GoToTraining

Wer verwendet GoToTraining?

Trainer, die die Flexibilität wünschen, virtuell zu trainieren, oder eine Mischung aus persönlichen und virtuellen Situationen. Dazu gehören Pädagogen, Corporate Trainers und Unternehmen, die ihre Kunden schulen.

Was ist GoToTraining?

GoToTraining ist eine vielseitige Softwareplattform für das Lernen und Entwickeln in virtuellen Situationen, oder einer Mischung aus persönlichen und virtuellen Situationen. Mit GoToTraining können Trainer effektive und ansprechende Trainingseinheiten erstellen. Die Trainer können das Wissen der Schüler vor dem Unterricht durch nutzerdefinierte Registrierung, Verteilung von Kursmaterialien und Tests messen. Das wichtige Engagement der Klasse wird durch Umfragen, Videos und die Zusammenarbeit bei Dokumenten erreicht. Trainerauswertung und Prüfungen stellen sicher, dass das Lernen stattgefunden hat.

GoToTraining – Details

LogMeIn

https://www.gotomeeting.com/training

Gegründet 1989

Videos zu GoToTraining
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GoToTraining – Preisübersicht

GoToTraining bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

GoToTraining – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

GoToTraining Funktionen

  • Asynchrones Lernen
  • E-Learning-Unternehmen
  • Elektronischer Handel
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Videokonferenzen

Siehe die vollständige Lernplattformen Liste

  • Asynchrones Lernen
  • Ausbildungsbetriebe
  • Elektronischer Handel
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Integriertes LMS
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • Simulation
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Zertifizierung-Management

Siehe die vollständige Schulungssoftware Liste

GoToTraining Alternativen

Mehr Alternativen zu GoToTraining

GoToTraining – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,2
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,3

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Jake S.
Training Manager
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.11.2017

"Fantastic remote training software application"

Kommentare: It allows us to run trainings between multiple geographically distinct locations in an easy and efficient way. It also allows us to test for knowledge absorption and offer classes to other locations and departments through the use of it's class catalogue feature.

Vorteile: I love that this allows me to schedule out classes in advance. It also allows me to easily create and administer tests, share supporting documentation, and make sure people are paying attention. In this type of learning environment between remote offices it's essential that the performance of the application is spotless when it comes to audio and video and for the vast majority of trainings I've run GTT has been amazing.

Nachteile: I have 2 major complaints. 1st there is a bug in the software that has been there for over two years at this point that prevents me from using the quiz functionality as intended. Customer support took over 6 months to figure out this bug even though I suggested that it might be the problem on the first interaction. 2nd there is no way to mass export all of your classes to Google Calendar. I figured out a way to do a work around using apple calendar and then exporting that cal to google cal but it's a huge pain still.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.11.2017
Brittany P.
general manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.3.2020

"easy,user friendly for training"

Kommentare: I still have to use this product for my employees that get hired onto our company so far our employees like using it, It is simple fast pace to do training with and getting everyone in and trained the easy way!

Vorteile: I used this product almost daily before our hotel opened up. I used Go to training whenever I had a training session with the company I am working for. It seemed like I had a training course almost every day, I had a huge role at the hotel so, I had a lot training ahead of me. This software made it simple and easy for me to do my training. I would recommend to everyone.

Nachteile: nothing, it was helpful to me whenever I had to use it.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.3.2020
Rad D.
Photographer
Fotografie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.7.2020

"Pathetic"

Kommentare: In a word, pathetic. Lack of integrity, over all. Given false info by sales to sell me.
Product didn’t work as promised.
Support was not what it was promised To be.
Support ignorant of the product.
Failure to be accountable for problems
Always blaming others for product failure: it’s a PayPal problem, it’s a safari problem, etc.
Promises NEVER kept by support. “I’ll have a supervisor call you back” never happened. Woeful incompetence at everything EXCEPT monthly billing. There was never a problem with that. No problem taking my money for a product that failed to deliver on sales’ promises and support promises.

Vorteile: Scheduling
Client data collection
Efficient and effective monthly billing support always answered the phone, (even though they were too ignorant of the product too help,) Supervisors form support always promised to get back to me. (Even though they never did,)

Nachteile: Bugs
Features that don’t work
Long list
Using this product cost me about 25% of every event I’ve done that invoked payment. Zero accountability.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.7.2020
Melissa H.
Education Coordinator
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020

"Consistent and Easy to Use, But It's Not Zoom"

Kommentare: Overall, the experience has been positive. While there are glitches they are few and far between.

Vorteile: GoToTraining is really easy to set up on the backend. The user interface is pretty self explanatory and it's easy to edit events and manage materials. We have a lot of instructors who use GTT from an Organizer's permissions and they have only said positive things about running trainings thru the platform; they all say it's consistent and rarely crashes.

Nachteile: GTT limits the number of webcams you can show, which is confusing to users when it is cut off after 6 max. There are also glitches with accessing the polls, which customer service has not fixed. The customer service is also poor. They are hard to reach via email and phone. I reached out back in the spring about glitches and they never followed up.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.8.2020
Verifizierter Rezensent
Cutomer service coordinator
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.7.2020

"A great way to train"

Kommentare: I am loving this way of going to class and will use this in the future for my second job when training people

Vorteile: With the atmosphere of today's society remote or virtual work is great. This software make it safe and easy to attend training classes. The page or app gives you the opportunity to not only interact with your trainers but with other classmates in attendance. you can also use the chat feature to communicate. I like the option of being able to control who sees you on camera as well and the microphone feature.

Nachteile: when the trainers use the screen share feature, it is not possible to make the screen larger making it sometimes hard to see the material. Also when sharing your screen it limits the number of camera feeds you can see making the trainers have to rotate cameras

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.7.2020