Mews Commander PMS

von Mews

5 / 5 30 Bewertungen
Mews Commander PMS

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Wer nutzt diese Software?

Die Flexibilität der Plattform ermöglicht Mews, Einrichtungen aller Größen, von Boutique-Hotels, Apartments und Pensionen bis hin zu globalen Hotelgruppen und Herberge-Ketten zu unterstützen.

Durchschnittliche Bewertung

30 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Mews
  • http://mewssystems.com/en/
  • Gegründet 2012

Über Mews Commander PMS

Die innovative Cloud-basierte Immobilien-Management-Lösung für Hotels und Hostels. Automatisiere manuelle Aufgaben, Zahlungen, Buchungsmanagement, Upselling, Online-Check-In, Haushaltsführung und Buchhaltung, so dass du dich auf die Erschaffung von großen Erfahrungen für deine Gäste konzentrieren kannst. Das moderne, intuitive Design ermöglicht es neuen Benutzern, schnell ihren Weg zu dir zu finden, während du Zugang zu allen Tools und Berichten, die du von deinem PMS benötigst, erhältst.

Mews Commander PMS Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für Mews Commander PMS

Perfection at its bets

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.11.2016
Helena V.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We started using the system 3 years ago and I could not be happier. It gives me a lot more freedom to run my hotel from where ever I am. All reports that I need are at my finger tips and accessible with my mobile should I need to do so. Its easy to use, has number of great functions and everything is just logical. With more and more interfaces being build it gets even better. Their customer service is always there to help and assist and the FAQ are just the best as it is done in the way of short videos and not just texts. Costs of the system are much lower than any other, as you do not pay any large installation costs or fixed monthly fees. You only pay as much as you use the system and how much the system help you - which is a fair way of pricing.

Vorteile: As a general Manager, I like that its easily accessible and I can use it to its full effect from my phone. Its easy to use so training my staff does not take too long as its very intuitive. With interfaces with my channel, review, rate manager etc it just means that I do not miss out on any reservations, do not sell at wrong rate or get as many reviews as possible.

Nachteile: I like everything so its impossible for me to answer this.

Great PMS made of the guys's passion, which is growing everyday basis, with great & humanly support!

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.9.2016
U S.
Reception
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: First of all it's pity that we can't to talk face to face to you interested in Mews;)
If you ask us "experience", the first thing which comes to our mind is "people", we mean the Mews staff. Their passion for this industry, confidence in their product, patience for customers questions are the first experience we had with them.
Yes the system is GREAT, or we should put -EST (if there ever is anything better, we'd love to see).
But what made us finally decide to use Mews is those guys;)

Vorteile: The most? It's so hard to tell since all the features are so good. You can feel the philosophy, and every feature really "make sense". Since they know and have lots of experience in this industry, often what seemed to us unnecessary or inconvenient turn out to be necessary and so convenient as we use further.
Well, what we like the most about this system is that we can feel the presence of Mews staff behind the system;)

Nachteile: Well, we thought for a while, but there is nothing we don't like about Mews.
The thing is whenever we have some sort of requests or want some features to be changed into certain ways, these guys are very open to customers' opinions. So these things don't come up to our mind as "cons".

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