Wer nutzt diese Software?

Tatango services all types of clients needing high volume mass text messaging, with a focus on retail, restaurants, services, entertainment and political.

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 1.000,00 $/Monat
  • Preisinformationen Enterprise software starting at $1,000/mo.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Tatango
  • http://www.tatango.com
  • Gegründet 2007

Über Tatango

Best Text Message Marketing Software for enterprise high-volume mass text messaging. Tatango was founded in 2007 with the simple goal of providing easy-to-use mass text message marketing software and industry expertise to enterprise marketers. Since then, Tatango has grown into the market leader in mass text message marketing. Tatango now powers SMS, MMS, and RCS marketing campaigns for some of the most well-known brands in the world.

Tatango Funktionen

  • Abbildung und Zuordnung
  • Demografische Daten
  • E-Mail Marketing
  • Fortschrittlich
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Kampagnenanalyse
  • Konservative
  • Kontaktmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Spender-Zielgruppenerfassung
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungskalender
  • Wähler-Datenbank
  • Überparteilich
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Zwei-Wege-Messaging

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Tatango

Solid product, amazing team, quick results FAST

Bewertet am 8.7.2019
Heather H.
Senior Marketing Manager
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We needed a better way to reach our customers to drive revenue. Email is dead and paid social can get expensive. Yes we had to do the work to acquire phone numbers in addition to emails but seeing great success with adding this form of communication and letting our customers choose how they receive our promotions, product updates etc.

Vorteile: So easy to use. Didn't need hours of on-boarding, was up and running, sending messages and pulling reports on the first day. Also love that Tatango focuses on SMS and is REALLY good at it vs. just being another add-on within a CRM or email service. They know what they're doing and team provided helpful strategies to acquire and engage our customers.

Nachteile: Honestly nothing. 10/10 very happy and highly recommend for any brand.

Best solution for big or small text messaging programs

Bewertet am 8.7.2019
Daria G.
Digital Marketing
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The staff is attentive, responsive and moves quickly on big or small requests. They are constantly looking ahead and prioritizing the most important part of text message programs: deliverability.

Vorteile: Tatango has a friendly UI for all skill-sets and levels, making it easy to train juniors on the team to utilize the platform. The workflow makes sense and is logical, and can be applied to the growing and changing needs of your text messaging operation.

Nachteile: Page load times and ease of reporting are the two areas my team has been working with Tatango to improve.

#1 for a reason

Bewertet am 5.12.2019
Tessa W.
Director of Marketing
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, a great way to reach you customers if you can afford it.

Vorteile: Tatango is fairly easy to use and has all the features most users will ever need. I also really liek the blog the provide - lots of helpful tips.

Nachteile: This can get a little pricey, especially for a small business. Also, even though it is very easy to use, you still need a level of sophistication to fully take advantage of Tatango.

Interface and API review

Bewertet am 12.7.2019
Mayank M.
Data Engineer
Personalwesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Interface is great, very user friendly and super easy to click around and get what you want. Ease of creating campaigns and then easy to monitor performance

Nachteile: API design and fetching data out programmatically is not good (lacks a number of features which are standard)

Tatango

Bewertet am 12.9.2019
John M.
Thryv Engineering
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Tatango has an easy to use UI. We use it almost exclusively via API and we can do pretty much anything we need to via API since we are just using Tatango to send out SMS messages.

Nachteile: It isn't the cheapest text marketing solution, but you get what you pay for.

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