Tatango

Tatango

von Tatango

Wer verwendet Tatango?

Tatango services all types of clients needing high volume mass text messaging, with a focus on retail, restaurants, services, entertainment and political.

Was ist Tatango?

Best Text Message Marketing Software for enterprise high-volume mass text messaging. Tatango was founded in 2007 with the simple goal of providing easy-to-use mass text message marketing software and industry expertise to enterprise marketers. Since then, Tatango has grown into the market leader in mass text message marketing. Tatango now powers SMS, MMS, and RCS marketing campaigns for some of the most well-known brands in the world.

Tatango – Details

Tatango

http://www.tatango.com

Gegründet 2007

Tatango – Preisübersicht

Tatango ist verfügbar ab 500,00 $/Monat. Tatango bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Tatango finden Sie unten.

Startpreis

500,00 $/Monat

Preisinformationen

Enterprise software starting at $1,000/mo.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Tatango Funktionen

Kampagnen-Software für politische Kampagnen
Abbildung und Zuordnung
Demografische Daten
E-Mail Marketing
Fortschrittlich
Freiwilligen-Management
Fundraising-Management
Kampagnenanalyse
Konservative
Kontaktmanagement
Mitarbeiter-Management
Online-Zahlungsabwicklung
Spender-Zielgruppenerfassung
Tracking von Beiträgen
Veranstaltungskalender
Wähler-Datenbank
Überparteilich
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Tatango – Nutzerbewertungen

5 von 14 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5

I was terrified to text... until it was SO easy with Tatango

Bewertet am 15.7.2019
Verifizierter Rezensent
Deputy Director
Fundraising, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I work in fundraising -- and Tatango has yielded at least 200% ROI within the first month of investment. This is an exceptional addition to any fundraising program

Vorteile: Incredibly user friendly -- great visual previews. You can teach someone to use this in about 5-10 minutes.

Nachteile: I work at a firm and across many clients who use Tantago -- it's frustrating to need to tie each account to another email instead of having one log in and a list of clients to select once logged in

Review of Tatango

Bewertet am 18.1.2020
Ryan O.
Youth Pastor
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was good, but then the price jumped up we started looking at other companies and found better options.

Vorteile: I loved how you could see who unsubscribed from your texting service and that also the stop was included within the text but not charged to you as credits.

Nachteile: The price jumped up on us and was just too expensive to use. Also it was difficult to put forms in and it didn't have the google shortner option so when you put a link in it ate up much of your character limits.

Solid product, amazing team, quick results FAST

Bewertet am 8.7.2019
Heather H.
Senior Marketing Manager
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We needed a better way to reach our customers to drive revenue. Email is dead and paid social can get expensive. Yes we had to do the work to acquire phone numbers in addition to emails but seeing great success with adding this form of communication and letting our customers choose how they receive our promotions, product updates etc.

Vorteile: So easy to use. Didn't need hours of on-boarding, was up and running, sending messages and pulling reports on the first day. Also love that Tatango focuses on SMS and is REALLY good at it vs. just being another add-on within a CRM or email service. They know what they're doing and team provided helpful strategies to acquire and engage our customers.

Nachteile: Honestly nothing. 10/10 very happy and highly recommend for any brand.

#1 for a reason

Bewertet am 5.12.2019
Tessa W.
Director of Marketing
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, a great way to reach you customers if you can afford it.

Vorteile: Tatango is fairly easy to use and has all the features most users will ever need. I also really liek the blog the provide - lots of helpful tips.

Nachteile: This can get a little pricey, especially for a small business. Also, even though it is very easy to use, you still need a level of sophistication to fully take advantage of Tatango.

Good Platform for Small Company

Bewertet am 12.7.2019
Kevin H.
Digital Marketing Specialist
Personalbeschaffung & -besetzung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to send ad hoc messages. Really good platform for a small company.

Nachteile: Can't scale for bigger companies. Back-end system is not able to communicate/pull data efficiently.