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Was ist Operations Hub?

PieSync arbeitet im Hintergrund und synchronisiert deine Kontakte zweifach und in Echtzeit zwischen deinen Lieblings-Cloud-Anwendungen (Google / Office365 Kontakte, CRM, Marketing, Rechnungswesen, Help Desk-Tools). Das bedeutet, du hast Zugriff auf die aktuellsten Kundeninformationen, egal wo su bist oder die Daten eingibst. Einige der beliebtesten Verbindungen sind: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, PipeDrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk und vieles mehr.

Wer verwendet Operations Hub?

Anwendbar für alle Unternehmen, die mehr als eine Cloud-Anwendung nutzen, um ihre Unternehmen zu führen. Wir sind besonders beliebt bei KMU, da sie im Vergleich zu großen Unternehmen viele weitere Cloud-basierte Tools verwenden,

Operations Hub Software - 1
Operations Hub Software - 2
Operations Hub Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Operations Hub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Operations Hub

Operations Hub

4,8 (266)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
31
4,7 (266)
4,4 (266)
4,7 (266)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.724)
4,3 (6.724)
4,1 (6.724)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Operations Hub

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Hilfe Desk-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Make
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Integrationsmanagement
Workflow-Konfiguration
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
ClickFunnels
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Lead-Erfassung
Zielseiten / Web-Formulare
IFTTT
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Drittanbieter-Integration
Integrationsmanagement
Zoho Flow
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
ACTITO
Am besten bewertete Funktionen
A/B-Tests
Kampagnenanalysen
Vorlagen-Management

Bewertungen über Operations Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
20%
3
2%
1
0%
Rongen
Rongen
Digital Manager in Brunei Darussalam
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Operations Hub works best for mid-large businesses.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Hubspot is a great CRM software. I could say it's almost there but it isn't perfect.

Vorteile:

The support is great. The platform is intuitive and has a simple UX/UI design. Data management and contact management feature in the CRM is top-notch in the industry.

Nachteile:

It's quite expensive for statups, there are add-on fees for additional features, but it can be helpful as the company grows from mid-to-large business capacity. There are still a lot of features that aren't available that many users are requesting. Hopefully, their developers will release an upgrade soon.

Daniel
Owner / Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

Best (only!) Tw0-Way Sync of Contacts between Infusionsoft and Gist (ConvertFox)

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've had the best experience with setting up and using PieSync than I've had with literally any other piece of software I've ever used.

Vorteile:

So easy to set up and sycn as many custom fields between Infusionsoft and Gist as I wanted. Works perfectly! And instantly!

Nachteile:

It doesn't sync all "Tags" at once (as there could potentially be hundreds or thousdands), but you can sync as many individual ones as you want.

Adela
marketing manager in UK
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use and good support

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We were able to connect our CRM system with our marketing automation platform

Vorteile:

Very straightforward to set-up the two-way syncs between platforms and the customer support is very fast and helpful. As it's still fairly new, full integrations aren't built out yet on certain platforms like Base CRM.

Nachteile:

We're now able to create a two-way integration between our CRM system and our marketing automation platform, integrating two systems that previously weren't able to talk to each other.

Antwort von HubSpot

vor 6 Jahren

Hi Adela, Thank you for this perfect review :) Really appreciate your feedback, although I think you accidentally made a mistake with our cons. No problem though because I think this is one of the main reason you're using PieSync so thank you for sharing your insights on how you use your CRM and your marketing automation platform. Thanks, Ewout

Mandy
Director of Marketing in USA
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User friendly for the non-techy people!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I was nervous about integrating our CRM system with HubSpot. PieSync made it incredibly easy to set up all the sync integrations, even for me being a non-technical person. I highly recommend this solution and am so happy we chose it!

Vorteile:

I was nervous about integrating our CRM system with HubSpot. PieSync made it incredibly easy to set up all the sync integrations, even for me being a non-technical person. I like being able to see the statistics of everything. I love that everything syncs to our CRM system super quickly.

Nachteile:

My only issue, and it's not huge, is that there are some fields that don't sync because of the type of field they are. I found a work around but it would be great if for example, a drop down in CRM could map to a drop down field in HubSpot. There is also a little button that sometimes pops on automatically when setting up an integration that will sync the other way around. That has gotten me in to some trouble a couple times but I have to just remember to turn it off. Would be nice if it didn't automatically turn on.

Jesus
Jesus
Marketing Automation Engineer in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool for outbound

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I sync all my client's data using this tool, way easier to use than other tools and it saves the trouble of creating a custom tool based on the API, the liberty I have to update any field is great.

Vorteile:

It is more flexible than any other tool, I can connect any custom field I want.

Nachteile:

Updating based on lists would be a great addition.