Wer verwendet Levelset?

Generalunternehmen, Subunternehmen, Baumateriallieferunternehmen, die von einem optimierten Vorbereitungs-, Verzichts- und NOI-Prozess profitieren können, um Stress zu reduzieren und Zahlungen zu beschleunigen.

Was ist Levelset?

Levelset hilft Auftragnehmer- und Lieferunternehmen, die Kontrolle über Zahlungen zu behalten, was bedeutet, dass niemand wegen Zahlungen schlaflose Nächte verbringt.

Über 500.000 Auftragnehmer- und Lieferunternehmen setzen sich auf Levelsets cloudbasierter Plattform miteinander in Verbindung, um Zahlungsabwicklungen stressfrei zu machen. Nutzer tauschen einfach Zahlungsdokumente wie Pfandverzichtserklärungen, Zahlungsanträge und vorläufige Benachrichtigungen aus, sehen alle Arbeitskräfte bei ihrer Arbeit und sind mit den Ressourcen und dem Wissen ausgestattet, um sich bezüglich Zahlungen sicher zu fühlen.

Levelset – Details

Levelset

https://www.levelset.com/

Gegründet 2007

Levelset – Preisübersicht

Levelset bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Levelset findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Levelset Funktionen

Baumanagement Software
Bauunternehmer
Bestellungen ändern
Budgetverfolgung/Auftragskostenrechnung
CRM
Gerätenachverfolgung
Gewerblich
Integration in die Buchhaltung
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
RFI und Vorlagen
Schätzung
Subunternehmen-Management
Vertragsmanagement
Vorfall-Berichterstattung
Wohn-

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Auftragskostenrechnung
Baugewerbe-Aufschlüsselung
Bestell-Management
Cash Management
Forderungen
Hauptbuch
Kostenplanung und Prognosen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Verbindlichkeiten
Überschuss-Prognosen

Levelset – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Valerie O.
Billing Specialist, Safety Coordinator
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.8.2018

"Loving it!"

Kommentare: Using zLien has been one of the best business decisions! As subcontractor and sometimes acting as a General Contractor for private and public jobs, zLien makes the process completely streamlined and painless and most importantly, correct. We haven't utilized the QuickBooks integration feature just yet but we are so excited to give it a try! If you do construction work - get zLien and don't make your office staff wonder if they're doing it right - get with the program! Literally! =)

Vorteile: System is very intuitive and easy to use!

Nachteile: there is nothing I don't like about zLien

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.8.2018
Jeremy W.
Credit Manager
Baumaterial, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2018

"The software is great and adds value everyday. What I truly appreciate is the Zlien team, ten stars."

Vorteile: The great thing about this software is the ease of use. It provides my teams with much more clarity around the "why" of a notice and allows us the flexibility to decide if we should move forward. The ability to automate any number of notices is extremely helpful. The team at Zlien provides excellent service. Every single person we have talked with has been immensely supportive and works diligently to provide the guidance and answers we need. Zlien has become a central part of our risk and credit management tools as we have grown.

Nachteile: I do not have any complaints about the software or team. The only "con" we have is the use of "lien" in the name as it shifts people's perception before they ever review the notices. This is easily overcome thru a conversation with the owner, contractor, or customer and only comes up a limited number of times given the number of notices we send out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2018
Robert Z.
General Counsel
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2018

"Zlien is the solid foundation we need under our lien regimen"

Kommentare: We had an internal lien process that was cumbersome and not nearly detailed enough. Zlien and the JobSight research team were the solution we needed and they are exceptionally responsive. They are helping build the solid foundation we need under our lien regimen. We highly recommend their service!

Vorteile: Zlien is software PLUS! The value added customer service provided by everyone I have interacted with in customer support has been a huge win for us. Especially our Account Manager! the support is a rock star and checks in when our account has been quiet for too long I appreciate very much that there's another set of eyes assisting us with our lien process. We also subscribe to additional JobSight research which saves me a ton of time and worry. Their work product is solid and turns time is fast.

Nachteile: For the first months there were a couple of pesky UX issues, like forms that would loose all of the details you would populate if you accidentally clicked outside the form or had to leave the site. These issues were recently fixed!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2018
Clay K.
VP
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2018

"Effective lien tool for contractor industry"

Vorteile: Easily understand the rules and regulations for liens by state, and apply for required documents very quickly

Nachteile: Interface is a little unclear, even the refresh. It would be better to filter projects by different qualities and save dashboards

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2018
Misty S.
Office Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2018

"Time Saving"

Kommentare: I'm very happy with Zlien! The support I receive from my contact is outstanding, I have a dedicated contact and that is fantastic. I can get a hold of the team without any issues and addressing any questions I have. The team goes above and beyond for me which is rare these days! the team actually has kept in contact with me and made sure I had everything I needed to use the system properly and without problems.

Vorteile: The use of all the features. I was able to use the waivers and attach those to my billings which cut my time I usually spend billing. Entering the information for a lien is always verified by research thru Zlien so the lines are processed correctly. I'm made aware of all deadlines that are approaching regarding liens, payments, etc. Please don't put off using this service; I was amazed at the ease of use and how they have literally made preliminaries, waivers, and notices a no brainer.

Nachteile: All users should receive alerts, not just one so the deadlines are never missed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2018