HappyCo

von HappyCo

4.5 / 5 23 Bewertungen
HappyCo

Wer nutzt diese Software?

Industry leaders in multifamily and single-family property management, student housing, vacation rentals, hospitality, restaurants, & more.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • HappyCo
  • http://happyco.com
  • Gegründet 2011

Über HappyCo

HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldwide. Founded in 2011, our mission is to deliver delightful mobile and cloud business software that makes work happier.

HappyCo Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Besteuerung & Bewertung
  • Code-Durchführung
  • Compliance Management
  • Einkauf & Empfang
  • Genehmigungserteilung
  • Inventarverwaltung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lizenzvergabe
  • Self-Service Portal
  • Utility-Abrechnung
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Berichtsvorlagen
  • Fotos in Berichten
  • Gerätenachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Spracherkennung
  • Subunternehmen-Management
  • Terminverwaltung
  • Versandmanagement
  • Vor Ort drucken
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS
  • Brieferstellung
  • Code-Wartung
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Management
  • Foto-Management
  • Gebühr-Erhaltung
  • Geoinformationssysteme (GIS)
  • Inspektions-Management
  • Nichteinhaltung-Historie
  • Planung & Bebauungsplan
  • Unkrautbekämpfung-Kontrolle

Die hilfreichsten Reviews für HappyCo

Good, but there is Room for Improvement

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.11.2018
Accountant
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Before Inspector, we had to use a .pdf on tablets and hard copies of inspection forms, and digital cameras for photos. We lost many .pdf files and photos before we were able to save and send them (sending took a lot of time by itself). Honestly, who likes to use hard copies anymore? Especially in the field where they can easily be destroyed. We have never lost an inspection with Inspector, and they're not damaged when resting safely in the cloud. Inspector solved a huge problem for us. No more returning to properties after lost or damaged inspection forms and photos.

Vorteile: We are a property manager and use Inspector for all our property inspections. Inspections are made simple with the ability to modify templates for the different types of inspections we perform. The inspections upload immediately with an internet connection. They are stored online and easily accessed after completion. They can be printed in a professional looking report. If needed, the inspections can be edited after completion. Inspector syncs with our property management software, allowing us to access inspections in multiple places. Another great feature is the ability to take photos directly from the app and save them as part of the inspection.

Nachteile: We haven't had the best experience with customer service. This isn't an issue of competence, but response time, and even lack of response in some cases. The categorization system can be confusing and makes finding properties difficult at times. Especially when not connected to a network.

Great application!

Mit Google übersetzen Bewertet am 19.7.2016
Jason D.
Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great product! Easy to use and phenomenal customer support! I love the storage of old reports to review and look back at for reference.

Nachteile: No email contact memory. I wish it would remember the clients email for sharing generated reports.

Antwort des Softwareanbieters

von HappyCo an 3.8.2018

Many thanks for leaving this excellent review, Jason! We want to be sure you know that when you are about to send a report on iOS, you can tap the little plus sign to add your client email address/es. You can read more about sharing reports here: http://support.happy.co/reports-in-happy-inspector/sharing-reports-sharing-your-reports-and-customizing-your-email-template. Please let us know if you have any questions or suggestions at support@happy.co Happy inspecting!

Lies weitere Bewertungen