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Was ist GoSpotCheck by FORM?

Findest du es schwierig, auf Geschäftsebene Marketing und operative Compliance zu messen? Fehlen dir Einblicke in den Außendienst, damit du dein Einzelhandelsgeschäft verbessern könntest? Jetzt gibt es ein Tool für deine Mitarbeitenden im Außendienst, das die Meldung dieser Informationen in Echtzeit ermöglicht. Optimiere die Umfragen, Audits und Berichte deines Teams mit der GoSpotChecks Mobile Datenerfassungssoftware.
Erstelle Missionen, stelle den Teammitgliedern mobile Geräte bereit und erhalte in Echtzeit Daten des Außendienstes mit umsetzbaren Erkenntnissen.

Wer verwendet GoSpotCheck by FORM?

Große Unternehmen, mittelständische Unternehmen, kleine Unternehmen, CPG-Unternehmen, Alkoholgetränkehersteller, Gastgewerbe, QSRs, Distributoren-, Herstellungs- und Einzelhandelsunternehmen, Facility Management und mehr.

GoSpotCheck by FORM Software - 1
GoSpotCheck by FORM Software - 2
GoSpotCheck by FORM Software - 3
GoSpotCheck by FORM Software - 4
GoSpotCheck by FORM Software - 5

Du bist nicht sicher, ob GoSpotCheck by FORM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

GoSpotCheck by FORM

GoSpotCheck by FORM

4,8 (25)
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
155
5
4,9 (25)
4,8 (25)
5,0 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
50.000,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
282
Keine Integrationen gefunden
4,0 (88)
4,2 (88)
4,3 (88)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu GoSpotCheck by FORM

Cority
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenmanagement
OSHA-Protokollierung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance Management
Document Capture
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Ansprüche nachverfolgen
Aufgabenmanagement
Schadensabwicklung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
SoftExpert Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Workflow-Management

Bewertungen über GoSpotCheck by FORM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
16%
Douglas
Douglas
Director of Service Delivery
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Infinitely Adaptable!

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: We have been utilizing GoSpotCheck to enable our business to support our workplace management services. The application is very stable and reporting is instant.

Vorteile:

Easy to use, and very easy to demonstrate to our end users for use and reporting. This tool has enabled us to better manage our services and field teams more efficiently and effectively.

Nachteile:

Still waiting for additional features such as barcode reading and a few others but overall there are really no "cons" of the software.

Debra
Admin Tech in USA
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

This is a phenomenal app for doing audits or work related business that needs questions anwered!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I got the best benefit of all and that is time. I do the questions and the job at the same time, and it walks me through the job as I do it. No room for error. When I am done, I am done.. no long debriefs after!

Vorteile:

I love that this software lets me answer the audit based questions right now. I can go into a business and get the job done without having any extra work to do when I leave. I also love that it is so simple to use, and easy to get filled out. I have not had any problems with this app while I was using it and I have used it many times! This is definitely one I will be keeping!

Nachteile:

The only problem i ever had with this app was trying to figure out how to start my audits. Once I figured out it was just touch and go, I never had another problem with it!

Kaitlin
PMM in USA
Konsumgüter, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

valuable for all sales teams

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This is an amazing tool for sales teams that are in their field managing accounts and visiting retail stores. Gone are the days of paperwork and scanning/uploading files and hoping they make it into a report. We can easily manage teams that are on the road and have them capture the data, feedback, and photos we want to help grow our business

Nachteile:

doesn't work with all phone types but most of our team is on iphone/ipad and that has been fine. For some companies you may need to provide your teams compatible devices

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Wein und Spirituosen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Excellent App

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: This is an excellent & easy to use survey app with great data & dashboard output. The surveys are easy to build & deploy, the responses are rolled into an easy to understand summary or downloadable for custom data manipulation, and their support team is excellent! We haven't run into any issues that were not immediately resolved or quickly corrected in-app.

Vorteile:

Easy to deploy to team Easy to use Immediate & quick results on the dashboards Ability to create custom analysis through downloadable response data Quick response from support / customer service

Nachteile:

No outstanding issues that haven't been resolved or corrected

Joshua
Joshua
Sales Program Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

GoSpotCheck is Amazing!

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: We were looking for a solution to track retail execution that made sense to our employees in the field as well as would provide us usable, sortable data that was easy filter and organize. Ba-BAM GoSpotCheck has been all of these things and more. Their Customer Support has been amazing and they work with us to provide us what we need, help to ensure we are getting everything out of the platform, and are great partners in business.

Vorteile:

Ease of functionality Great UI Smart platform for users and admin Great People Appropriately priced

Nachteile:

Really couldn't offer too much here, 4moms loves GSC!