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Was ist Manager SE?

Manager SE hilft dir, alle Aspekte deiner Werkstatt – vom Frontend bis zum Backend – effektiver zu managen. Diese umfassende Werkstattmanagement-Lösung verfolgt einen integrierten Ansatz für die Produktivität von Autowerkstätten. Mit ihr kannst du die Anzahl der Fahrzeuge und den Umsatz pro Reparaturauftrag steigern, die Kommunikation in der Werkstatt verbessern, ein professionelleres Bild vermitteln und die Rentabilität steigern. Messe und verwalte dein Unternehmen mit über 200 integrierten Berichten.

Wer verwendet Manager SE?

Die Produkte von Mitchell 1 für Kostenvoranschläge und mechanische Reparaturen werden von vielen Reparatureinrichtungen in den USA und vielen Kfz-Ersatzteilunternehmen eingesetzt

Manager SE Software - 1
Manager SE Software - 2
Manager SE Software - 3

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Manager SE

Manager SE

4,0 (46)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
3,8 (46)
3,3 (46)
3,5 (46)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
193
181
4,3 (897)
4,2 (897)
4,0 (897)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Manager SE

QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Gewinn-und Verlustrechnung
Rechnungshistorie
Shopware
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
MotoCMS
Am besten bewertete Funktionen
Bearbeiten in Echtzeit
Daten-Import / -Export
Zielseiten / Web-Formulare
AutoLeap
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shopmonkey
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitslohntarife
Shop-Ware
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
AutoFluent
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Kundendienst-Historie
R.O.Writer
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
Bay-masteR
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Manager SE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,5
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
30%
3
20%
2
9%
1
2%
Kevin
Kevin
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EXCELLENT PRODUCT, GREAT CUSTOMER SERVICE

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I'VE BEEN USING THIS SOFTWARE FOR 17 YEARS AND WOULD NOT USE ANOTHER PROGRAM TO MANAGE MY AUTO REPAIR BUSINESS. THE CUSTOMER SERVICE IS GREAT, I'VE NEVER HAD AN ISSUE THAT 1 PHONE CALL DID NOT RESOLVE. YOU WILL NOT BE DISAPPOINTED.

Nachteile:

SOME OF THE REPAIR PROCEDURES ARE A LITTLE VAGUE, BUT A GOOD TECHNICIAN CAN ALWAYS FILL IN THE GAPS ON THE REPAIR.

Matthew
Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mitchell Manager SE

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We've tried other automotive shop software companies and always come back to Mitchell. Been using them since 2013 because it works well.

Vorteile:

Easy to use. There's a place for almost any kind of customer or vehicle information. Easy to customize WIP screen by user. Lots of useful reports for reporting metrics to outside CRM companies or in house marketing. EXCELLENT CUSTOMER SUPPORT! Full of features for tracking every imaginable metric. The software platform is always evolving and updating with new features. Best feature of all: Integration with the digital inspection platform Bolt On Technology.

Nachteile:

The layout of parts and labor in "estimate" or "invoice" is very poor. For some reason, it puts parts on one side of the sheet and labor on the other instead of just presenting each job as an item. This format is confusing and hard to read. The font for the final dollar amount is so small it seems slightly deceptive. I've begged Mitchell to get with the program and offer another format. The good news is that if you have Bolt On it can generate a sensible and good looking invoice.

Josh
Service Manager in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Josh's Review

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Not great. Glad to be using shop-ware now.

Vorteile:

I liked that it wasn't overly complicated, but it was clunky and annoying and not a nice looking software.

Nachteile:

I didn't like a lot of things. Mostly how clunky it is, how unprofessional it looks, all the things you have to add on to it to get what other softwares have, as well as the price and customer service "crew"

Emily
Service Advisor in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Solid Program with robust features

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Good experience. A very large company so customer service is sometimes a little longer of a wait. Overall the program has a lot of features and easy to manage and navigate.

Vorteile:

Ease of use. A lot of options for reporting. Various account levels/ add ons to fit various budgets.

Nachteile:

Program is very dated- feels like the user interface hasn't been updated since Windows 95. When we updated our systems we had a bit of a glitch. It was worked out but system definitely feels dated.

Denise
Human Resources Supervisor in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Happy Mitchell Customer for Over 20 Years

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I have owned my auto repair shop for over 30 years. 10 years into owning the business, I was introduced to the Mitchell software. Mitchell has been there for me every step of the way and I have been able to build and maintain a solid database of loyal customers. The Mitchell software is worth every penny I have spent, and I believe my shop would not run as smoothly without it. I would highly recommend Mitchell software to any and all automotive repair shops.

Vorteile:

The database of vehicles and parts list from the dealers is comprehensive and my go to guide for parts pricing. I am able to customize my software to best fit my company's needs. I also greatly appreciate the technical support provided to me by the Mitchell team.

Nachteile:

There is nothing I do not like about this software, new features are constantly introduced and old features are rapidly enhanced. I LOVE MITCHELL!

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