communication is poor at best and billing is sporadic, you have to ask them to send invoices and remind them to pay the channels they do direct billing too, also remind when they are not direct billing channels. When you do get an invoice you need to be sure you reconcile it very carefully due to over billing. Too much overhead that is supposed to make it easier.

Vorteile: cost is low

Nachteile: lack of communication
lack of good support
lack of follow-through
lack of regular invoicing, you need to give them repeated reminders
lack of accuracy
creates double bookings
sometimes a reservation is not passed from the channel
etc..

Great Sales Pitch - Poor Execution - Will take MONTHS to Move Forward with this Comany

Bewertet am 14.6.2019
Verifizierter Rezensent
Real Estate Agent
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
2/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Would not recommend. Least responsive company that I have worked with in a very long time. Trouble tickets are not in queued for work for weeks, many taking a month or more for response. Team professionalism lacking. Sales pitch misleading in regards to implementation. Don't expect to be up and running for months and months. Company does not care about customers at all.

Vorteile: Comprehensive Channel List
Add on Support Services

Nachteile: Dashboard was incorrect with many items. Unable to see calendar and rates in the dashboard.
Many items are not available per API and must be manually entered into dashboard.
Test environment and production environment different.
Stripe integration does not work effectively, leaving huge risk for credit card fraud.
Channel reservation data is lost in the translation.
Customer Support lacking.

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