Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Levelset?

Levelset hilft Auftragnehmer- und Lieferunternehmen, die Kontrolle über Zahlungen zu behalten, was bedeutet, dass niemand wegen Zahlungen schlaflose Nächte verbringt.

Über 500.000 Auftragnehmer- und Lieferunternehmen setzen sich auf Levelsets cloudbasierter Plattform miteinander in Verbindung, um Zahlungsabwicklungen stressfrei zu machen. Nutzer tauschen einfach Zahlungsdokumente wie Pfandverzichtserklärungen, Zahlungsanträge und vorläufige Benachrichtigungen aus, sehen alle Arbeitskräfte bei ihrer Arbeit und sind mit den Ressourcen und dem Wissen ausgestattet, um sich bezüglich Zahlungen sicher zu fühlen.

Wer verwendet Levelset?

Generalunternehmen, Subunternehmen, Baumateriallieferunternehmen, die von einem optimierten Vorbereitungs-, Verzichts- und NOI-Prozess profitieren können, um Stress zu reduzieren und Zahlungen zu beschleunigen.

Levelset Software - 1
Levelset Software - 2
Levelset Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Levelset das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Levelset

Levelset

4,2 (19)
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
Keine Integrationen gefunden
4,1 (19)
4,2 (19)
4,1 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
435
141
4,1 (2.784)
4,2 (2.784)
4,3 (2.784)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Levelset

Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Buchhaltung
Chart of Accounts
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Forderungen
Premier Construction Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Mehrere Projekte
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Hauptbuch
Jonas Construction Software
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Dokumentenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
eCMS
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Budget Tracking
Integration in die Buchhaltung
Buildertrend
Am besten bewertete Funktionen
Auftragnehmer-Management
Budget Tracking
Job-Planung

Bewertungen über Levelset

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
26%
3
5%
1
11%
Valerie
Valerie
Billing Specialist, Safety Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Loving it!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Using zLien has been one of the best business decisions! As subcontractor and sometimes acting as a General Contractor for private and public jobs, zLien makes the process completely streamlined and painless and most importantly, correct. We haven't utilized the QuickBooks integration feature just yet but we are so excited to give it a try! If you do construction work - get zLien and don't make your office staff wonder if they're doing it right - get with the program! Literally! =)

Vorteile:

System is very intuitive and easy to use!

Nachteile:

there is nothing I don't like about zLien

Jeremy
Credit Manager in USA
Baumaterial, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The software is great and adds value everyday. What I truly appreciate is the Zlien team, ten stars.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The great thing about this software is the ease of use. It provides my teams with much more clarity around the "why" of a notice and allows us the flexibility to decide if we should move forward. The ability to automate any number of notices is extremely helpful. The team at Zlien provides excellent service. Every single person we have talked with has been immensely supportive and works diligently to provide the guidance and answers we need. Zlien has become a central part of our risk and credit management tools as we have grown.

Nachteile:

I do not have any complaints about the software or team. The only "con" we have is the use of "lien" in the name as it shifts people's perception before they ever review the notices. This is easily overcome thru a conversation with the owner, contractor, or customer and only comes up a limited number of times given the number of notices we send out.

Jeanie
Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Beware of terms and price

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Horrible experience and this is not a good match for any small business.

Vorteile:

The idea it is meant for but it did not meet any of my expectations

Nachteile:

How challenging it was to use and implement

Robert
General Counsel in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Zlien is the solid foundation we need under our lien regimen

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We had an internal lien process that was cumbersome and not nearly detailed enough. Zlien and the JobSight research team were the solution we needed and they are exceptionally responsive. They are helping build the solid foundation we need under our lien regimen. We highly recommend their service!

Vorteile:

Zlien is software PLUS! The value added customer service provided by everyone I have interacted with in customer support has been a huge win for us. Especially our Account Manager! the support is a rock star and checks in when our account has been quiet for too long I appreciate very much that there's another set of eyes assisting us with our lien process. We also subscribe to additional JobSight research which saves me a ton of time and worry. Their work product is solid and turns time is fast.

Nachteile:

For the first months there were a couple of pesky UX issues, like forms that would loose all of the details you would populate if you accidentally clicked outside the form or had to leave the site. These issues were recently fixed!

Kelsey
AR Specialist in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Time Saver

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Levelset customer service has been pretty good and the product itself is fairly easy to use and implement. The time it saves is AMAZING!

Vorteile:

This software saves us so much time when it comes to creating documents and sending them out certified mail. This allows us to focus on collections more and other aspects of accounting.

Nachteile:

The verbiage in it can be quite confusing. Claim on Bonds are called 3 month notices and some even have the "lien" verbiage in them. Now that we understand better how Levelset refers to their documents it is getting easier, but definitely takes some getting used to.