WePay

WePay

von WePay

Wer nutzt diese Software?

Für Online-Plattformen und Marktplätze – und die Millionen, die sie bedienen.

Durchschnittliche Bewertung

31 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2/5
  • Kundenservice 3.9/5
  • Funktionen 4.1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.9/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • WePay
  • http://wepay.com
  • Gegründet 2008

Über WePay

WePay hilft Online-Plattformen, den Umsatz durch integrierte Zahlungsabwicklung zu steigern. Das Unternehmen hat über 1.000 Plattformen, darunter Constant Contact, GoFundMe und Meetup, integriert, um Zahlungen so zu ermöglichen, dass ihre Nutzer in wenigen Minuten bezahlt werden können, ohne dabei Abstriche bei der Nutzererfahrung zu machen oder Risiken einzugehen. WePay unterstützt die mobile Konvertierung mit mPOS und die Integration in Apple Pay und Android Pay fürs Web.

WePay Funktionen

  • ACH Scheck-Transaktionen
  • Belegdruck
  • Bitcoin-kompatibel
  • EC-Karten-Unterstützung
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Unterschriften-Erfassung
  • Verkaufspunkt POS-Transaktionen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für WePay

Great payment processor/gateway with Zoho integration

Bewertet am 21.12.2018
Carl T.
Software Trainer/Analyst
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Has been a very cost effective solution for us, and we have been saving with WePay for the past 2 years.

Vorteile: Very easy to setup an account. Low cost fees, ability to make recurring payments. This is great for integrating payment into other software and/or services. We get email alerts as well once payments are made, and when it's being transferred to the bank. We also are able to run reports to reconcile payments with our invoice numbers.

Nachteile: None that our team has encountered so far.

Integrates with Freshbooks, transfers are fast!

Bewertet am 19.9.2017
Jane G.
Web Designer
Design
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very pleased with the time it takes for payments to reach my bank account (they are automatically sent, no need to log in and manually transfer). It takes only 1 business day to be available in my bank, and that's the fastest payment processor I've seen to-date (I've used a few in the past).

Vorteile: Automated Recurring billing // Transfers literally take 1 business day to hit my bank account // Show amount processed right in Freshbooks // Easy for clients to pay invoices // Recurring Automated Billing

Nachteile: UI/UX not that great (but functions) // Freshbooks integration is bare minimum (could use more info in Freshbooks - just bulks up the day's payments to a single amount)

I like WePay

Bewertet am 4.12.2019
Fonda C.
owner
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is a solid tool to handle money for my business.

Vorteile: I feel like I will like this more once I delete my existing account as I have had professionals troubleshoot this, yet no remedy.

Nachteile: I am having a bear of a time changing my existing WePay email to reflect a new project I am moving forward with, so that I can connect WePay with the new tool.

Great complementary program and keeps it simple

Bewertet am 22.10.2019
Eric M.
manager
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have used this software exclusively for another service we provide and it integrates perfectly.

Vorteile: This program goes great with a booking software that we use. It integrates perfectly and provides a quick and easy way for clients to create a transaction.

Nachteile: It isn't as well known and so there is quite a bit of a learning curve compared to other payment software.

STAY AWAY - They will cost you money!

Bewertet am 26.12.2019
Roger B.
President
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is easy to use BUT will cost you in the long run.. big time

Nachteile: If you value your business I would stay away from WePay. In 13 years of business I've had three change backs. The first two I provided the same documentation I always do with proof of service delivery and won my case. We switched to WePay (via Freshbooks) in early 2019 and had one charge back with them. Then came the issues:
1- Their charge back system has file size limits that don't allow you to submit all of your documentation.
2- They don't read your notes section in their system when you submit your documents (where we said we had 47 pages of of proof of delivery).
3- They don't respond to your requests to provide the additional documentation
4- They say you lost your defense because you didn't provide proof of service delivery
5- When you email them to point out their lapse of care for their customer they tell you "I know this can be frustrating but our system doesn't allow you to provide the documentation we tell you that you need to provide, so sorry but you're out of luck."
You can do everything exactly right, exactly what your attorney tells you to do, everything that works in all other cases, and WePay doesn't care. I would go as far to say they have a breach of obligation in their processing of charge back defenses. Stay away from this company. They don't care and are negligent in their operations.

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