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Was ist Manager SE?

Manager SE hilft dir, alle Aspekte deiner Werkstatt – vom Frontend bis zum Backend – effektiver zu managen. Diese umfassende Werkstattmanagement-Lösung verfolgt einen integrierten Ansatz für die Produktivität von Autowerkstätten. Mit ihr kannst du die Anzahl der Fahrzeuge und den Umsatz pro Reparaturauftrag steigern, die Kommunikation in der Werkstatt verbessern, ein professionelleres Bild vermitteln und die Rentabilität steigern. Messe und verwalte dein Unternehmen mit über 200 integrierten Berichten.

Wer verwendet Manager SE?

Die Produkte von Mitchell 1 für Kostenvoranschläge und mechanische Reparaturen werden von vielen Reparatureinrichtungen in den USA und vielen Kfz-Ersatzteilunternehmen eingesetzt

Manager SE Software - 1
Manager SE Software - 2
Manager SE Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Manager SE das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Manager SE

Manager SE

4,0 (47)
129,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
Keine Integrationen gefunden
3,8 (47)
3,4 (47)
3,5 (47)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
193
181
4,3 (918)
4,2 (918)
4,1 (918)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Manager SE

QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
Shopware
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
Shopmonkey
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
ALLDATA
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitslohntarife
VIN-Suche
MotoCMS
Am besten bewertete Funktionen
Bearbeiten in Echtzeit
Daten-Import / -Export
Zielseiten / Web-Formulare
AutoLeap
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shop-Ware
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
AutoFluent
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
R.O.Writer
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche

Bewertungen über Manager SE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,5
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
30%
3
19%
2
9%
1
2%
Kevin
Kevin
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EXCELLENT PRODUCT, GREAT CUSTOMER SERVICE

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I'VE BEEN USING THIS SOFTWARE FOR 17 YEARS AND WOULD NOT USE ANOTHER PROGRAM TO MANAGE MY AUTO REPAIR BUSINESS. THE CUSTOMER SERVICE IS GREAT, I'VE NEVER HAD AN ISSUE THAT 1 PHONE CALL DID NOT RESOLVE. YOU WILL NOT BE DISAPPOINTED.

Nachteile:

SOME OF THE REPAIR PROCEDURES ARE A LITTLE VAGUE, BUT A GOOD TECHNICIAN CAN ALWAYS FILL IN THE GAPS ON THE REPAIR.

Matthew
Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mitchell Manager SE

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We've tried other automotive shop software companies and always come back to Mitchell. Been using them since 2013 because it works well.

Vorteile:

Easy to use. There's a place for almost any kind of customer or vehicle information. Easy to customize WIP screen by user. Lots of useful reports for reporting metrics to outside CRM companies or in house marketing. EXCELLENT CUSTOMER SUPPORT! Full of features for tracking every imaginable metric. The software platform is always evolving and updating with new features. Best feature of all: Integration with the digital inspection platform Bolt On Technology.

Nachteile:

The layout of parts and labor in "estimate" or "invoice" is very poor. For some reason, it puts parts on one side of the sheet and labor on the other instead of just presenting each job as an item. This format is confusing and hard to read. The font for the final dollar amount is so small it seems slightly deceptive. I've begged Mitchell to get with the program and offer another format. The good news is that if you have Bolt On it can generate a sensible and good looking invoice.

Travis
Owner in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Travis review

3,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Not the best they lock you down to having only one computer then have to pay to have on more it’s an outdated system and they are not with the times as far as some competitors I’m paying yearly what I payed in 3 months now and getting twice as much

Vorteile:

Some stuff was ok but it’s an outdated over priced system

Nachteile:

The outrageous cost compared to what we get now

LOUIS
owner in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

product is decent. but the contracts are never clear and company is very money hungry

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: easy to use

Vorteile:

easy to use. software is fine and very easy all though I found some other companies out there that use the same layout as Mitchell and it cost half the price. Once I get out of this 2 year contract Mitchell scammed me into I will be switching.

Nachteile:

Price is very high shop around you find out Mitchell is over priced. Also when I got Mitchell they were running a CRM special 3 months free CRM. well I used it for 6 months and then decided I was going to cancel it. Only to find out I had to cancel with in 3 month trial. So I said ok when can I cancel it I was told 1 year. 1 year came up and now they tell me ohh no its a 2 year contract which i WAS NEVER TOLD THAT. so now when my 2 year is up I will be dropping Mitchell completely.

Emily
Service Advisor in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Solid Program with robust features

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Good experience. A very large company so customer service is sometimes a little longer of a wait. Overall the program has a lot of features and easy to manage and navigate.

Vorteile:

Ease of use. A lot of options for reporting. Various account levels/ add ons to fit various budgets.

Nachteile:

Program is very dated- feels like the user interface hasn't been updated since Windows 95. When we updated our systems we had a bit of a glitch. It was worked out but system definitely feels dated.

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