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Was ist EZ Texting?

Seit 2004 haben über 160.000 Nutzer EZ Texting verwendet, ein Maßstab für geschäftliche Textnachrichten in den USA und Kanada. Die bestbewertete cloudbasierte Plattform umfasst Bulk-SMS, MMS, Lieferberichte, Erinnerungskampagnen, Textumfragen, Keywords, SMS-Nummern und Text-zu-Festnetzfunktionen.

Mit den Messaging-Lösungen von EZ Textings kannst du einen besseren Kundenservice bieten, die Kommunikation rationalisieren, deine Leads wachsen lassen und pflegen und deine Reichweite verbessern. Versende Nachrichten intelligenter mit EZ Texting.

Wer verwendet EZ Texting?

Kleine bis mittlere Unternehmen und lokale Franchiseunternehmen.

EZ Texting Software - 1
EZ Texting Software - 2
EZ Texting Software - 3
EZ Texting Software - 4
EZ Texting Software - 5

Du bist nicht sicher, ob EZ Texting das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

EZ Texting

EZ Texting

4,3 (143)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
6
4,3 (143)
4,0 (143)
4,0 (143)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
4,20 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
7
4,3 (804)
4,2 (804)
4,2 (804)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu EZ Texting

Microsoft Viva Engage
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-/Newsfeeds
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Medallia Concierge
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Leistungskennzahlen
Live-Chat
SimpleTexting
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Engagement-Tracking
Mobile Benachrichtigungen
Trumpia
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Textedly
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Sublime Text
Am besten bewertete Funktionen
API
Grafische Benutzeroberfläche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Nutzerbewertungs-Anfrage
TextUs
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Kontaktmanagement
Massen-SMS

Bewertungen über EZ Texting

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
24%
3
10%
2
4%
1
3%
Mark
Mark
Director of Application Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Safety Texting Application

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very easy to setup, and sales reached out to me to provide a better plan for me.

Vorteile:

We use this service to send out mass safety alerts for Job sites. This has become a vital part of our safety culture and was extremely easy to set up. We used the out of the box groups and keywords to build our job site distribution lists.

Nachteile:

Better logging on all API calls and connections to Power BI

Danny
COO in USA
Personalwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great contact platform

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Works as designed. We love it and use it daily.

Vorteile:

It ties to our employee's DID numbers, which makes it really convenient.

Nachteile:

Cost is a little expensive. So can be cost prohibitive.

Tiffany
Tiffany
Owner- Social Media Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Beware: Your Unused Credits Expire!

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Mass texting is a great business solution but I would be looking for another company to work with if it weren't basically impossible to do that without losing all of our following. Once you start with them, I don't see how you could ever switch to another company, so do your research. The other major con of EZ TEXT is that you can only run one company per account. So say for example, you own more than one restaurant and you need more than one account to sent out messages- you would have to have two separate accounts with this platform.

Vorteile:

It's relatively easy to learn how to use and the customer service chat works very quickly.

Nachteile:

BEWARE: If you don't use your credits within 12 months they will expire (in other words: if you don't text the entire amount of times/numbers that you have paid for within 12 months you're outta luck-- or money rather). Our company only lost about $100 but I imagine it could be alot more, depending on how much you are planning to text. When I called to try and figure out where all of my missing credits were, they offered to add the equivalent of $25 back to my account. This is technology- there is no reason why they couldn't just give me back all that I paid for, that was unused, as a one time courtesy. I was on a default setting to keep adding credits to my account when I got to a certain number. Don't get me wrong, I should have read the fine print, but NOBODY wants to pay for something that they don't get to use. If I wanted to do that, I would join a gym.

Antwort von CallFire

vor 5 Jahren

Tiffany, sorry to hear about your credits expiring. We understand your frustration and invite you to reach out to our Account Management and Support Teams to discuss the specifics of our your account and help insure you're maximizing its most powerful tools too! Also, we love having multiple businesses run from a single account. In fact, our most successful clients are small to medium size business owners that utilize a single account to communicate with their customers across multiple locations. We also offer a white label solution that allows our clients to create and assign as many accounts as needed. Please know that we're here to help and available Monday through Friday, 9am to 8pm EST at (800)753-5732

Julie
Program Support Clerk in Kanada
Staatsverwaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

So easy and useful

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I use the service to send out surveys and it has really increased the response rate from when I was just sending the survey by e-mail.

Vorteile:

I like that the set up was so fast and easy. I was able to use the service right away and with free credits to try it out before I had to purchase anything. It allowed me time to ensure the service was right for my needs and really see the benefits for the company before making a commitment to it.

Nachteile:

I think that the thing I like least is that when I send a text that is longer, it shows that it will be sent in two messages. I would like the message to be sent all in one especially when I am sending a link.

Allie
Director Of Employee Development in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easiest way to communicate with employees!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Our employees like this texting system so much more than the traditional email communication! Makes announcements, events, surveys, etc so much easier.

Nachteile:

I do not have any complaints about this software!