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Was ist WePay?

WePay hilft Online-Plattformen, den Umsatz durch integrierte Zahlungsabwicklung zu steigern. Das Unternehmen hat über 1.000 Plattformen, darunter Constant Contact, GoFundMe und Meetup, integriert, um Zahlungen so zu ermöglichen, dass ihre Nutzer in wenigen Minuten bezahlt werden können, ohne dabei Abstriche bei der Nutzererfahrung zu machen oder Risiken einzugehen. WePay unterstützt die mobile Konvertierung mit mPOS und die Integration in Apple Pay und Android Pay fürs Web.

Wer verwendet WePay?

Für Online-Plattformen und Marktplätze – und die Millionen, die sie bedienen.

Du bist nicht sicher, ob WePay das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

WePay

WePay

3,2 (73)
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
7
Keine Integrationen gefunden
3,4 (73)
2,8 (73)
2,6 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,50 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
Keine Integrationen gefunden
4,3 (2.369)
4,2 (2.369)
3,9 (2.369)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu WePay

QuickBooks Desktop
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Hauptbuch
Kostenverfolgung
Heartland Payments+
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Rechnungsverarbeitung
Zahlungsabwicklung
authorize.net
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
PayPal
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
EVO Payments
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
FastSpring
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Adyen
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Weebly
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Drag-and-Drop
Website-Management

Bewertungen über WePay

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,2
Benutzerfreundlichkeit
3,4
Kundenservice
2,6
Funktionen
3,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
18%
3
3%
2
3%
1
37%
Carl
Software Trainer/Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great payment processor/gateway with Zoho integration

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Has been a very cost effective solution for us, and we have been saving with WePay for the past 2 years.

Vorteile:

Very easy to setup an account. Low cost fees, ability to make recurring payments. This is great for integrating payment into other software and/or services. We get email alerts as well once payments are made, and when it's being transferred to the bank. We also are able to run reports to reconcile payments with our invoice numbers.

Nachteile:

None that our team has encountered so far.

Lacy
Pet care services in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Better options out there

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, I will never use wepay again. Poor business structure and nonexistent customer service which is not okay when handling others money. Also the user interface is confusing to use.

Vorteile:

I liked that for the most part wepay will send your money on time. I liked that I can review my gross income and fees that were taken out. I really have nothing positive to say.

Nachteile:

Wepay will randomly hold your money for weird reasons like “your information needs to be Verified” even though all information was up to date. Don’t even bother trying to get in contact with costumer service. They will take days to send an automated email back to you. There’s also no phone number available to call. If you make over a certain amount they will hold to verify again!!

James
Business owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

If you want to stay in business don’t come near this company

1,0 letztes Jahr

Kommentare: This is the worst decision I ever made in my entire life going back 40+ years. They are literally the reason my company that I worked my butt off for 10 years may possibly close because they kept all my money and I can’t even get it for over 120 days

Vorteile:

There is nothing to like about this company whatsoever. Nothing can be counting on. You never know when you’re gonna get your deposits, and they can close your account and down any time for any reason, and all you could do is charge and returns with the machine to begin with and then they want to tell you that you Broke the terms of agreement which only having a charge, and a return button is kind of ridiculous

Nachteile:

I hated that I could never count on knowing if I’m in the VA but I will pay my employees on time or not because you never know how long they’re gonna hold your money each week before they finally release it or in my case they just close my account and making me wait 120 days and then they’ll decide if they’re going to pay me or not those are literally other words which is I can post pictures on here. I will post their email stating exactly that.

Jane
Web Designer in USA
Design
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Integrates with Freshbooks, transfers are fast!

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Very pleased with the time it takes for payments to reach my bank account (they are automatically sent, no need to log in and manually transfer). It takes only 1 business day to be available in my bank, and that's the fastest payment processor I've seen to-date (I've used a few in the past).

Vorteile:

Automated Recurring billing // Transfers literally take 1 business day to hit my bank account // Show amount processed right in Freshbooks // Easy for clients to pay invoices // Recurring Automated Billing

Nachteile:

UI/UX not that great (but functions) // Freshbooks integration is bare minimum (could use more info in Freshbooks - just bulks up the day's payments to a single amount)

Michael
owner in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Experience w/ WePay

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like most that the software in integrating with my scheduling and invoice software. I also receive next day deposits since I'm a Chase customer.

Nachteile:

I do not receive monthly statements from WePay.

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