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Was ist Guru?
Guru ist eine Wissensmanagementlösung, die es Teams ermöglicht, Kenntnisse zu erhalten, die erforderlich sind, um ihre Arbeit zu erledigen, wann und wo es notwendig ist. Durch die Integration mit Google Chrome, Slack und mehr bindet Guru das Wissensmanagement unmittelbar in Arbeitsabläufe ein und eliminiert so den Kontext und die Ablenkung, die zuvor erforderlich waren, um wichtiges Wissen zu lokalisieren. Guru erleichtert es Fachleuten, Informationen zu dokumentieren und zu demokratisieren, wodurch die Anzahl individueller Frage reduziert wird und dein gesamtes Team fokussiert und produktiv bleibt.
Wer verwendet Guru?
Hauptsächlich SaaS-Unternehmen, aber es zeigen auch Agenturen und Bildungsorganisationen Interesse. Das Unternehmen funktioniert gut in Branchen, in denen sich das Unternehmenswissen ständig verändert.
Wo kann Guru bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Guru
- Ansässig in Philadelphia, USA
- 2013 gegründet
Support für Guru
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 223 weitere
Guru Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Ja, Gratisversion verfügbar
Guru bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Guru ist ab 15,00 $/Jahr verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- Guru
- Ansässig in Philadelphia, USA
- 2013 gegründet
Support für Guru
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 223 weitere
Guru – Videos und Bilder
Guru Funktionen
Bewertungen über Guru
the more you put in the more you get out!
The Best KMS out there.
Kommentare: AWESOME is the only word I can use to describe the experience with GURU, it could've been perfect if we still had Light users.
Vorteile:
1) Ease of Making knowledge cards2) Users can ask questions for topics where the knowledge isn't available3) Verification of the knowledge cards in a timely manner and on preset intervals.
Nachteile:
The discontinuing of the Light users as we had the perfect use case for these users and now paying a full value for the entire org is not viable.
In Betracht gezogene Alternativen: Zoho Social, Slab und Confluence
Gründe für den Wechsel zu Guru: It fit right into our plan of things and how we envisioned Knowledge Management
Quick and simple solution for knowledge management
Kommentare: It is especially challenging for a new employee to stay up to date and retain all information related to product knowledge. Using Guru is very easy because you can quickly find any post or topic by simply searching for the relevant keyword.
Vorteile:
Our internal support team's knowledge base is being organized with Guru's guidance. In addition to helping them with their workflow, it gives them the knowledge and confidence to trust the solutions they find.
Nachteile:
When the dots are obscured by an arrow, making it difficult to see what you're looking for unless you click the corresponding drop-down arrow, which then reveals everything you were looking for, things get more complicated.
Guru - The Most Powerful Tool
Kommentare: overall Experience is great with Guru, as it is very efficient, information can be found within seconds, there is no lag whatsoever
Vorteile:
Interface is simple yet interesting, perfect Font and font size makes it easy to read, Video inclusion improves learning experience
Nachteile:
1.The lists option under my library must be displayed in the order user wants instead of Alphabetical Order 2. When we do CTRL+F on Airline Directory or other pages which have good amount of data sometimes the dropdowns do not open, scrolling to the information is fine, there's a lag while finding data with CTRL+F
Guru for Users
Kommentare: so far so good while am still learning how to maximize this platform
Vorteile:
I just started using this and noticed that it's an all-in-one platform for managing things like projects and tasks
Nachteile:
the help tool wasn't as efficient as I thought it would be as the self-help was not as intuitive while on-the-go usage/training
Ease of Use
Vorteile:
Ease of use across a large number and wide variety of authors and readers. Centralizes all our team's documention, accelerates new employee onboarding and pushes us to keep documents up to date and viable. Integrates well with Slack, keeping information and updates where our team spends most of their time and attention.
Nachteile:
It can be overwhelming for authors when a lot of resources need verificition at the same time. Would be nice to automate an optimized schedule.