ScrapYardPro

von ScrapYardPro

3 / 5 1 Bewertung
ScrapYardPro

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ScrapYardPro
  • http://www.scrapyardpro.com/

Über ScrapYardPro

ScrapyardPro is a Cloud-based scrapyard management software for scrapyards and recycling centers. Features include inventory control, automated reporting for state compliance, GPS tracking, and the ability to monitor your business from anywhere. We offer desktop and mobile versions of the software. We strive to improve workflow as well as business efficiency through customization and monthly updates of the software

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ScrapYardPro Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Bestandsverfolgung
  • Container-Management
  • Elektronisches Recycling
  • Empfang- / Produktionsmanagement
  • Fabrik-Management
  • ID Scannen
  • Integrierte Kameras
  • Kartenkauf / -verkauf
  • Kundendatenbank
  • Kunststoff-Recycling
  • Logistik
  • Management des Maklergeschäfts
  • Marktpreis-Nachverfolgung
  • Scannen von Fingerabdrücken
  • Schrott-Recycling
  • Versandmanagement
  • Zellstoff & Papier-Recycling

Die hilfreichsten Reviews für ScrapYardPro

good but not too good

Mit Google übersetzen Bewertet am 22.8.2018
Robbie W.
President
Umweltdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Inventory has been made some simpler. Daily ticket creation is more streamlined and customer information is entered and saved fairly simply. Looking at history has been made more easily accessible. Our major concern has been the constant changes that do not fit our business very well, causing some of our historical business information to be wrong or in a state that is not easily deciphered.

Vorteile: It is easy to use, format is good for purchasing product, compiles reports pretty easily, has all the bells and whistles to make it work.

Nachteile: Constant changes that cause the day to day and monthly accounts to be off when calculating on the front end and back end. Lbs, net tons, and gross tons across the software seem to be improperly applied. When changes are made everyone gets the change, no specific customization or lock in for individual customers. Adjustments are slow to come about when problems are identified. We seem to be in a constant state of flux.

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