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seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Avetta?

Avetta verbindet die weltweit führenden Unternehmen mit qualifizierten Lieferunternehmen sowie Auftragnehmer und Anbieter. Die Lösung bietet deinem Unternehmen dank der Vorqualifizierung und Prüfung von Lieferunternehmen, Versicherungsüberwachung, Mitarbeitermanagement, Analysen und mehr unübertroffene Transparenz. Das Unternehmen fördert nachhaltiges Wachstum für dein Unternehmen und deine Lieferkette. Die SaaS-Abonnementsoftware ist hochgradig anpassungsfähig und der Prozess umfasst einen kollaborativen Ansatz, um all deine Anforderungen und Bedürfnisse zu verstehen.

Wer verwendet Avetta?

Beschaffungs-, Lieferketten-, Sicherheits-, Compliance-, Risiko- und Nachhaltigkeitsfachleute, die ihr Lieferkettenmanagement verbessern möchten.

Avetta Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Avetta das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Avetta

Avetta

1,6 (54)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
Keine Integrationen gefunden
1,6 (54)
1,3 (54)
1,4 (54)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
149
Keine Integrationen gefunden
3,9 (81)
4,1 (81)
4,4 (81)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Avetta

Benchmark Gensuite EHS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenmanagement
Störfallmanagement
ISNetworld
Am besten bewertete Funktionen
Auftragnehmer-Datenbank
Compliance Management
Compliance-Verfolgung
Active Compliance Monitor
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Integrierter Autorensystem-Kurs
Zertifizierung und Lizenzierung
VelocityEHS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenmanagement
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Mehrere Kampagnen
Mitarbeitermanagement
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance Management
Document Capture
Contractor Compliance
Am besten bewertete Funktionen
Auftragnehmer-Datenbank
Compliance Management
Dokumentenmanagement
TenForce
Am besten bewertete Funktionen
Drittanbieter-Integration
Echtzeit-Monitoring
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Avetta

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
1,6
Benutzerfreundlichkeit
1,6
Kundenservice
1,4
Funktionen
1,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
1,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
4%
4
9%
3
4%
2
9%
1
74%
Stephanie
Compliance Coordinator in USA
Telekommunikation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I am a superuser of the product as both a contractor and a client

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The team is always willing to listen if there are ways that the product can be improved. They have always been fair and honest in answering questions/concerns and suggestions. I have always felt that they were an extension of my EHS team and support staff even though we are two different companies.

Vorteile:

As a client using the software for my contractor management system: It is a one stop shop for all of our company safety documentation, contracts, certificates of insurance etc. Any documents I need to roll out are simple to add as a new requirement one time versus contacting each contractor individually. As a contractor uploading my data for all my clients: It is very user friendly and easily manageable to connect to new clients and complete required information to be approved. It sends me notifications for expiring items ahead of time so I do not become non-compliant. Annually it gives me 90 days to complete updates from my clients to keep compilant.

Nachteile:

The cost is always a tough subject for contractors and clients. In the end if my clients use this product and I want to do business with them I will make a business decision whether it is in my companies best interest to pay the fee to work for the client or not. The same goes for my contractors as we use this to manage our contractor base, if they want to be an approved contractor this is the product we utilize and they will make that business decision that is best for them as well.

Iain
Owner in Kanada
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Horrifically Expensive For Little Return

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Poor customer service, rude and arrogant. You have to do what they say and there is no negotiating with them. I really hate having to call them.

Vorteile:

Not bad platform, fairly easy to use. User interface is well designed.

Nachteile:

Very expensive, prohibitively expensive for small to mid size contractors

Antwort von Avetta

vor 4 Jahren

Hi Iain, I am glad to hear the platform is easy to use for you and sorry to hear the other negative experiences you have had. I would be happy to touch base with you and go over ways of making the system easier and different options to save money on the system as well. Feel free to reach me at zbaker@avetta.com

Matt
Director in Australien
Maritime Wirtschaft, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Horrendous

1,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Then customer support, if you can successfully reach them, are helpful for the most part. There has been several occasions - including today, that took more than 20 minutes on hold or for a call back to reach someone. If you own a business, don’t use it. If you’re an employee plead the case for your employer to avoid it. There are far better more functional systems out there.

Vorteile:

Nothing. Not a single function works intuitively.

Nachteile:

There are too many to list, the system barely functions at the best of times. Adding employees is a painstaking process with back and forth responses with people that review document submissions that dispute every document for a simple inability to read the information on the document it seems. None of the functions work in a logical or intuitive workflow. The system essentially crashes if there is a minor unknown function.

Antwort von Avetta

letzten Monat

Hello Mr. C, We apologize for the inconveniences you have experienced. To ensure we can serve you better in the future we would like to better understand your concerns. Please email us the details at support@avetta so we can work to resolve your issues. At Avetta, we have worked hard to ensure the user experience is the best in the industry, including updating our platform 4 years ago on the most modern platform. This has resulted in numerous global awards and recognitions from our customers. We want to ensure we provide you with a similar experience. Thank you.

Jamison
Project Manager in USA
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Garbage Product and Garbage Support

1,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

The excessive loading screen animation entertains by cat. Nothing good about Avetta.

Nachteile:

The product is inherently broken for worker management. It takes 5 minutes to make a worker profile change and the application breaks when assigning more than a few workers at a time. The support team runs you in circles and tech support is needed for any data changes more than editing 1 or 2 workers.

Bryan
Construction Safety Manager in Kanada
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Extortion

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The expense of Avetta seems like suppliers are simply being extorted. There is no rationalization for charge the same fee for the same evaluation of the same documentation several times, again and again.

Vorteile:

I like literally nothing about this platform.

Nachteile:

The customer support services are poor, and often I have to call multiple times to resolve anything.

Antwort von Avetta

vor 3 Jahren

Hi Bryan, I am sorry you have not had the experience you were hoping for. I would be happy to review your account with you to see what we can do for you. If you would like to email me at zbaker@avetta.com, I would be happy to assist.