TutorCruncher

von TutorCruncher

4.5 / 5 82 Bewertungen
TutorCruncher

Wer nutzt diese Software?

Nachhilfeunternehmen, sowohl Agenturen als auch Nachhilfezentren.

Durchschnittliche Bewertung

82 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 12,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TutorCruncher
  • http://www.tutorcruncher.com/
  • Gegründet 2013

Über TutorCruncher

TutorCruncher ist ein Business-Management-System für Nachhilfeunternehmen, das Zeitpläne, Terminplanung, Gehaltsabrechnung sowie Rechnungserstellung ermöglicht und ein System zur Zuordnung von geeigneten Lehrer-Schüler-Kombinationen bietet. TutorCruncher wurde von einem Nachhilfeunternehmen entwickelt und kombiniert tiefgründige Funktionen mit einfacher Bedienung, sodass Nutzer bequem Kartenzahlungen akzeptieren, ihre Lehrer bezahlen, Klassen planen sowie ihr E-Mail-Marketing zentral verwalten können und vieles mehr. Verwende TutorCruncher, um den Betrieb deines Nachhilfeunternehmens massiv zu vereinfachen.

TutorCruncher Funktionen

  • Fahrerplanung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Studenten-Management
  • Termin-Erinnerungen
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Automatische Einstufung
  • Elektronische Zuordnungen & Teste
  • Eltern- / Studentenportal
  • Fortschrittsbericht
  • Kundenmanagement
  • Lernpläne
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Unterricht
  • Online-Zahlungen
  • Terminplanung
  • Unterrichtsaufzeichnungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Anwesenheitsmanagement
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Praxis-Protokoll
  • Repertoire-Management
  • Studenten-Management
  • Terminplanung

Die hilfreichsten Reviews für TutorCruncher

Good software with a range of possibilities, though it takes some getting used to.

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.3.2018
Facilitator
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Managing tutors' hours is much easier and saves the business valuable time.

Vorteile: The wide rang of incorporated functions is valuable to businesses.
The ease of logging tutors' worked hours and payroll saves time and effort.
The administrators can easily see the current statistics of the business, giving necessary insights.
The weekly updates on jobs that have gone cold are great for keeping track of which tutoring jobs are still taking place and which have stagnated.
The software also offers payment options which regrettably are not compatible with all international banking institutions.
Multiple user options on a single account makes it simple to manage clients, students and tutors.
The client/user support is fantastic!

Nachteile: The software is not intuitive to use and takes a while to get used to. The process feels as though it should be streamlined a bit as there is a lot of clicking involved. The back buttons on some of the pages do not work and do not take a user back to the previous page.

Antwort des Softwareanbieters

von TutorCruncher an 20.3.2018

Hello there, thanks for taking the time to leave us a great review.
We are glad that tutorcruncher helps your business to manage different functions and is easy to use for you and your users. We are happy that you can easily see the current company statistics day by day, it definitely helps you to have a overview of your business at all times.
If we can further simplify the step-by-step processes in TutorCrucher, then we¿ll be in a very good place overall. Thanks again for your feedback!

Great piece of software

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.3.2017
Rory C.
Managing Director
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Profs started using TutorCruncher about half way through our first year of operations, and since then, we haven't looked back. TutorCruncher has freed up a significant amount of administrative time, allowing us to put our time and energy into business growth. It has allowed our company to scale smoothly, and the TutorCruncher team have been open to taking onboard our suggests for changes and extra features to support our business growth. Very happy with the product.

Vorteile: Smooth integration of all aspects of the business. Easy to use for our contractors, clients, and in house team. Fantastic billing system, integrated with online payment companies for very swift payment turnaround.

Nachteile: We have dealt with the occasional bug and teething issue, but these are solved very quickly by their in house team.

Antwort des Softwareanbieters

von TutorCruncher an 6.3.2017

Thank you for taking the time to leave us such a great review, Rory. We are very pleased with the impact you feel our services have had on The Profs, particularly in terms of scalability and growth opportunities that TutorCruncher has helped provide. We are grateful for your prudent and effective suggestions for improving the system and are always happy to continue developing our services in line with the needs of successful businesses like yours. Thanks again, Rory!

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