Was ist REACH?

Diese Lösung ist so einfach zu bedienen, dass du in nur 30 Minuten startklar sein kannst – das Vertrauen von tausenden von Kunden und die „5-Sterne-Bewertungen“ beweisen das. Wähle aus über 100 Apps und Vorlagen, um Zeitpläne, soziale Medien, Videos, Wetter, Traffic, Warnungen und deine wichtigsten Ankündigungen anzuzeigen. Die Preise beginnen bei 30 $/Monat (keine Verträge) und beinhalten unbegrenzten Support, Schulung und Nutzerkonten. Die Signage-Lösung ist perfekt für Kund*innen, die eine kostengünstige, nutzerfreundliche Lösung wünschen. Hole dir deine kostenlose Testversion.

Wer verwendet REACH?

REACH wird in Branchen wie Automobil, Corporate, Bildung, Finanzen, Regierung, Gesundheitswesen, Fertigung, Restaurants, Einzelhandel, Fitness-/Freizeitzentren und vielen anderen eingesetzt.

REACH – Details

REACH Media Network

2005 gegründet

REACH – Videos und Bilder

Videos zu REACH
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REACH – Details

REACH Media Network

2005 gegründet

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Startpreis

20,00 $/Monat
Nicht verfügbar
40,00 $/Monat
50,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

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Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

REACH – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Linux (On-Premise)
  • Chromebook (Desktop)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von REACH

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Automatisches Aktualisieren
  • Automatisierte Terminplanung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildbibliothek
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Digitale Beschilderungen
  • Digitales Menüboard
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inhalte planen
  • Kampagnenplanung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Layout und Design
  • Medienbibliothek
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Multimedia-Unterstützung
  • Offline-Zugriff
  • Remote-Display-Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Social-Media-Integration
  • Spiellisten-Management
  • Support mehrerer Bildschirme
  • Terminplanung
  • Veranstaltungskalender
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Video-Unterstützung
  • Visueller Editor
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Werbemanagement
  • Widgets
  • XML / RSS
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • interaktive Inhalte
  • Überwachung

Siehe die vollständige Digital Signage Software Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Cross Channel Attribution
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Display Ad Management
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Personalisierung
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektzeiterfassung
  • Retargeting-Anzeigen
  • Risikokarten
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Verhaltensanalysen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Display Advertising Tools Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Gutscheine
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalzuordnung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Push-Benachrichtigungen
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Standortbasiertes Marketing
  • Verhaltens-Tracking
  • Visuelle Analytik
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Mobile Marketing Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Datei-Verwaltung
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Statusverfolgung
  • Termin-Fristenmanagement
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Werbeagentur Software Liste

Alternativen für REACH

Mehr Alternativen zu REACH

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
403
4
82
3
7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jeff M.
Jeff M.
Director of Design + Digital in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired. REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you! It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.

Vorteile:

I love that they work with you to design a custom template that matches your organizations brand. Then, they offer integrations (we use the eSpace integration for building schedule) and modules (weather, social media, video, graphics) that pull in data from multiple sources onto one screen seamlessly. I've seen other digital signage solutions that offer either split screen solutions or out-of-the-box templates, but those fall short in creating a seamless brand experience. I also love how I can schedule graphics and videos for different days and times across multiple players/screens, and set them to expire and be removed automatically on a certain date.

Nachteile:

One downside is they don't really offer weekend support. (I was able to get someone to message me back once, but the problem couldn't be resolved until Monday). We are a church and if something goes down on Sunday, we are out of luck. Most of the issues we were having were related to our players being on WiFi, which has as much to do with us as it does with them. Since we've hardwired all our players, we've been pretty much incident free. Their lower-end PC's, which they ship by default, leave much to be desired. Consider upgrading a level or two for enhanced performance and reliability. I wish the dashboard was mobile friendly. It is doable to scroll around and edit a few things on a smartphone, but it's less than ideal. In today's mobile world, I need to be able to make simple edits and check on player status' on the go quickly. Overall, it's backend dashboard is stuck in the past... but it does what it needs to do!

Wayne M.
Wayne M.
Web & Digital Developer in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

An honest consumer review for the Reach CMS

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.

Vorteile:

Features available enable us to compete with most of our competition and surpass others. Which in our case, allows us to offer our clients state-of-the-art service.

Nachteile:

Due to this being a web-based system, certain clunky response times for content updates, caching concerns, CSS consistency errors, etc - all account for a demerit in consumer value. Most of which can be addressed with future front-end updates to the Reach software. Largest concern from a front-end development standpoint would be major inconsistencies in responsive view (mobile, tablet). There should be no limitations between devices. Granted, although many of these appear concerning, the web-based route allows for flexible updates on a diverse set of systems, web-based integrations for RSS Feeds/Social Content, and many other valuable features which would hold its weight in limitations if Reach were a standalone application.

David B.
Food Service Supervisor in USA
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Park Nicollet Methodist Hospital

4 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Everything has been good

Vorteile:

The ability to repeat items i.e.: every monday I can have the same item without changing it

Nachteile:

I feel there good be a few more options with fonts, text colors, text sizing

Verifizierter Rezensent
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for First Impressions

3 vor 3 Jahren

Vorteile:

This platform allows us to showcase our offerings. We use it to show our videos of our programs in the lobby area. We also use to inform our constituents our schedule and offerings. It helps us to be more green as we do not need to print out as many flyers. We have also increased the number of current participants that may not know other offerings we have and now

Nachteile:

We are not able to connect it to our current software. We have to manually create the feeds through the REACH Program. It would be easier if it was able to work together.

Christine Y.
Assistant to the Director in USA
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Communicate Like a Pro

5 vor 11 Monaten

Kommentare: From the start I knew I was dealing with a professional company. The training was very helpful and the fact that we can onboard any other person, at any other time, for free, is great. I was able to utilize the software right away and didn't really need a lot of support. When I've had questions or need help, the response is very quick. I love the quality of what we have chosen and have had others remark about how they love the displays. I'm glad that I did my homework and chose a winner.

Vorteile:

I love that it is easy to use and very intuitive. I didn't want to have to buy special hardware or be a tech genius to operate it. I need plug and play and that is what I have. The other thing that I like about Reach is that when I have questions, I get excellent support.

Nachteile:

I like the designing content features the least because they are not as user friendly or intuitive as other design software out there. Although, having said that, once you spend the time and get used to the nuances, you can create some very nice content.