Wer nutzt diese Software?

Gatekeeper liefert Wert für jeden Sektor. Die Kunden kommen aus vielfältigen Bereichen wie Telekommunikation, Einzelhandel, Finanzen, Recht und Private Equity. Die Abteilungen umfassen Recht, Beschaffung, IT, Finanzen und Betrieb.

Durchschnittliche Bewertung

28 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 695,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Gatekeeper
  • https://www.gatekeeperhq.com/
  • Gegründet 2009

Über Gatekeeper

Eine einfach zu bedienende, leistungsstarke, cloudbasierte Vendormanagement-Lösung. Verwalte Anbieter und Verträge, erhalte automatische Warnmeldungen von Schlüsseldaten, überwache Risiken, verwalte Arbeitsbelastung und speichere Dateien und Nachrichten – alles an einem Ort – unternehmensweit. Gatekeepers Suite mit Reporting, Zusammenarbeit und Alarm-Tool machen Vendor- und Vertragsmanagement einfach und effektiv. Verabschiede dich von Excel und anderen veralteten Software-Lösungen – sage „Hallo“ zu einem einfachen, leistungsfähigen und kostengünstigen Vendormanagement.

Gatekeeper Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Arbeitsstunden-Nachverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Genehmigung-Nachverfolgung
  • Lizenz-Nachverfolgung
  • Qualifikationen und Kompetenzen
  • Versicherungs-Nachverfolgung
  • Audit Trail
  • Beschaffungsmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Self-Service Portal
  • Transaktionshistorie
  • Verkäuferstammdaten-Verwaltung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
  • Compliance-Verfolgung
  • Elektronische Unterschrift
  • Käuferseite (Lieferanten)
  • Spezialitäten-Verträge
  • Tracking der Beschwerde
  • Verkaufsseite (Kunden)
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Workflow-Management
  • Öffentliche Aufträge

Die hilfreichsten Reviews für Gatekeeper

It is my job to find the best technology in Financial Services - I selected Gatekeeper

Bewertet am 30.11.2016
Guru R.
VP, Technology
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a Technologist, I review the market for leading Financial Services institutions looking for the very best technology in the market. It's my job to ensure we select best-in-class cloud solutions that combine an intuitive interface within an Enterprise grade, scalable and robust solution. I also need to ensure adherence to rigorous security standards that are demanded by our industry and integration of a chosen solution within the client's ecosystem of applications.

Following a detailed review of the market, shortlisting and formal procurement process, Gatekeeper stood out as the class-leading vendor and contract management solution based on the feature set and flexibility of the application. The current solution available and the overall vision is compelling.

We conducted a granular security review including our own penetration testing. It is clear from the output of this process that security is at the very core of the Gatekeeper application. This cannot be underestimated as we all move to the cloud.

We worked with Gatekeeper to implement their solution quickly and effectively across the organization. A seamless integration with OneLogin has made provisioning and user access simple and highly effective. User adoption is high and we look forward to expanding the use of the solution to their Portal Technology.

The Gatekeeper Customer Success Team and Technical support are, like the solution itself, the highest standard we have found in the industry today.

I have no hesitation in strongly recommending Gatekeeper.

Vorteile: - Usability
- Ease of use
- Integration

Nachteile: None

The software is in a different league when compared to the competition.

Bewertet am 20.6.2018
Manfred D.
Information Consultant
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Clear, concise, quick and straightforward GUI. High level of user adoption in first use.
High level of customization allowed while maintaining a robust core.
Mobile interface works as good as normal web interface.
A great team of experienced support people who actually listen and act upon suggestions and even implementing them in the final product. There bug fixing capacity is very quick. We have seen some happen in days after noticing them.
Some features are: When you send a message via Gatekeeper to a supplier their response will also be captured in the tool including any attachments. That allows for a robust audit trail.
Customizable workflows that allows for delegation of responsibilities within your organization.

Nachteile: It's more costly when compared to competitors but it's also much more product for the money.
The supplier portal suggested for us not only onboarding of new suppliers but also a supplier maintaining its own compliance data. At the time of writing this is not yet possible.
At this moment e-signing and redlining is not yet available.

Very Satisfied Customer

Bewertet am 20.9.2018
Raja M.
Director of Procuement & Projects
Buchhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This system helped us maintain all our contractual documentation and vendor contact details in a centralized location. Also we are using this system effectively to track risk based on our audit findings. Overall we are able to transform our vendor management by onboarding Gatekeeper system.

Vorteile: Ideal system with feature set matches our needs. I like workflow flexibility, access control, bulk upload/update, flexible vendor and contract views, user management and dashboards. Overall, I like intuitive design, it helped our admin and end users to start using without much training. I am also looking for basic spend functionality without a need for buying additional spend module.

Nachteile: I like all the features, but suggest having more flexibility and options to create additional dashboards.

Gatekeeper has transformed the way our department engages with the business

Bewertet am 23.11.2016
Adam F.
Director of Legal
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a busy legal team we needed a central area to manage all contracts and give full visibility to the business. Gatekeeper has an extremely easy to use interface requiring little to no training. The customer success team worked very closely with us to configure the solution to meet our exact use-case. The Google Apps integration and unlimited user plan has allowed Lending Home to roll out Gatekeeper to over 200 users giving direct and controlled access to specific contract records company-wide. Gatekeeper has transformed the way our department engages with the business, improving efficiency, reducing risk and greatly enhancing collaboration. I have no hesitation to strongly recommending Gatekeeper - it's an excellent solution from a great company

We are delighted with our choice of solution in Gatekeeper.

Bewertet am 30.4.2017
Bob M.
CIO
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Greatly enhanced clarity of all of our data. We especially enjoy having full visibility of all upcoming renewals.

Vorteile: Getting data into Gatekeeper has been simple and the benefits have far exceeded our original objectives. Our internal owners are now proactively notified when contracts are due for renewals and on other key regular events such as vendor reviews and key documentation updates. The dashboards in Gatekeeper provide such a clear view of our data so we can be proactive, renewing contracts on better terms and cancelling contracts we do not need well in advance. This all provides an excellent return on our investment. Gatekeeper is simple to use and when some help or guidance is needed, support is always available online in their Live Chat feature.

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